MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Winkelen vandaag wat vissen (van de lelijke) halen quad spullen lipo etc , veel te doen la la.........
     
    Zo, weer ff boodschappen gedaan. Sprintje naar de zuivelafdeling, ALLE cottage cheese meenemen. Sprintje naar de vis en vlees afdeling, alle blikken tonijn meenemen. Lekker asociaal, but i don't give a ****, heb m'n eiwitten nodig :)
     
    Zo, weer ff boodschappen gedaan. Sprintje naar de zuivelafdeling, ALLE cottage cheese meenemen. Sprintje naar de vis en vlees afdeling, alle blikken tonijn meenemen. Lekker asociaal, but i don't give a ****, heb m'n eiwitten nodig :)

    Herkenbaar :roflol:
     
    Een maand niet kunnen sporten door ribben, 6 kilo lichter.
    Geen krachtverlies :banana:
     
    dat ik heb ontdekt dat ik gewoon kan internetten met mn ps3 ,ik typ dit via mn ps3. gaaf hey
     
    Kampwijf wat me op mijn borst sloeg en zei: "stukken beter dan maanden terug manneke"

    Uiteraard direct haar gouden tandjes er uit geslagen, sinds emancipatie mag dat. Maar thuisgekomen begreep ik het compliment.
     
    • Like
    Waarderingen: mat
    Kampwijf wat me op mijn borst sloeg en zei: "stukken beter dan maanden terug manneke"

    Uiteraard direct haar gouden tandjes er uit geslagen, sinds emancipatie mag dat. Maar thuisgekomen begreep ik het compliment.

    Lief dagboekje,

    Nadat mijn ma mij een complimentje gaf over mijn pecs vertelde ik op DBB dat een kaper het deed en ik haar tanden er uit ramde.

    Liefs, meso
     
    Lief dagboekje,

    Nadat mijn ma mij een complimentje gaf over mijn pecs vertelde ik op DBB dat een kaper het deed en ik haar tanden er uit ramde.

    Liefs, meso

    Mijn moeder is i.i.g. niet mijn broer.

    was een bisj in de supermarkEEEEEEt btw die ik ken als oude klant uit tijden dat mijn ouders een kroeg hadden.................akelig en naar skeletje
     
    Mijn moeder is i.i.g. niet mijn broer.

    was een bisj in de supermarkEEEEEEt btw die ik ken als oude klant uit tijden dat mijn ouders een kroeg hadden.................akelig en naar skeletje

    Irl kreeg ze stompen dus?
     
    103013.jpg


    Net een afbeelding ontdekt die mijn hele ochtendritueel weergeeft in 4 plaatjes...
     
    pannekoeken met brinta enzo
     
    Back
    Naar boven