Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (42 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Op zich zou zijn eigen topic niet slecht zijn, beetje een verzameling van uitspattingen zou tijd van tijd nog interessant kunnen zijn!

    Ach, ik haal mijn portie humor wel uit dit en het wat heeft je dag verpest topic :D

    ik heb je net een karma-bericht over een eigen topic gestuurd, die ik per ongeluk aan xxl eerst heb gestuurd :D.
     
    Cardio gedaan, vpr gezet en gebbqt, yes
     
    ik heb je net een karma-bericht over een eigen topic gestuurd, die ik per ongeluk aan xxl eerst heb gestuurd :D.

    Kheb om 21.15 karma van je gehad en al geantwoord :)
     
    Naar de posts die ik van hem ken lijkt hij niet slim maar is hij het ook.
    En als dit zijn dag goedmaakt en hij wilt er wat over kwijt, daar valt hij toch niemand mee lastig?

    Ik heb niet de behoefte om als slim te lijken of gezien te worden.

    Iedereen mag me als een domme idioot ver onder zn intellectueel niveau beschouwen, en focus je dan wel op mijn argumenten, en ontkracht deze, ipv met ad hominems te komen. Ik zou niet liever hebben.

    Ik vond het leuk mn vondsten te delen, en heb het geprobeerd zo simpel mogelijk te houden. En het is niet iets dat je in de krant leest over deze zaken.

    Daarnaast kennen velen hier mn afwijking, en ik zou met iedereen een dagje angstpsychose willen ruilen, dat je als volwassen man huilend onder je lakens zitten omdat je gezichten in je kleding ziet met een panisch gevoel dat maar niet weggaat, of mensen aan je dakgoot hoort gillen.

    Of bij de bloemenwinkel een intens gevoel en stemmetje hebt dat "je iets mist wat belangrijk is" en hiervan nachten niet slapen.
     
    Laatst bewerkt:
    Ik heb niet de behoefte om als slim te lijken of gezien te worden.

    Iedereen mag me als een domme idioot ver onder zn intellectueel niveau beschouwen, en focus je dan wel op mijn argumenten, en ontkracht deze, ipv met ad hominems te komen. Ik zou niet liever hebben.

    Ik vond het leuk mn vondsten te delen, en heb het geprobeerd zo simpel mogelijk te houden. En het is niet iets dat je in de krant leest over deze zaken.

    Daarnaast kennen velen hier mn afwijking, en ik zou met iedereen een dagje angstpsychose willen ruilen, dat je als volwassen man huilend onder je lakens zitten omdat je gezichten in je kleding ziet met een panisch gevoel dat maar niet weggaat, of mensen aan je dakgoot hoort gillen.

    Of bij de bloemenwinkel een intens gevoel en stemmetje hebt dat "je iets mist wat belangrijk is" en hiervan nachten niet slapen.

    Ach **** whami Bro ;)
    Boven zulke gefrustreerde mannetjes staan..

    OT: Lekkah vrij vandaag :D
     

    In photoshop hehehe

    ---------- Post toegevoegd 10 May 2013 om 07:41 ----------

    tuurlijk, met:
    cat_large_0117.jpg


    :rolleyes:

    :d
     
    Diegenen mogen het dan wel kwijt zijn maar bij sommigen hier aardt het uit in misslukt dagboekgeneuzel waarvan ik me afvraag wie het in godsnaam interesseert.
    Enfin dan lees ik liever calyptus' posts, lijkt me een interessant persoon ook.

    Op negerlijst zetten, scheelt een hoop irritaties.
     
    Breng net de auto weg naar de garage. Rekende al op 45 minuten terugwandelen. Muziekje al mee. Werd ik even thuisgebracht. :)
     
    Volgens mij vind Marcel het afzeiken tot in den treuren veel leuker...

    Idd,.. vervolgens denken dat 1 iemand de simpele "grap" maar vat :roflol:
    Ben er eerder bang voor dat de rest het gewoon niet meer lachwekkend vindt,..
     
    Kheb om 21.15 karma van je gehad en al geantwoord :)
    Reported!!!

    "Sinds kort hebben we opgemerkt dat sommige leden weer 'handelen' in karma. Dit is sinds de karma reset echter niet meer conform de forumregels. Het is de bedoeling dat karma eerlijk verdient wordt door leuke, interessante, of grappige dingen te posten waar anderen dan karma voor geven. Dat is wat karma betekent: iets doen voor een ander waardoor je dit ooit terugkrijgt in goede karma.

    Het aanbieden van karma of het vragen naar karma of het handelen/uitwisselen hoort daar niet bij.
    "


    wait wut?



    OT: zometeen rugtraining:banana::banana:
     
    Breng net de auto weg naar de garage. Rekende al op 45 minuten terugwandelen. Muziekje al mee. Werd ik even thuisgebracht. :)

    Kijk, dat is beter !!!
     
    Op negerlijst zetten, scheelt een hoop irritaties.

    Negeerlijst gebruik ik principieel niet.

    Volgens mij vind Marcel het afzeiken tot in den treuren veel leuker...

    Daar heb je wel een punt ja.

    OT: Leuk dagje vandaag.

    ---------- Post toegevoegd 10 May 2013 om 08:51 ----------

    Idd,.. vervolgens denken dat 1 iemand de simpele "grap" maar vat :roflol:
    Ben er eerder bang voor dat de rest het gewoon niet meer lachwekkend vindt,..

    Missverstandje denk ik meneer de opperwitte ridder, gezien de karma die ik voor die post mocht ontvangen.

    ---------- Post toegevoegd 10 May 2013 om 08:51 ----------

    Kijk, dat is beter !!!

    :roflol:
     
    Negeerlijst gebruik ik principieel niet.



    Daar heb je wel een punt ja.

    OT: Leuk dagje vandaag.

    ---------- Post toegevoegd 10 May 2013 om 08:51 ----------



    Missverstandje denk ik meneer de opperwitte ridder, gezien de karma die ik voor die post mocht ontvangen.

    Zou je in principe een hoop frust besparen :D

    Opperwitte ridder sounds like a compliment! Thx :D


    "leuk dagje",... your kiddin' right ??? :eek:
    en dan zeggen dat sommige hun posts nutteloos zijn :roflol:
     
    Laatst bewerkt:
    • Like
    Waarderingen: Vonk
    Zou je in principe een hoop frust besparen :D

    Opperwitte ridder sounds like a compliment! Thx :D


    "leuk dagje",... your kiddin' right ??? :eek:
    en dan zeggen dat sommige hun posts nutteloos zijn :roflol:
    Opperwitte ridder? Laat Arnodsi dat maar niet horen...die is nogal trots op zijn forumknight titel :p
     
    Opperwitte ridder? Laat Arnodsi dat maar niet horen...die is nogal trots op zijn forumknight titel :p

    hehehe idd,.. vooruit ik deel de plaats wel met hem,.. ben niet zo haatdragend ;)
     
    Opperwitte ridder? Laat Arnodsi dat maar niet horen...die is nogal trots op zijn forumknight titel :p
    :roflol::roflol:


    volgens mij moet ik mijn titel toch afstaan aan xxltje hoor :sad:



    edit: succes.jpg, xxltje schopt me niet van de troon! :D
     
    Back
    Naar boven