AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (39 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Als iemand het niet met de algemene stroming eens is is hij meteen een white knight.
    Ik snap al die haat op Nuke niet, gewoon een dame met een mooi fysiek.
    Daarintegen snapte ik de haat op Bryce ook niet, vond ik ook een prima kerel.
    Zal wel aan mij liggen.

    Ik reageerde op haar 15x karma bericht dat ze dat niet had gehad binnen die tijd als ze een pik had. Verder geen haat of zo.

    En Bryce was gewoon een klasse 1 relnicht.
     
    Natuurlijk zag ik dat wel in, maar zo kan ik er nog wel 20 opnoemen die hier posten ;)
     
    Als iemand het niet met de algemene stroming eens is is hij meteen een white knight.
    Ik snap al die haat op Nuke niet, gewoon een dame met een mooi fysiek.
    Daarintegen snapte ik de haat op Bryce ook niet, vond ik ook een prima kerel.
    Zal wel aan mij liggen.

    Ik snap het ook niet. De haters zijn vaak 'irritanter' dan de persoon zelf...
     
    Definieer "de mannen hier".


    Bryce was gewoon een relnicht. Als je dat niet kan/kon inzien heb ik slecht nieuws voor je...
    Iedereen op DBB behalve de dames, Bryce, mat, originele naam, en Tatt.







    :trollface:
     
    • Like
    Waarderingen: mat
    Iedereen op DBB behalve de dames, Bryce, mat, originele naam, en Tatt.







    :trollface:
    Ik heb je gereport. Ik ben het kotsbeu dat mensen mij niet als man aanzien, enkel en alleen omdat ik zwart ben! RACIST :mad:

    PS: je bent een paar namen vergeten in de phaggotlist.
     
    Ik heb je gereport. Ik ben het kotsbeu dat mensen mij niet als man aanzien, enkel en alleen omdat ik zwart ben! RACIST :mad:

    PS: je bent een paar namen vergeten in de phaggotlist.
    Wie?
     
    Gefeliciteerd Ruud!!!!!!!!!!!!! Vandaag is het eindelijk je echte verjaardag!! extra bday setje tijdens trainen vandaag speciaal voor jou grote beer :kiss: :kiss:
     
    Gisteren oa schouders getraind. Maar normaal als ik dat gedaan heb, ga ik verkeerd op mijn schouder liggen, en druk ik hem een klein stukje uit de kom (niet helemaal, maar er zit veel te veel spanning op). Zo te voelen heb ik dat vannacht niet gedaan, dus dat geeft weer hoop voor mn fragiele schouders :D
     
    Vanavond bowlen met de zaak :D
    Ben benieuwd tot hoeveel KG die ballen gaan :rolleyes:

    ---------- Post toegevoegd 16 May 2013 om 08:05 ----------

    Als iemand het niet met de algemene stroming eens is is hij meteen een white knight.
    Ik snap al die haat op Nuke niet, gewoon een dame met een mooi fysiek.
    Daarintegen snapte ik de haat op Bryce ook niet, vond ik ook een prima kerel.
    Zal wel aan mij liggen.

    Bryce was misschien wel een relnicht, maar ongeacht zijn nichterigheid was het best een mooie toevoeging op het forum. (nohomo)

    Ik snap het ook niet. De haters zijn vaak 'irritanter' dan de persoon zelf...

    Zo ervaar ik dat ook, een beetje trollen is niks mis mee, maar er zitten hier serieus een paar mensen met srs issues (wss uit RL) die ze hier op het forum met hun e-dick projecteren. Best wel kansloos, zeker gezien de leeftijd van deze personen :roflol:

    Maargoed Karma is bitch :cool:
     
    Vanavond bowlen met de zaak :D
    Ben benieuwd tot hoeveel KG die ballen gaan :rolleyes:

    ---------- Post toegevoegd 16 May 2013 om 08:05 ----------



    Bryce was misschien wel een relnicht, maar ongeacht zijn nichterigheid was het best een mooie toevoeging op het forum. (nohomo)



    Zo ervaar ik dat ook, een beetje trollen is niks mis mee, maar er zitten hier serieus een paar mensen met srs issues (wss uit RL) die ze hier op het forum met hun e-dick projecteren. Best wel kansloos, zeker gezien de leeftijd van deze personen :roflol:

    Maargoed Karma is bitch :cool:

    dat is echt een eeuwigheid geleden dat ik dat gedaan heb.. wel op idee gebracht:D

    veel plezier!!

    hier altijd een kinderbal:o:D
    zal nu wel verandert zijn ondertussen:cool:
     
    kom er net achter dat me ouders over 2.5 week al op vakantie gaan voor 3 weken.

    huis voor mezelf, ****yeah


    en et feit dat et donderdag is, dus me laatste werkdag. jippieeee
     
    Als iemand het niet met de algemene stroming eens is is hij meteen een white knight.
    Ik snap al die haat op Nuke niet, gewoon een dame met een mooi fysiek.
    Daarintegen snapte ik de haat op Bryce ook niet, vond ik ook een prima kerel.
    Zal wel aan mij liggen.
    Die haat op Nuke snap ik ook niet meteen, denk dat we voor de reden meer bij degene moeten zoeken die haten dan bij Nuke.
    Bryce is ander geval. Die was echt look at me, look at me aandachtshoer en elke post opnieuw. Hij kon het niet genoeg zeggen dat hij homo was:rolleyes:. Is wat anders dan andere homo hier waar ik enigszins wel respect voor heb omdat hij niet in elke post duidelijk maakt hoe homo hij wel niet is, maar ook gewoon met topics mee kan doen.
     
    weer voor een auto aan het kijken. beetje balen dat me pa en ma morgen weekendje weggaan. iemand zin om zaterdag met mij auto te gaan kijken in sgravenzande? :D
     
    Wat oprotten hoor!!! als er met iemand niks mis is, is het Missnuke wel, waarom wordt ze gehaat en door wie ?? :mad:
    je kan best een miscommunicatie hebben, maar dat mag :cool:

    Ik ben nogal in een heerlijke bui dus KOM maar OP !!
     
    dat is echt een eeuwigheid geleden dat ik dat gedaan heb.. wel op idee gebracht:D

    veel plezier!!

    hier altijd een kinderbal:o:D
    zal nu wel verandert zijn ondertussen:cool:

    Thanks :) Gaat goedkomen, daarna lekker vreten in een steakhouse :engel:

    weer voor een auto aan het kijken. beetje balen dat me pa en ma morgen weekendje weggaan. iemand zin om zaterdag met mij auto te gaan kijken in sgravenzande? :D

    M 19j

    No thanks :o
     
    weer voor een auto aan het kijken. beetje balen dat me pa en ma morgen weekendje weggaan. iemand zin om zaterdag met mij auto te gaan kijken in sgravenzande? :D
    Als het gaat om iets dat 300+ kan wel hoor :dunno:
     
    Wat oprotten hoor!!! als er met iemand niks mis is, is het Missnuke wel, waarom wordt ze gehaat en door wie ?? :mad:
    je kan best een miscommunicatie hebben, maar dat mag :cool:

    Ik ben nogal in een heerlijke bui dus KOM maar OP !!
    In, altijd wel eens leuk die bitchfights :cool:. Wie gaan we haten en wie gaat er ons terug haten?

    ---------- Post toegevoegd 16 May 2013 om 10:41 ----------

    M 19j

    No thanks :o
    Val je op oudere mannen??? Hij zal wel ouder worden hoor :dunno:
     
    Back
    Naar boven