AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Heeft een vriend van mij gedaan, is een zieke nachtmerrie srs

:roflol:

Is er op Discovery niet zo'n serie over?

Ik zou voor dat bedrag nog niet 1 uur bij de mariniers willen zitten
 
Derde keer al... 1 keer toen ze door schilderen van het huis op andere plek moesten een gat gegraven onder de schutting door..
2de keer was zoonlief de schuldige.. 3de keer gaas doorgebeten...
Nu heel mooi dik gaas.. staan op tegels en zit een ander slot op.. als ze nu nog ontsnappen weet ik het ook niet meer..
Ik denk dat ze je wat proberen te vertellen... Ze vinden je niet zo lief :p

misschien toch een carriere idee gevonden voor mijzelf: korps mariniers. als je daar begint krijg je meteen 1300 euro netto p/m, als je klaar bent na 18 maanden verdien je 2215 p/m. ook zijn er veel doorstroommogelijkheden (zoals generaal, 6000 netto p/m) en als je gaat stoppen dan krijg je een leidinggevende functie toegewezen met salarisbehoud van je militaire dienst. klopt dit allemaal zo? zo ja, dan ben ik verkocht :D lijkt me beter dan mijn andere mogelijke opleiding; binnenshuisarchitectuur.
Hahahahahaha generaal :roflol::roflol::roflol:
Succes ermee man :p
 
:roflol:

Inb4 worst tussen de hamlappen
:eyebrow:

misschien toch een carriere idee gevonden voor mijzelf: korps mariniers. als je daar begint krijg je meteen 1300 euro netto p/m, als je klaar bent na 18 maanden verdien je 2215 p/m. ook zijn er veel doorstroommogelijkheden (zoals generaal, 6000 netto p/m) en als je gaat stoppen dan krijg je een leidinggevende functie toegewezen met salarisbehoud van je militaire dienst. klopt dit allemaal zo? zo ja, dan ben ik verkocht :D lijkt me beter dan mijn andere mogelijke opleiding; binnenshuisarchitectuur.
:roflol: als je het voor het geld gaat doen faal je na de eerste dag

En je moet toch een fatsoenlijk diploma hebben om officier te kunnen worden? Laat staan generaal :roflol: (of is dit enkel in België zo?)
 
Nou zorgen we er toch voor dat het een heel stuk minder wordt ;)


Zijn jullie hier ook van af.........




We moeten maar is afspreken , dit wordt vervelend nu...
___________________________________________________________________

Spreek eens normaal man! Ik versta er de ballen van...
 
Ik denk dat ze je wat proberen te vertellen... Ze vinden je niet zo lief :p


Hahahahahaha generaal :roflol::roflol::roflol:
Succes ermee man :p

Dat denk ik ook ja... als ze het nu nog eens flikt eindigt ze als flappie..

---------- Post toegevoegd 18 May 2013 om 19:20 ----------

misschien toch een carriere idee gevonden voor mijzelf: korps mariniers. als je daar begint krijg je meteen 1300 euro netto p/m, als je klaar bent na 18 maanden verdien je 2215 p/m. ook zijn er veel doorstroommogelijkheden (zoals generaal, 6000 netto p/m) en als je gaat stoppen dan krijg je een leidinggevende functie toegewezen met salarisbehoud van je militaire dienst. klopt dit allemaal zo? zo ja, dan ben ik verkocht :D lijkt me beter dan mijn andere mogelijke opleiding; binnenshuisarchitectuur.

Wou het ook.. ze laten geen vrouwen toe...
 
misschien toch een carriere idee gevonden voor mijzelf: korps mariniers. als je daar begint krijg je meteen 1300 euro netto p/m, als je klaar bent na 18 maanden verdien je 2215 p/m. ook zijn er veel doorstroommogelijkheden (zoals generaal, 6000 netto p/m) en als je gaat stoppen dan krijg je een leidinggevende functie toegewezen met salarisbehoud van je militaire dienst. klopt dit allemaal zo? zo ja, dan ben ik verkocht :D lijkt me beter dan mijn andere mogelijke opleiding; binnenshuisarchitectuur.

Zelf ook tijdje over nagedacht, maar dat 1300 p/m klopt volgens mij niet. Vorig jaar zeiden ze tegen mij bij de officiersopleiding (hoogste instroom bij de landmacht) 800 p/m en ik weet niet of dat bruto of netto was. Er zijn zeker doorstroommogelijkheden maar ik hoop dat je beseft dat je niet zomaar generaal wordt? En oh ja, de dienstplicht is onlangs verhoogt. Dus als je offciersopleiding wilt gaan doen zit je na het tekenen er voor minimaal 7 jaar aan vast (3 jaar opleiding + minimaal 4 jaar dienst).

Sowieso is dit iets wat je moet doen omdat het je passie is, niet voor het salaris wat je krijgt.
 
Zelf ook tijdje over nagedacht, maar dat 1300 p/m klopt volgens mij niet. Vorig jaar zeiden ze tegen mij bij de officiersopleiding (hoogste instroom bij de landmacht) 800 p/m en ik weet niet of dat bruto of netto was. Er zijn zeker doorstroommogelijkheden maar ik hoop dat je beseft dat je niet zomaar generaal wordt? En oh ja, de dienstplicht is onlangs verhoogt. Dus als je offciersopleiding wilt gaan doen zit je na het tekenen er voor minimaal 7 jaar aan vast (3 jaar opleiding + minimaal 4 jaar dienst).

Sowieso is dit iets wat je moet doen omdat het je passie is, niet voor het salaris wat je krijgt.

800p/m bruto is nog minder dan een uitkering?
 
maar dat 1300 p/m klopt volgens mij niet. Vorig jaar zeiden ze tegen mij bij de officiersopleiding (hoogste instroom bij de landmacht) 800 p/m en ik weet niet of dat bruto of netto was.

in belgie, krijg je +-1400,-/pm als onderofficier in opleiding (3 jaar school). in nederland is dit ietje meer..

die 800,- pm is misschien de eerste paar maanden als je 'vrijwillig' binnen gaat (maw. zonder diploma)


edit;

- kanidaat onderofficier: 1.348,87
- onderofficier, 2jaar in dienst: 1.479,15
 
Pls alsof Arnaud überhaupt maar de dikte van een baby kan evenaren

babbby.jpg
 
Back
Naar boven