AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (42 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Is dit het echte leven? Supplementen zoeken waar het enige supplement dat werkt niet in zit?

    Hhahaha echt he, dacht echt precies hetzelfde. Creatine is gewoon een top supp dat werkt en helemaal niet duur is maar mensen geven liever 40 euro uit aan een cocktail van stimulanten met wat pomp ingrediënten en andere fillers :')
     
    Hhahaha echt he, dacht echt precies hetzelfde. Creatine is gewoon een top supp dat werkt en helemaal niet duur is maar mensen geven liever 40 euro uit aan een cocktail van stimulanten met wat pomp ingrediënten en andere fillers :')

    Idd en wat moet je met een pomp, een pomp moet je juist zien te voorkomen want dan kun je niet meer fatsoenlijk trainen.
     
    Hhahaha echt he, dacht echt precies hetzelfde. Creatine is gewoon een top supp dat werkt en helemaal niet duur is maar mensen geven liever 40 euro uit aan een cocktail van stimulanten met wat pomp ingrediënten en andere fillers :')

    Omdat ik de preworkout niet gebruik met hoofddoel spiermassa aanzetten..
    Ik ben aan het cutten en ben altijd doodop als ik eindelijk in de sportschool aankom dus had ik een energie/concentratie/doorzettingsvermogen boost nodig.
    Zo ver ik weet krijg je dat van creatine niet.

    Natuurlijk is het een mooi extra'tje dat je wat meer vocht vasthoud (in je spierweefsel), en er wat voller uitziet - maar een verhoging van lichaamsgewicht op mijn wekelijkse meting vind ik niet zo gek tof.
    Ookal is het natuurlijk geen vet, en moet ik niet zeiken.

    Over 2 maandjes stop ik weer met deze preworkout (2 maand stoppen gewenning creatine enzo?)
    En ga ik over op een advies van Barebald;

    scoop beta alanine (op rustdagen 1, trainingsdagen 2, verdeeld over dag voor afgave)
    arganatine
    5-10g bcaa
    200mg caff
     
    Laatst bewerkt:
    Idd en wat moet je met een pomp, een pomp moet je juist zien te voorkomen want dan kun je niet meer fatsoenlijk trainen.

    Er is niets wat je narcisme zo voedt en je persoonlijkheid 'beyond any ****ing status' tilt als de pomp. Altijd trainen voor de pomp, een dag niet gepompt is een dag niet gedoet.
     
    Trouwens, nog even een vraag..
    Ik heb echt nog nooit spierpijn gehad in mijn biceps, en ik vind het echt hinderlijk.
    Ik train mijn biceps zwaar met verschillende oefeningen, volledige rom, zwaar gewicht.
    Train altijd door tot ik geen gewicht meer omhoog kan krijgen, maar voel nooit een pomp in mijn bicep, en nooit alsof ik ze goed belast heb.
    Heb techniek etc. laatst ook al door een instructeur laten nakijken, niks mis mee.

    Doe o.a. hammer curls, bicep curls, preacher curls, ez bar curls, biceps gaan mee bij verschillende rug oefeningen..
    Terwijl ik na een paar setjes dips en benchen al het gevoel krijgt alsof m'n tricep een ballon is.
     
    Omdat ik de preworkout niet gebruik met hoofddoel spiermassa aanzetten..
    Ik ben aan het cutten en ben altijd doodop als ik eindelijk in de sportschool aankom dus had ik een energie/concentratie/doorzettingsvermogen boost nodig.
    Zo ver ik weet krijg je dat van creatine niet.

    Natuurlijk is het een mooi extra'tje dat je wat meer vocht vasthoud (in je spierweefsel), en er wat voller uitziet - maar een verhoging van lichaamsgewicht op mijn wekelijkse meting vind ik niet zo gek tof.
    Ookal is het natuurlijk geen vet, en moet ik niet zeiken.

    Over 2 maandjes stop ik weer met deze preworkout (2 maand stoppen gewenning creatine enzo?)
    En ga ik over op een advies van Barebald;

    scoop beta alanine (op rustdagen 1, trainingsdagen 2, verdeeld over dag voor afgave)
    arganatine
    5-10g bcaa
    200mg caff

    Jij weet duidelijk niet de biochemische rol van creatine, verhoogd creatinefosfaat in de spieren en dat heeft weer een directe invloed op spierENERGIE wat dus ook voor zorgt dat je langer kan trainen en minder snel vermoeit.
     
