MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (22 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Ik zie jou berichten niet meer punjab, als je het voor elkander krijgt dat me ongewenste kaart wordt ingenomen haal ik je van me negeerlijst.

mvg

een gedupeerde
 
Ik zie jou berichten niet meer punjab, als je het voor elkander krijgt dat me ongewenste kaart wordt ingenomen haal ik je van me negeerlijst.

mvg

een gedupeerde

Die had je verdiend ;)
Je moet eens leren normaal met mensen om te gaan, ook al is het op het interwebz.
 
Die had je verdiend ;)
Je moet eens leren normaal met mensen om te gaan, ook al is het op het interwebz.
Nou ik vind jou ook niet echt leuk in de omgang met mensen hoor, je bent ontzettend snel beledigd en je neemt alles persoonlijk op. Echt een heel naar mannetje ben je.
 
Nou ik vind jou ook niet echt leuk in de omgang met mensen hoor, je bent ontzettend snel beledigd en je neemt alles persoonlijk op. Echt een heel naar mannetje ben je.

Dat mag jij vinden :rolleyes:
 
Beetje triest dat je een reactie van een kansloze sukkel zoals mij serieus neemt vind je ook niet?
 
snapchat aan het uitproberen op verzoek van me vriendin :roflol:

dafuq
 
Ik kan wel merken dat je sterrenbeeld maagd is want je bent echt een aparte vent. De omgang met jou is echt zeer complex. Zoals we dat hier in Almelo zo mooi zeggen; je bent iemand met een gebruiksaanwijzing.
 
Ik kan wel merken dat je sterrenbeeld maagd is want je bent echt een aparte vent. De omgang met jou is echt zeer complex. Zoals we dat hier in Almelo zo mooi zeggen; je bent iemand met een gebruiksaanwijzing.

It takes one to know one :D
Ik ben extra aandacht behoevend... dat klopt wel, maar kom helaas zonder gebruiksaanwezig :(
 
Zo dan ik heb wel weer ff genoeg gedbbt vandaag. Ik ga kroketten nassen in het ziekenhuis, hopelijk zijn er lekkere verpleegstertjes.
 
kheb et ook maar gelijk deinstalled. ksnap er geen k*t van, en ik ben niet iemand die graag op de foto staat.

Oh ik vindt het altijd wel grappig, goeie app ook om pics te scoren
 
Back
Naar boven