AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (30 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Dat ben ik! Je spendeert veel te veel tijd aan die idiote facebookpagina in plaats van HIER funny pics te posten! :mad:

    Op FB worden ze harder gewaardeerd :trollface:


    You bastard !!

    Ga je nu eindelijk stoppen met spammen? :trollface:




    :roflol: it wasn't me, maar mijn wall staat wel helemaal vol met jouw pics!

    That's what Aron said :roflol:

    Achja, dinsdag zal het vanzelf minderen want dan ga ik eindelijk terug werken (95% zeker), in een steenbakkerij, lekker dicht bij huis :)
     
    De hoofdrolspeler blijft klein en mager en sterft op het einde.
    35822391.jpg
     
    Ik heb het al uit de plaatjes waren voor mij al duidelijk genoeg, die lappen tekst heb ik niet nodig.

    Strontlifts is ook zo'n leuk boek. Veel plaatjes en weinig inhoud. Maar als je je inschrijft op de nieuwsbrief krijg je wel dagelijks mailtjes over de "inner circle". Mat kan je daar wel meer over vertellen.

    Gast, wil gerust eens een partijtje naakt modderworstelen om uit te maken wie hier de echte man is hoor. :mad:
    IN!

    Wait...

    Wut?
     
    Strontlifts is ook zo'n leuk boek. Veel plaatjes en weinig inhoud. Maar als je je inschrijft op de nieuwsbrief krijg je wel dagelijks mailtjes over de "inner circle". Mat kan je daar wel meer over vertellen.


    IN!

    Wait...

    Wut?

    Zodat er geen modder op je kleren komt.
     
    • Like
    Waarderingen: mat
    Strontlifts is ook zo'n leuk boek. Veel plaatjes en weinig inhoud. Maar als je je inschrijft op de nieuwsbrief krijg je wel dagelijks mailtjes over de "inner circle". Mat kan je daar wel meer over vertellen.
    Bedankt, je bedoelt Stronglifts neem ik aan?
     
    Ooh op die manier.

    Doet me een beetje denken aan de penisinspectie die wij vroeger op de lagere school hadden. :(

    Ja idd, wij boften vroeger maar op jouw school met die penisinspectie (wtf?)
     
    in nederland doen ze dat ook gewoon hoor.. toen ik in de kleuterklas zat moesten we op kantoortje komen bij de ggz.

    heb nog steeds nachtmerries
     
    Kitchen Nightmares Season 6 Episode 16
    :roflol: niet normaal whahahahahahahaa
     
    • Like
    Waarderingen: mat
    Back
    Naar boven