XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (40 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Heb je myfitnesspal app op je iphone? Daar kan je alles in bijhouden. Enorme aanrader! ;)

    Uiteraard :cool:

    Mijn ouders zitten me alleen wel raar aan te kijken als ik eten opschep terwijl bord op weegschaal staat.
     
    Uiteraard :cool:

    Mijn ouders zitten me alleen wel raar aan te kijken als ik eten opschep terwijl bord op weegschaal staat.

    Doet iedereen hoor, niets van aantrekken. Het draait om wat je zelf wilt doen...na een tijdje is het een gewoonte.
     
    Iemand nog zin in meeloopdag accountancy op donderdag in Zwolle.
    Het is maar voor 2-3 uur en geen ruk aan, maar je krijgt wel consumptie bon van €5 :)
     
    Doet iedereen hoor, niets van aantrekken. Het draait om wat je zelf wilt doen...na een tijdje is het een gewoonte.

    Ach t stelt niet zoveel voor in vergelijking met zusje die meerdere keren nieuw bord haalt omdat ze smaken niet door elkaar wilt :roflol:
     
    Ach t stelt niet zoveel voor in vergelijking met zusje die meerdere keren nieuw bord haalt omdat ze smaken niet door elkaar wilt :roflol:

    Ik kan me bij enkele maaltijden inbeelden hoe dat gaat...maar bij het merendeel zie ik dat toch niet echt goedkomen hoor :p
     
    Geen idee :roflol:

    Vond het deprimerend worden schommelende gewicht.. Ene dag zit er kilo bij aan en andere dag kilo er af. Eet nu gewoon 3800 kcal per dag en ga eind van de maand wel op de weegschaal staan :p

    waarom geloof ik dit niet?:roflol:
     
    Doet iedereen hoor, niets van aantrekken. Het draait om wat je zelf wilt doen...na een tijdje is het een gewoonte.

    Welnee.

    ---------- Post toegevoegd 4 June 2013 om 17:06 ----------

    jouw famillie is natuurlijk ook wel een beetje...

    tja hoe zal ik dit zeggen :dunno:

    laten we zeggen dat het familie van hem is.
     
    Uiteraard :cool:

    Mijn ouders zitten me alleen wel raar aan te kijken als ik eten opschep terwijl bord op weegschaal staat.

    Wat Sayer zegt je ouders moeten daar aan wennen. Met feestdagen en zelfs laatst naar het wok restaurant neem ik mijn elektrische weegschaaltje mee. Mijn familie heeft het al volledig geaccepteerd.
     
    Iemand nog zin in meeloopdag accountancy op donderdag in Zwolle.
    Het is maar voor 2-3 uur en geen ruk aan, maar je krijgt wel consumptie bon van €5 :)

    Weinig succes he? :roflol:
     
    Wat Sayer zegt je ouders moeten daar aan wennen. Met feestdagen en zelfs laatst naar het wok restaurant neem ik mijn elektrische weegschaaltje mee. Mijn familie heeft het al volledig geaccepteerd.

    lol @ weegschaal, wok is gewoon vreten om te vreten man :D

    Gf is er wel al aan gewend, krijg zelf commentaar als ik carbs wil eten als het eigenlijk niet de bedoeling is...die sluwe vrouwen he:mad:
     
    Xyzyx was gister mee :o
    Nu nog laatste voor donderdag vinden. Meld je gewoon ziek voor stage

    ---------- Post added 4 June 2013 at 18:19 ----------



    npl jwz

    :roflol:

    Jij zo als je komt krijg je 5 euro voor eten, was t niet eens je eigen geld skirre mofo

    ---------- Post toegevoegd 4 June 2013 om 18:55 ----------

    Wat Sayer zegt je ouders moeten daar aan wennen. Met feestdagen en zelfs laatst naar het wok restaurant neem ik mijn elektrische weegschaaltje mee. Mijn familie heeft het al volledig geaccepteerd.

    Bij mij gaat het om minimale hoeveelheid kcal halen, dus als ik naar een wok restaurant ga zou ik me er niet druk om maken :p
     
    Back
    Naar boven