XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (44 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Dat ik de gang op liep terwijl ik 4 boterhammen aan het eten was en een collega dat grappig vond, ik was even vergeten dat de meeste mensen het vreemd vinden als je meer dan 2 boterhammen op elkaar eet.

    :grinny:
     
    Laatst bewerkt:
    Dat ik de gang op liep terwijl ik 4 boterhammen aan het eten was en een collega dat grappig vond, ik was even vergeten dat de meeste mensen het vreemd vinden als je meer dan 2 boterhammen op elkaar eet.

    :grinny:

    Wat zat er tussen de boterhammen ?
     
    Gister bij de fysio geweest voor mijn onderrug. Ik had elke dag vanuit mijn rug tot aan mijn knieholte uitsralingen, echt een vervelend pijn. Vaak was dit na het squatten danwel deadliften op zn ergst.

    Gister dus bij de fysio geweest en hij heeft mijn rug dus onmenslijk hard lopen kraken.
    En DAMN!! wat een verschil!! eindelijk na 3 jaar geen uitstralingen meer naar de benen, ik ben zo blij!

    It made my day! :D
     
    Ja maar bij BnF werken ze veel beter, kijk maar naar de geschreven begeleidende marketingdiarree die erbij staat :rolleyes:

    oh dat lees ik toch al nooit, ik weet altijd al wat ik hebben wil voordat ik op zon site kijk..
     
    vandaag gekocht in de supermarkt:

    http://www.wilthagen.nl/produkten/dfgs-83342.html

    Knabbelbacon
    Knabbelbacon is bros gebakken varkenszwoerd voorzien van een heerlijke bacon smaak. Knabbelbacon is een overheerlijke snack tijdens een feest of partij. De Knabbelbacon is ook erg lekker als aanvulling bij een, Roerbak, Bami, Nasi, of een pasta maaltijd.



    Ingredienten
    Gebakken varkenszwoerd, zout, dextrose, aroma (melk, soja) (bevat: gehydrolyseerd soja-eiwit, stabilisator: E412, weipoeder, kleurstoffen: E100, E160b), uien, smaakversterkers: (E621, E631), suiker, rookaroma, specerijen, raapzaadolie, kleurstof: paprika-extract.



    Voedingswaarde per 100 gram


    Energie 2141 KJ / 512 Kcal
    Eiwitten 66.7 g
    Koolhydraten 1.8 g
    Vet 26.4 g

    Voedingsvezels <1.7 g

    Natrium 1.5 g
     
    vandaag gekocht in de supermarkt:

    http://www.wilthagen.nl/produkten/dfgs-83342.html

    Knabbelbacon
    Knabbelbacon is bros gebakken varkenszwoerd voorzien van een heerlijke bacon smaak. Knabbelbacon is een overheerlijke snack tijdens een feest of partij. De Knabbelbacon is ook erg lekker als aanvulling bij een, Roerbak, Bami, Nasi, of een pasta maaltijd.



    Ingredienten
    Gebakken varkenszwoerd, zout, dextrose, aroma (melk, soja) (bevat: gehydrolyseerd soja-eiwit, stabilisator: E412, weipoeder, kleurstoffen: E100, E160b), uien, smaakversterkers: (E621, E631), suiker, rookaroma, specerijen, raapzaadolie, kleurstof: paprika-extract.



    Voedingswaarde per 100 gram


    Energie 2141 KJ / 512 Kcal
    Eiwitten 66.7 g
    Koolhydraten 1.8 g
    Vet 26.4 g

    Voedingsvezels <1.7 g

    Natrium 1.5 g


    Had ik ook gekocht. Vind het alleen niet te vreten :( Terwijl ik best wel van spek houd. alleen die harde stukken ertussen zijn gewoon net gemaakt van steen zo hard.
     
    Had ik ook gekocht. Vind het alleen niet te vreten :( Terwijl ik best wel van spek houd. alleen die harde stukken ertussen zijn gewoon net gemaakt van steen zo hard.

    ??? ik heb ze nog niet open gehad :p Ben benieuwd :)
     
    - Laatste lesdag van dit schooljaar
    - Toilet op school laten verstoppen! :o (dat dere oats)
    - Mijn groep is uit 7 groepen verkozen tot groep met het beste concept
    - Epic rug training
    - cheatmeal
    - filmpje checken op mijn bed
     
    - Laatste lesdag van dit schooljaar
    - Toilet op school laten verstoppen! :o (dat dere oats)
    - Mijn groep is uit 7 groepen verkozen tot groep met het beste concept
    - Epic rug training
    - cheatmeal
    - filmpje checken op mijn bed

    Smerige uitslover.
     
    - Laatste lesdag van dit schooljaar
    - Toilet op school laten verstoppen! :o (dat dere oats)
    - Mijn groep is uit 7 groepen verkozen tot groep met het beste concept
    - Epic rug training
    - cheatmeal
    - filmpje checken op mijn bed
    Foto van het verstopte toilet?
     
    Niet beste punten hé, beste concept ;)

    Had ik maar goede punten :roflol:

    :roflol: ik had er srs aan gedacht, maar pinda heeft er ooit eens een kaart voor gekregen. Dus toch maar niet gedaan :o

    Yes beta
    En dat ene kaartje zou wel eens het einde van je dbb-leven kunnen betekenen. :p Gewoon in een spoiler steken en niemand let er op.

    OT: lekker veel gegeten vandaag. Straks eindelijk weekend en tijd genoeg om m'n slaap in te halen. :)
     
    Laatst bewerkt:
    Back
    Naar boven