XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (39 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Ik heb een mechanisch toetsenbord, maar zelfs dan doe ik er nog 10x zo lang over. Ik heb dit overigens nog nooit eerder getest :roflol:
     
    Ik heb een goedkoop ramding. Wat is het voordeel van een mechanisch toetsenbord?
     
    wie gebruikt er nou nog een computer in 2013?


    ik doe 800kpm op mijn mobiel.
     
    Ik heb een goedkoop ramding. Wat is het voordeel van een mechanisch toetsenbord?

    Mechanische toetstenborden gebruiken Cherry MX switches, zoals heel oude IBM toetsenborden hadden. Simpel gezegd, je hoeft de toetsen niet helemaal in te drukken voordat hij registreert en minder kracht nodig om de toetsen in te drukken (afhankelijk van de switch), dus in principe zou je daar veel sneller kunnen typen. Vooral Cherry MX Blue typt heerlijk, want je hebt voelbare feedback en een leuk geluid.

    http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1492723

     
    Intredasting, al denk ik dat het m'n hersenen zijn die m'n snelheid nog beperken :o

    @ title van filmpje: zijn overigens geen 700 kpm, ik weet hoe dat eruit ziet en klinkt :roflol:
     
    nieuwe auto gekocht :D

    [Afbeelding niet meer beschikbaar]
     
    Leuke wagen. Ibiza zo zo te zien.. welk bj?
     
    Er was vandaag een best lekkere chick op mijn werk die er best zenuwachtig uit zag. En ze vroeg aan mij: "heb jij kleine balletjes?" U wot m8? Ze bedoelde blijkbaar soepballetjes ...

    Nadien is ze nog tegen de deur gelopen :roflol:
     
    Er was vandaag een best lekkere chick op mijn werk die er best zenuwachtig uit zag. En ze vroeg aan mij: "heb jij kleine balletjes?" U wot m8? Ze bedoelde blijkbaar soepballetjes ...

    Nadien is ze nog tegen de deur gelopen :roflol:

    Hahahahaha

    Jammer dat ze niet ook naar kleine worstjes vroeg
     
    Feeling good, kracht weer hervonden om te trainen :)

    nieuwe bp record na 2 weken rust :) ( hoe dan blijf ik denken? )
     
    Goedmaak coïtus? :o

    ---------- Post toegevoegd 25 May 2013 om 19:51 ----------

    Er was vandaag een best lekkere chick op mijn werk die er best zenuwachtig uit zag. En ze vroeg aan mij: "heb jij kleine balletjes?" U wot m8? Ze bedoelde blijkbaar soepballetjes ...

    Nadien is ze nog tegen de deur gelopen :roflol:
    :roflol:
    Het is natuurlijke door jouw imposante bufheid en sexyheid dat ze verward was.

    Nu heb je toch haar nummer, dus toch goed einde :)
     
    Back
    Naar boven