MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (42 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • 2qx5liu.jpg


    Warme buik wordt gewaardeerd door moederloze kleintjes :D

    ---------- Post toegevoegd 23 May 2013 om 08:23 ----------

    Ahrg, ****, waarom is dat ding nu weer zo groot?

    :heart:

    Wil je zulke dingen niet meer plaatsen? :p Straks heb ik een heel huis vol met van die beesten :mad:
     
    2qx5liu.jpg


    Warme buik wordt gewaardeerd door moederloze kleintjes :D

    ---------- Post toegevoegd 23 May 2013 om 08:23 ----------

    Ahrg, ****, waarom is dat ding nu weer zo groot?

    Wat lief 3 poesjes
     

    Bij een andere collega ben ik met een projectje bezig. Elke week verlaag ik zijn bureau een tandje, ik heb het nu al 2 weken gedaan en hij merkt nog niks :grinny:
     
    Bij een andere collega ben ik met een projectje bezig. Elke week verlaag ik zijn bureau een tandje, ik heb het nu al 2 weken gedaan en hij merkt nog niks :grinny:
    :roflol: Maak eens foto's. Als volgende project kan je met een schroevendraaier naar je werk gaan. Gewoon elke dag een vijs losvijzen, volledig random.
     
    Bij een andere collega ben ik met een projectje bezig. Elke week verlaag ik zijn bureau een tandje, ik heb het nu al 2 weken gedaan en hij merkt nog niks :grinny:

    [Afbeelding niet meer beschikbaar]
     
    :roflol: Maak eens foto's. Als volgende project kan je met een schroevendraaier naar je werk gaan. Gewoon elke dag een vijs losvijzen, volledig random.

    Wat zijn vijsen? Als er iemand anders nog tips heeft dan hoor ik het graag.

    Ik kom vaak niet verder dat enorme irritante gesprekken voeren in de lift, belachelijke complimenten maken die nergens op slaan en collega's uitschelden en uitdagen om te vechten.
     
    :roflol: Maak eens foto's. Als volgende project kan je met een schroevendraaier naar je werk gaan. Gewoon elke dag een vijs losvijzen, volledig random.

    Een vijs losvijzen? :eek: WTF is dit nou weer voor verzonnen belgenwoord?!
     
    Wat zijn vijsen? Als er iemand anders nog tips heeft dan hoor ik het graag.

    Ik kom vaak niet verder dat enorme irritante gesprekken voeren in de lift, belachelijke complimenten maken die nergens op slaan en collega's uitschelden en uitdagen om te vechten.

    Een vijs losvijzen? :eek: WTF is dit nou weer voor verzonnen belgenwoord?!
    Mijn excuses! Een schroef. [Afbeelding niet meer beschikbaar]
     
    Het klinkt best pervers ook..

    "zal ik je even lekker losvijzen, poppetje van me"
     
    Geniaal, ze kwam terug van het roken en zat een partij met haar muis te kloppen en op de spatiebalk te rossen ik had de tranen in me ogen.
     
    Geniaal, ze kwam terug van het roken en zat een partij met haar muis te kloppen en op de spatiebalk te rossen ik had de tranen in me ogen.

    die grap is geniaaaaaal. heb ik ook paar x gedaan met collega. ook leuk is om een tweede draadloze muis of toetsenbord aan te sluiten en dan af en toe met die muis slepen en wat klikken xD.

    of gewoon de ouderwetse grap beeldscherm draaien met alt + pijltoetsjes. meeste mensen weten toch niet hoe ze dat terug moeten zetten
     
    die grap is geniaaaaaal. heb ik ook paar x gedaan met collega. ook leuk is om een tweede draadloze muis of toetsenbord aan te sluiten en dan af en toe met die muis slepen en wat klikken xD.

    of gewoon de ouderwetse grap beeldscherm draaien met alt + pijltoetsjes. meeste mensen weten toch niet hoe ze dat terug moeten zetten

    Dat met die draadloze muis heb ik ook is gedaan, we hebben nu helaas geen draadloze muizen meer. Dat beeldscherm draaien gaat hier niet lukken omdat we onder citrix werken.

    Ik heb ook wel is bij collega's die een handscanner gebruiken hem zo ingesteld dat hij geen enter naar beneden gaf maar een enter naar boven dat was ook aardig irritant.
     
    of gewoon de ouderwetse grap beeldscherm draaien met alt + pijltoetsjes. meeste mensen weten toch niet hoe ze dat terug moeten zetten
    Wahahahahhaa! Dat heb ik eens gedaan bij m'n opa. Na een half uur sukkelen heeft hij z'n scherm gewoon gekanteld en zo verder gewerkt!!!!! hahahahhaha


    This never happened. :(
     
    Back
    Naar boven