Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (44 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Ik weet het nog niet , ik wacht rustig af :mad:

    Al mijn afspraken worden op de een of anderen manier ge-canceled :o
    dat terzijde.......
     
    [Afbeelding niet meer beschikbaar]
     
    Wat oprotten hoor!!! als er met iemand niks mis is, is het Missnuke wel, waarom wordt ze gehaat en door wie ?? :mad:
    je kan best een miscommunicatie hebben, maar dat mag :cool:

    Ik ben nogal in een heerlijke bui dus KOM maar OP !!

    Flikker toch op man vuile ginger.
     
    Wat oprotten hoor!!! als er met iemand niks mis is, is het Missnuke wel, waarom wordt ze gehaat en door wie ?? :mad:
    je kan best een miscommunicatie hebben, maar dat mag :cool:

    Ik ben nogal in een heerlijke bui dus KOM maar OP !!
    Jij verandert ook rap van gedachte he. ;)
     
    Eindelijk weer eens fatsoenlijk paar uur kunnen slapen.
     
    /reported.....

    Nee hoor , wij waren altijd goed.. maar zoals ik al zij we hadden ff een communicatie probleempje of althans zal ik wel weer geweest zijn......:p

    Ik wil dit ook :(

    Als je hem gereport hebt laat ik haatbaardje je adres opzoeken en kom ik bij je langs om je met de dood te bedreigen godverdegodver!
     
    /reported.....

    Nee hoor , wij waren altijd goed.. maar zoals ik al zij we hadden ff een communicatie probleempje of althans zal ik wel weer geweest zijn......:p

    Het zal wel aan de meds liggen. :rolleyes:

    Als je hem gereport hebt laat ik haatbaardje je adres opzoeken en kom ik bij je langs om je met de dood te bedreigen godverdegodver!

    Finish him!
     
    FB'ertjes die mijn pics reporten en FB die waarschuwingen blijft geven :roflol:
     
    /reported.....

    Nee hoor , wij waren altijd goed.. maar zoals ik al zij we hadden ff een communicatie probleempje of althans zal ik wel weer geweest zijn......:p

    Ik wil dit ook :(

    :eek:
    :eek:
    Nee hoor , wij waren altijd goed.. maar zoals ik al zij we hadden ff een communicatie probleempje of althans zal ik wel weer geweest zijn......:p

    :eek:
    maar zoals ik al zij we hadden ff een communicatie probleempje of althans zal ik wel weer geweest zijn......:p

    :eek:
    zoals ik al zij
    :eek: Ray is Nuke :eek:
    zoals ik al zij
    :D
     
    FB'ertjes die mijn pics reporten en FB die waarschuwingen blijft geven :roflol:

    Ga je nu eindelijk stoppen met spammen? :trollface:




    :roflol: it wasn't me, maar mijn wall staat wel helemaal vol met jouw pics!
     
    Back
    Naar boven