    Jij weet duidelijk niet de biochemische rol van creatine, verhoogd creatinefosfaat in de spieren en dat heeft weer een directe invloed op spierENERGIE wat dus ook voor zorgt dat je langer kan trainen en minder snel vermoeit.

    Heb inderdaad weinig verstand van creatine buiten het vocht-gedeelte, heb het ooit een keertje gebruikt toen ik net kwam kijken en er voorderest niks over gelezen nog.
    Tijd om me wat meer in de supplementatie te verdiepen.

    Bedankt voor het verhelderen (:
     
    Srs als 1 supplement z'n geld waard is is het creatine.... Of je nou bulkt of cut. Dat 'opblazen door onderhuids vocht' is een beetje een ghost story. Het is geen dianabol ofzo :') . Creatine en beta alanine zijn de enige supps die je year round kan nemen met blijvend profijt is mijn ondervinding. Die pomp producten zijn leuk voor erbij maar of het echt nut heeft? Zou ik niet durven zeggen.
     
    Creatine was toch Time on=Time off i.v.m. gewenning?
    Maar ach - Ik heb een onverklaarbare angst voor gewichtstoename op het moment :')
    Moet maar eens goed inzien dat het geen vet is dat er weer bijkomt.
     
    Creatine was toch Time on=Time off i.v.m. gewenning?
    Maar ach - Ik heb een onverklaarbare angst voor gewichtstoename op het moment :')
    Moet maar eens goed inzien dat het geen vet is dat er weer bijkomt.

    Nee is allang achterhaald. Creatine kan year round.
     
    Trouwens, nog even een vraag..
    Ik heb echt nog nooit spierpijn gehad in mijn biceps, en ik vind het echt hinderlijk.
    Ik train mijn biceps zwaar met verschillende oefeningen, volledige rom, zwaar gewicht.
    Train altijd door tot ik geen gewicht meer omhoog kan krijgen, maar voel nooit een pomp in mijn bicep, en nooit alsof ik ze goed belast heb.
    Heb techniek etc. laatst ook al door een instructeur laten nakijken, niks mis mee.

    Doe o.a. hammer curls, bicep curls, preacher curls, ez bar curls, biceps gaan mee bij verschillende rug oefeningen..
    Terwijl ik na een paar setjes dips en benchen al het gevoel krijgt alsof m'n tricep een ballon is.

    squeezen als een malle als je boven bent met het gewicht.
     
    squeezen als een malle als je boven bent met het gewicht.
    Omschrijf squeezen? Wanneer je aan het einde van de rom bent nog extra hard aandrukken?
     
    Omschrijf squeezen? Wanneer je aan het einde van de rom bent nog extra hard aandrukken?

    Ja alsof je je biceps wilt fijnknijpen. Wat ook een optie is om niet in de beneden stand uit te rusten maar in de bovenstand.
    En wat je ook enorm vaak ziet als mensen met dumbbells bezig zijn is dat als de ene dumbbell omhoog gaat de andere naar beneden gaat, op die manier train je niet. Pas als je met 1 rep klaar bent begin je met de andere arm.
     
    Alright! Zal het vanmiddag proberen.
    Ik doe sowieso eerst een setje met m'n linker arm, en dan pas met m' rechter.
    Thanks (:
     
    Met de mini van een vriendin gaan racen in de stad. Wat een zalig beestje is dat!
    I must have one!!! :o
     
    Met de mini van een vriendin gaan racen in de stad. Wat een zalig beestje is dat!
    I must have one!!! :o

    Is het die snelste uitvoering? Die heeft me moeke ook gehad, dat rijd net alsof je in een kart zit.
     
    Is het die snelste uitvoering? Die heeft me moeke ook gehad, dat rijd net alsof je in een kart zit.
    Geen idee. Een Mini Cooper... Maar vraag me niet wat voor een. Zalig autotje om tussen het drukke verkeer te racen.
     
    Marktonderzoek rapport ingeleverd.

    Helaas nog wel genoeg andere dingen te doen.
     
    Back
    Naar boven