MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (46 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • neem aan dat dit enkel geldt voor de kinderen die je effectief van plan bent op te voeden? wat boeit het jou als je een random wijf zwanger maakt als je voor de rest niets met haar of dat kind te maken hebt?

    Yup natuurlijk.
     
    neem aan dat dit enkel geldt voor de kinderen die je effectief van plan bent op te voeden? wat boeit het jou als je een random wijf zwanger maakt als je voor de rest niets met haar of dat kind te maken hebt?

    Inb4 Angelus heeft eigenlijk al 10 "kinderen"
     
    Inb4 Angelus heeft eigenlijk al 10 "kinderen"

    klopt niet, maar ik ga deze zomer 800 euro collecteren met het doneren van sperma, dan zal ik inderdaad 10 kinderen hebben (want gezien mijn genetics ga ik een enorm gewilde donor zijn :))
     
    klopt niet, maar ik ga deze zomer 800 euro collecteren met het doneren van sperma, dan zal ik inderdaad 10 kinderen hebben (want gezien mijn genetics ga ik een enorm gewilde donor zijn :))
    800 maar ? , weinig hoor............
     
    Kip ovenschotel in piri-piri saus.
    Tranen van vreugde.
     
    IF eh. 1500 kcal post workout.
    Kan die ecto nog wat van leren :trollface:
     
    Jeans shorts kopen is steeds zon gedoe: als het past bij mijn bovenbenen, zit het te wijd bij mijn buik. Ze zijn er vast wel dat het mooi aansluit, maar daarvoor hou ik niet genoeg van winkelen. Dus ik dacht, waarom laat ik ze niet vermaken bij de kleermaker? Kleermaker er 10cm af gehaald (meer kon niet, dan gaat hij wel heel raar zitten), zit het verdorie nog te wijd hahaha. Kan opzicht wel, maar met nog iets van 5cm eraf had het tenminste een beetje aangesloten.

    Beetje zonde van die kleding, maar wel goed voor mn ego :D
     
    Wat vinden jullie van die cut voedingsschema?

    iedere ochtend 2 eieren (1 zonder eigeel) en 250 gram magere kwark
    tussen de middag 2 sneetjes brood met kipfilet en sla,
    namiddag handje ongezouten nootjes,
    na trainen eiwitzen shake
    avondeten.. avondeten
    voor slapen gaan 2 eieren (1 zonder eigeel), 250 gram kwark
     
    gewoon op je heupen dragen ipv je buik
     
    Wat vinden jullie van die cut voedingsschema?

    iedere ochtend 2 eieren (1 zonder eigeel) en 250 gram magere kwark
    tussen de middag 2 sneetjes brood met kipfilet en sla,
    namiddag handje ongezouten nootjes,
    na trainen eiwitzen shake
    avondeten.. avondeten
    voor slapen gaan 2 eieren (1 zonder eigeel), 250 gram kwark

    Wel goed letten op de eieren he!? Anders krijg je een te hoog cholesterol!
     
    Je snapt toch wel dat zowel ik als SkyBlazer niet serieus zijn...
     
    Ow sorry, blijkbaar had ik jullie beiden wat laag ingeschat.

    Ik wou zeggen irl had je stompen gehad.
    Toen zag ik je fysiek.
    /nohomo
     
    Jeans shorts kopen is steeds zon gedoe: als het past bij mijn bovenbenen, zit het te wijd bij mijn buik. Ze zijn er vast wel dat het mooi aansluit, maar daarvoor hou ik niet genoeg van winkelen. Dus ik dacht, waarom laat ik ze niet vermaken bij de kleermaker? Kleermaker er 10cm af gehaald (meer kon niet, dan gaat hij wel heel raar zitten), zit het verdorie nog te wijd hahaha. Kan opzicht wel, maar met nog iets van 5cm eraf had het tenminste een beetje aangesloten.

    Beetje zonde van die kleding, maar wel goed voor mn ego :D


    Met zulke prachtige benen ben je gewoon veroordeeld tot stretch.
    Je kunt iets leuks in jeans model zoeken en dan op maat laten maken, je hebt ze in alle kleuren.
     
    LB dag, met een chille squat groove.
     
    Back
    Naar boven