Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (39 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Waar heb jij het nou over?

    aaaaah sinds je kind hebt gehad moet de penor van Arnodsi groter zijn dan een baby want anders is het just like throwing a hotdog down the hallway

    Wel ver gezocht van meneer psychose trouwens
     
    aaaaah sinds je kind hebt gehad moet de penor van Arnodsi groter zijn dan een baby want anders is het just like throwing a hotdog down the hallway

    Wel ver gezocht van meneer psychose trouwens

    Alsof je een hotdog door een tunnel schiet bedoel je
     
    Lekker 2 uurtjes getukkeld :o
    Man wat ben ik lui de laatste dagen....
     
    Ik heb geconsumeerd 1 kilo aan aardbeien en 1 liter bietensap.
     
    Ik denk dat ze je wat proberen te vertellen... Ze vinden je niet zo lief :p


    Hahahahahaha generaal :roflol::roflol::roflol:
    Succes ermee man :p

    :eyebrow:


    :roflol: als je het voor het geld gaat doen faal je na de eerste dag

    En je moet toch een fatsoenlijk diploma hebben om officier te kunnen worden? Laat staan generaal :roflol: (of is dit enkel in België zo?)

    Zelf ook tijdje over nagedacht, maar dat 1300 p/m klopt volgens mij niet. Vorig jaar zeiden ze tegen mij bij de officiersopleiding (hoogste instroom bij de landmacht) 800 p/m en ik weet niet of dat bruto of netto was. Er zijn zeker doorstroommogelijkheden maar ik hoop dat je beseft dat je niet zomaar generaal wordt? En oh ja, de dienstplicht is onlangs verhoogt. Dus als je offciersopleiding wilt gaan doen zit je na het tekenen er voor minimaal 7 jaar aan vast (3 jaar opleiding + minimaal 4 jaar dienst).

    Sowieso is dit iets wat je moet doen omdat het je passie is, niet voor het salaris wat je krijgt.

    800p/m bruto is nog minder dan een uitkering?

    ik verwacht ook niet generaal te worden, en salaris is gewoon een bijzaak. ik heb er jaren over nagedacht om bij de landmacht te gaan, maar uiteindelijk leek het korps veel passender. ik ben dan ook naar een stuk of tien voorlichtingen geweest sinds mijn 12e en had ook een degelijke obsessie voor defensie. ook ging ik sinds jong af aan naar herdenking van market garden waarbij ze parachute gingen springen, ik hoop alleen dat ik door de keuring heenkom :( mijn sterkte is namelijk net iets te zwak voor de marine. en ik doe havo 4, over 2 jaar heb ik havo afgerond en dan kan ik een opleiding voor onderofficier korps marinier doen.
     
    ik verwacht ook niet generaal te worden, en salaris is gewoon een bijzaak. ik heb er jaren over nagedacht om bij de landmacht te gaan, maar uiteindelijk leek het korps veel passender. ik ben dan ook naar een stuk of tien voorlichtingen geweest sinds mijn 12e en had ook een degelijke obsessie voor defensie. ook ging ik sinds jong af aan naar herdenking van market garden waarbij ze parachute gingen springen, ik hoop alleen dat ik door de keuring heenkom :( mijn sterkte is namelijk net iets te zwak voor de marine. en ik doe havo 4, over 2 jaar heb ik havo afgerond en dan kan ik een opleiding voor onderofficier korps marinier doen.
    Volgens mij is het erg lastig om nu bij de landmacht/het korps te komen vanwege al die bezuinigingen. Een vriend van me heeft het na 3 jaar eindelijk opgegeven. Kreeg elke keer te horen dat hij het na x maanden weer kon proberen. Ik weet alleen niet of dat de landmacht of het korps was.
     
    Refeed dag, tijdje geleden dat ik goed vol zat :cool:
     
    Volgens mij is het erg lastig om nu bij de landmacht/het korps te komen vanwege al die bezuinigingen.

    klopt, de optie is dan naar belgie komen.


    maar of je dat wilt :rolleyes:
     
    Volgens mij is het erg lastig om nu bij de landmacht/het korps te komen vanwege al die bezuinigingen. Een vriend van me heeft het na 3 jaar eindelijk opgegeven. Kreeg elke keer te horen dat hij het na x maanden weer kon proberen. Ik weet alleen niet of dat de landmacht of het korps was.
    Vreemdelingenlegioen. ;)
     
    Back
    Naar boven