AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (47 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Het zonnetje dat schijnt :)
     
    De zon, hoewel ik gisteren ziekelijk verbrand ben:o
     
    3 Zakken ventiaans drop-fruit toffees van een collega gehad. Die krengen kun je nergens krijgen hier in Groningen. Zwarte keutels here i come!
     
    3 Zakken ventiaans drop-fruit toffees van een collega gehad. Die krengen kun je nergens krijgen hier in Groningen. Zwarte keutels here i come!

    En dat na al die pesterijen van je ?
     
    En dat na al die pesterijen van je ?

    Als ik hier niet op kantoor zou rondlopen zou het helemaal een dooie bedoening zijn, ze mogen me wel dankbaar zijn wat dat betreft.
     
    Yo ovosnovo, ben jij die dude die vroeger hier actief was onder een andere naam? Werd ooit gebanned om iets. Ging over bigt en en varkenssnuit ofzo
     
    Yo ovosnovo, ben jij die dude die vroeger hier actief was onder een andere naam? Werd ooit gebanned om iets. Ging over bigt en en varkenssnuit ofzo

    die post was zo droog, heb toen zelf ook nog een kaart gekregen voor 'aanmoedigen van beledigen administrator' ofzoiets:roflol:
     
    die post was zo droog, heb toen zelf ook nog een kaart gekregen voor 'aanmoedigen van beledigen administrator' ofzoiets:roflol:

    Haha, mooi was dat ja. Overigens ging die niet eens heel ver maarja die kerel is snel op zn teentjes getrapt merk je altijd wel. is wel al een paar jaar geleden volgens mij.
     
    Is er een mod online die mijn logje wil verwijderen en me daarna een pernban kan geven?

    alvast bedankt,

    groetjes ivo
     
    Is er een mod online die mijn logje wil verwijderen en me daarna een pernban kan geven?

    alvast bedankt,

    groetjes ivo

    mlp005.jpg
     
    Is er een mod online die mijn logje wil verwijderen en me daarna een pernban kan geven?

    alvast bedankt,

    groetjes ivo

    Nooooooooo ! ivosnivostrongmanovosnovo
     
    ericr leek online, is er nog een andere mod online aan wie ik mijn veroekje kan pmen?
     
    ericr leek online, is er nog een andere mod online aan wie ik mijn veroekje kan pmen?

    nooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo

    ooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo
     
    Yo ovosnovo, ben jij die dude die vroeger hier actief was onder een andere naam? Werd ooit gebanned om iets. Ging over bigt en en varkenssnuit ofzo

    ik weet niet over wie je het hebt.
     
    Back
    Naar boven