AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (4 bezoekers)

  • Topic starter Harfst
  • Startdatum
  • Reacties 175K
  • Weergaven 6M
  • Volgers 1.251

Bezoekers in dit topic

  • Foto's afgeleverd.. morgen weer een shoot. zin aan!!
     
    Foto's afgeleverd.. morgen weer een shoot. zin aan!!

    Doe je dat voor de leuk of krijg je er ook voor betaald?

    Ot.

    Vanavond onbeperkt sushi, maakt eigenlijk mn hele week wel goed.
     
    Laatst bewerkt:
    Oke. Duidelijk. Ik zeg ergens Onbeperkt spare-ribs eten. minimaal 10 contenders. die tent weet niet wat ie mee gaat maken, meteen failliet haha! :P

    In !

    Dat gelift allemaal tijdens meetings............
     
    bij de mac vreet ik iedereen er uit, elke plaats elk moment.
     
    Eet wedstrijd in. Ik sloop iedereen.
    Ik versla iedereen in een eating contest. Als iets heel lekker is dan kan ik blijven eten, maar echt niet normaal.
    http://commons.wikimedia.org/wiki/File:Mitraillette.JPG

    zo eet ik er makkelijk 2 op, en als ik echt honger heb lukt een derde ook wel. Natuurlijk tracht ik dit maar 1 keer per maand te doen, anders zou dit niet meer mooi zijn.

    OT:
    gisteren hard schouders en borst getraind, en daarna een aantal oefeningen die me moeten helpen bij het sprinten (hamstrings, lunges en andere explosieve oefeningen), en de knie en de pijn waarvoor ik in behandeling ben, blijft minderen!
     
    Doe je dat voor de leuk of krijg je er ook voor betaald?

    Ot.

    Vanavond onbeperkt sushi, maakt eigenlijk mn hele week wel goed.

    ik ben vaak te lief om iets te vragen maar krijg wel eens iets in handen gedrukt :).. Nu ben ik wel kieskeurig en moet ik er zelf ook wat aan hebben voor porto op te bouwen.
     
    Laatst meer dan 3 uur in een Spare-Ribs tent gezeten. je begint daar met 3 ribs en elke keer als je bij besteld krijg je er maar 1 bij. Ik heb daar zo lang gezeten todat ik werkelijk dodelijke blikken kreeg toegeworpen door de eigenaar. En ik gewoon lekker rustig doorgaan. Trololololol... :p
     
    Laatst meer dan 3 uur in een Spare-Ribs tent gezeten. je begint daar met 3 ribs en elke keer als je bij besteld krijg je er maar 1 bij. Ik heb daar zo lang gezeten todat ik werkelijk dodelijke blikken kreeg toegeworpen door de eigenaar. En ik gewoon lekker rustig doorgaan. Trololololol... :p

    :roflol: Ik snap dat soort lui ook niet. Als je zo'n concept toepast weet je toch dat er ook andere mensen komen dan huisvrouwen die hun eerste bord niet leegeten? Zo kansloos dat...
     
    :roflol: Ik snap dat soort lui ook niet. Als je zo'n concept toepast weet je toch dat er ook andere mensen komen dan huisvrouwen die hun eerste bord niet leegeten? Zo kansloos dat...
    Tja... boeit mij verder ook niet haha ik eet wel rustig door hoor.
     
    Ik versla iedereen in een eating contest. Als iets heel lekker is dan kan ik blijven eten, maar echt niet normaal.
    http://commons.wikimedia.org/wiki/File:Mitraillette.JPG

    zo eet ik er makkelijk 2 op, en als ik echt honger heb lukt een derde ook wel. Natuurlijk tracht ik dit maar 1 keer per maand te doen, anders zou dit niet meer mooi zijn.

    OT:
    gisteren hard schouders en borst getraind, en daarna een aantal oefeningen die me moeten helpen bij het sprinten (hamstrings, lunges en andere explosieve oefeningen), en de knie en de pijn waarvoor ik in behandeling ben, blijft minderen!

    ****, die dingen zien er lekker uit! :eek:
    instant honger
     
    Ik versla iedereen in een eating contest. Als iets heel lekker is dan kan ik blijven eten, maar echt niet normaal.
    http://commons.wikimedia.org/wiki/File:Mitraillette.JPG

    zo eet ik er makkelijk 2 op, en als ik echt honger heb lukt een derde ook wel. Natuurlijk tracht ik dit maar 1 keer per maand te doen, anders zou dit niet meer mooi zijn.

    OT:
    gisteren hard schouders en borst getraind, en daarna een aantal oefeningen die me moeten helpen bij het sprinten (hamstrings, lunges en andere explosieve oefeningen), en de knie en de pijn waarvoor ik in behandeling ben, blijft minderen!

    Ik had pas 2 kapsalon en 2 grote broodjes donor op. :o
     
    Ik versla iedereen in een eating contest. Als iets heel lekker is dan kan ik blijven eten, maar echt niet normaal.
    http://commons.wikimedia.org/wiki/File:Mitraillette.JPG

    zo eet ik er makkelijk 2 op, en als ik echt honger heb lukt een derde ook wel. Natuurlijk tracht ik dit maar 1 keer per maand te doen, anders zou dit niet meer mooi zijn.

    OT:
    gisteren hard schouders en borst getraind, en daarna een aantal oefeningen die me moeten helpen bij het sprinten (hamstrings, lunges en andere explosieve oefeningen), en de knie en de pijn waarvoor ik in behandeling ben, blijft minderen!

    Wat is die saus?

    Zou die dingen ook wel eens naar binnen willen duwen
     
    Back
    Naar boven