AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (3 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • WTF? Wat een gejank om karma hier! :p
     
    Is ter opvulling/smaak omdat ze het in poederformaat brengen, dosering is ook maar 7 gr per keer. Desalniettemin blijft het een hoog downie gehalte hebben.

    Verdere samenstelling is ook ruk zie ik.

    Ja maar als ze er al zoetstoffen 1000x sterker dan suiker in mikken waarom niet een beetje meer dan dat in plaats van al die troep er in?

    Nouja iedereen die daar koopt denkt derp grote pot extra goed
     
    Ja maar als ze er al zoetstoffen 1000x sterker dan suiker in mikken waarom niet een beetje meer dan dat in plaats van al die troep er in?

    Nouja iedereen die daar koopt denkt derp grote pot extra goed
    Anders heb je 'n potje poeder van 50 gr en wordt het doseren knap lastig.

    Maakt het overigens niet minder retarded hoor, zoiets hoor je gewoon in caps oid. te steken.
     
    Anders heb je 'n potje poeder van 50 gr en wordt het doseren knap lastig.

    Maakt het overigens niet minder retarded hoor, zoiets hoor je gewoon in caps oid. te steken.

    Creatine is toch ook maar een paar gram?

    Ja die ik heb komt ook in pilletjes, 4 kilo vet kwijt in 1 week alleen wel zweten en trillen als de malle en ik begin naar een paard te ruiken
     
    Creatine is toch ook maar een paar gram?

    Ja die ik heb komt ook in pilletjes, 4 kilo vet kwijt in 1 week alleen wel zweten en trillen als de malle en ik begin naar een paard te ruiken

    Creatine doseer je 5 gr per dag, en krijg je 'n pot van 500 gr.

    Hiermee krijg je dan 'n pot van 50 gr (waarschijnlijk minder) als je de suikers stript en dan moet je 1-2 gr per dag gaan doseren.

    Ah, je eet clen en trent hard.
     
    Rustweek tussen krachtschema's in. Toch beetje cardio doen want zo thuis zitten.

    Hoe zit dat met carbs rondom cardio? Nodig (voor/na?) Of gewoon low carb, hoog in vet en eiwit de hele week?
     
    Creatine doseer je 5 gr per dag, en krijg je 'n pot van 500 gr.

    Hiermee krijg je dan 'n pot van 50 gr (waarschijnlijk minder) als je de suikers stript en dan moet je 1-2 gr per dag gaan doseren.

    Ah, je eet clen en trent hard.

    Hmm, 60% is vetten/kh dus 2/3 gram.. Moet wel in tabletten kunnen ja..

    :roflol: If only, was ik een stuk buffer geweest nu denk ik :sad:

    ---------- Post toegevoegd 12 May 2013 om 19:12 ----------

    Rustweek tussen krachtschema's in. Toch beetje cardio doen want zo thuis zitten.

    Hoe zit dat met carbs rondom cardio? Nodig (voor/na?) Of gewoon low carb, hoog in vet en eiwit de hele week?

    Gewoon 0 carbs pussy
     
    Rustweek tussen krachtschema's in. Toch beetje cardio doen want zo thuis zitten.

    Hoe zit dat met carbs rondom cardio? Nodig (voor/na?) Of gewoon low carb, hoog in vet en eiwit de hele week?

    Proteinz.
     
    Rustweek tussen krachtschema's in. Toch beetje cardio doen want zo thuis zitten.

    Hoe zit dat met carbs rondom cardio? Nodig (voor/na?) Of gewoon low carb, hoog in vet en eiwit de hele week?

    Gewoon stug doorgaan met je cut schema en adjusten voor activiteitsfactor, of juist deze week gebruiken om op onderhoud te refeeden en lekker te herstellen. Valt voor allebei wat te zeggen.

    Ben het eens met GetXXL dat je meer aan eiwitten/aminozuren hebt voor/tijdens/na cardio.
     
    sorry voor k*t kwaliteit, front ontspannen:
    Ja, ik lijk minder buff omdat ik niks aanspan.

    30krtx5.png
     
    Back
    Naar boven