AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (45 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • waarom wil je weg Ivo?

    omdat ik in een maand tijd 5 kaarten heb gehad om imo waardeloze dingen. iedereen die een paar posts van mij leest weet dat ik niet het chinese volk probeer te beledigen als ik iemand met een chinees als avatar uitmaak voor stink chinees oid. ik heb geen zin om af te wachten tot ik een ban krijg.
     
    omdat ik in een maand tijd 5 kaarten heb gehad om imo waardeloze dingen. iedereen die een paar posts van mij leest weet dat ik niet het chinese volk probeer te beledigen als ik iemand met een chinees als avatar uitmaak voor stink chinees oid. ik heb geen zin om af te wachten tot ik een ban krijg.

    zaten dus een hoop gele tussen gezien ik je nog geen week heb zien verdwijnen, wat boeit het dan?
     
    omdat ik in een maand tijd 5 kaarten heb gehad om imo waardeloze dingen. iedereen die een paar posts van mij leest weet dat ik niet het chinese volk probeer te beledigen als ik iemand met een chinees als avatar uitmaak voor stink chinees oid. ik heb geen zin om af te wachten tot ik een ban krijg.
    :roflol: Volgens mij willen ze je uit de weg ruimen!
     
    omdat ik in een maand tijd 5 kaarten heb gehad om imo waardeloze dingen. iedereen die een paar posts van mij leest weet dat ik niet het chinese volk probeer te beledigen als ik iemand met een chinees als avatar uitmaak voor stink chinees oid. ik heb geen zin om af te wachten tot ik een ban krijg.

    Kan je beter in schoonheid eindigen en nog een mod beledigen? :p
     
    zaten dus een hoop gele tussen gezien ik je nog geen week heb zien verdwijnen, wat boeit het dan?

    3 rode

    ---------- Post toegevoegd 6 June 2013 om 13:56 ----------


    maar zou je zo vriendelijk willen zijn om dat te doen? ericr reageert niet op me verzoek via pm.

    ---------- Post toegevoegd 6 June 2013 om 13:57 ----------

    me oprechte excuses trouwens aan alle leden die ik beledigd heb en die zich beledigd hebben gevoelt door dingen die ik zei.

    ---------- Post toegevoegd 6 June 2013 om 14:00 ----------

    moet ik hier potverdomme smeken om een permban oid :roflol:
     
    3 rode

    ---------- Post toegevoegd 6 June 2013 om 13:56 ----------



    maar zou je zo vriendelijk willen zijn om dat te doen? ericr reageert niet op me verzoek via pm.

    ---------- Post toegevoegd 6 June 2013 om 13:57 ----------

    me oprechte excuses trouwens aan alle leden die ik beledigd heb en die zich beledigd hebben gevoelt door dingen die ik zei.

    ---------- Post toegevoegd 6 June 2013 om 14:00 ----------

    moet ik hier potverdomme smeken om een permban oid :roflol:

    mietje
     
    tumblr_mbx7o6aPk01qfswal.gif
     
    sayer en wazzup ook een pb gestuurd....
     
    Ga er dan tenminste waardig uit ovosnovo, vriend.
     
    Back
    Naar boven