MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (44 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Is maar een jaar contract he

    Ninja edit :trollface:

    Maar volgens mij betaal je dat bedrag en daar bovenop die 34 euro voor het toestel.. Dat je vervolgens weer moet inleveren (toestel lease)

    Dus 6 maand 52 en 6 maand 59 euro en daarna mag je je toestel weer inleveren :o
     
    Wat voor dingen verprutsen?
    Dom zijn staat niet gelijk met alles vergeten :P. Heb wel ene gekend bij wie ik altijd vooraf extra sms stuurde ter herinnering omdat hij af en toe durfde te vergeten.

    Aghja, een onhandig/lui slim persoon kan natuurlijk ook het een en ander verprutsen lijkt me. Beetje raar voorbeeld van Angelus.
     
    Joo, ff vraagje.

    Bij Hi bieden ze 3000 SMS + onbeperkt bellen naar andere Hi nummers. Kan ik er van uit gaan dat het dan 3000 SMS of belminuten zijn? Of moet ik elke keer betalen als ik naar een niet Hi nummer bel?


    Prijs lijkt me veel te laag voor de 3000 SMS of 3000 belminuten optie, dus.. wie weet?


    http://i41.tinypic.com/1zufwj.jpg

    Heet niet voor niks Messaging Student....die bundel :P En ik zie nergens belminuten staan, dus ik zou niet te veel hopen :P
     
    Ik neem nooit abonnement, ben je altijd op de een of andere manier in je kont genomen
     
    Ninja edit :trollface:

    Maar volgens mij betaal je dat bedrag en daar bovenop die 34 euro voor het toestel.. Dat je vervolgens weer moet inleveren (toestel lease)

    Dus 6 maand 52 en 6 maand 59 euro en daarna mag je je toestel weer inleveren :o

    Dacht dat dat alleen bij telfort en KPN was? lol hmm. morgen loopt mijn huidige af, moet wel ff weer wat hebben.
    Heet niet voor niks Messaging Student....die bundel :P En ik zie nergens belminuten staan, dus ik zou niet te veel hopen :P
    Ja, volgens mij heb je gelijk.
     
    zou niet beginnen aan toestel lease contracten, je betaal veels teveel en aan eind moet je ook nog eens in goede staat inleveren. Als er iets gebeurd kan je flink betalen.

    ---------- Post added 9 June 2013 at 18:28 ----------

    Als mijn contract verloopt haal ik gewoon eentje van marktplaats met een leuk goedkoop sim only abonnement. Misschien iets ouder toestel maar je wordt tenminste niet keihard in je kont gedoet door de telecombedrijven
     
    Laatst bewerkt:
    zou niet beginnen aan toestel lease contracten, je betaal veels teveel en aan eind moet je ook nog eens in goede staat inleveren. Als er iets gebeurd kan je flink betalen.

    ---------- Post added 9 June 2013 at 18:28 ----------

    Als mijn contract verloopt haal ik gewoon eentje van marktplaats met een leuk goedkoop sim only abonnement. Misschien iets ouder toestel maar je wordt tenminste niet keihard in je kont gedoet door de telecombedrijven

    Dit!!

    Iphone 4 is een prima toestel met zat mogelijkheden, Galaxy s3 ook.
     
    Ik denk dat egoïstische motieven beter past.
    klopt, vandaar de aanhalingstekens:)
    Wat voor dingen verprutsen?
    Dom zijn staat niet gelijk met alles vergeten :P. Heb wel ene gekend bij wie ik altijd vooraf extra sms stuurde ter herinnering omdat hij af en toe durfde te vergeten.
    ligt ook aan in welke domeinen jij bedoelde met 'vertrouwen' en 'kunnen rekenen op'.
     
    Dit!!

    Iphone 4 is een prima toestel met zat mogelijkheden, Galaxy s3 ook.

    Mijn telefoon is kapot en wil naar nokia opsturen voor garantie. Alleen kan nergens aankoopbewijs vinden, ook niet in me email of op me hi.nl account.

    Belde ze op en zeiden dat ze me niet verder konden helpe. xD Heb nu bij de bank aangevraagd om hun afschrijvingen te blokkeren en om het afgeschreven geld van de afgelopen 3 maanden terug te boeken (kan max 3 maanden terug). Dat geld staat nu weer op me rekening, eens zien wat die hi phaggots nu gaan doen.

    Denk dat ik nog maandje wacht en dan op marktplaats een s3 koop. Misschien ook wel een s2 of iphone4, vind de s3 eigenlijk te groot.





    Roooiidddraaageee


    [Afbeelding niet meer beschikbaar]
     
    Dit!!

    Iphone 4 is een prima toestel met zat mogelijkheden, Galaxy s3 ook.

    ik heb nu al de htc one X, maar ik heb het toen expres met een 1jarig contract gekozen, zodat ik nu weer naar een nieuwere toestel kan.

    dus ja, sim only gaat em niet worden
     
    Mijn telefoon is kapot en wil naar nokia opsturen voor garantie. Alleen kan nergens aankoopbewijs vinden, ook niet in me email of op me hi.nl account.

    Belde ze op en zeiden dat ze me niet verder konden helpe. xD Heb nu bij de bank aangevraagd om hun afschrijvingen te blokkeren en om het afgeschreven geld van de afgelopen 3 maanden terug te boeken (kan max 3 maanden terug). Dat geld staat nu weer op me rekening, eens zien wat die hi phaggots nu gaan doen.

    Denk dat ik nog maandje wacht en dan op marktplaats een s3 koop. Misschien ook wel een s2 of iphone4, vind de s3 eigenlijk te groot.

    Slaat inderdaad nergens op, hi kan dat gewoon terug kijken.

    iPhone 4 is nu bij Vodafone in de aanbieding met abonnement dacht ik...
     
    zou niet beginnen aan toestel lease contracten, je betaal veels teveel en aan eind moet je ook nog eens in goede staat inleveren. Als er iets gebeurd kan je flink betalen.
    True that
    http://shop.www.hi.nl/hi/RAPRD/Sams...id=AHB24C2,AHBSMS24a1&omn_ic=homepsw_TSAGS4wh
    Als je prijs galaxy 4s ontleed kwam ik uit op.
    "TWV" : 650 €
    -> 47 € pm

    Bundels ferm overprijst, dus deel van toestel leenprijs zit in die bundels verwerkt om te doen alsof je korting krijgt op toestel.
    Werkelijke prijs die je betaald voor toestel is minstens 30 € pm
    = 720 € in totaal

    -> nog 17 pm voor
    - 500 Mb
    - bel/sms: 75

    Voor het zelfde aan mb en bel/sms betaal ik 10 pm.


    Dus abonnement vs geen abonnement:
    - 70 € extra betalen voor toestel (tot zelfs 150 € extra)
    - 7 € pm extra betalen (168 € over 2 jaar)
    - Toestel na die 2 jaar inleveren
    = 300 € te veel betalen om dan na 2 jaar je toestel gewoon te moeten afgeven. Na 2 jaar zou je toch wel (minstens?) 100€ voor moeten kunnen krijgen.

    Wil je 2 jaar bescherming tegen verlies / stuk gaan van gsm, verzekering is dan nog steeds goedkoper.
     
    True that
    http://shop.www.hi.nl/hi/RAPRD/Sams...id=AHB24C2,AHBSMS24a1&omn_ic=homepsw_TSAGS4wh
    Als je prijs galaxy 4s ontleed kwam ik uit op.
    "TWV" : 650 €
    -> 47 € pm

    Bundels ferm overprijst, dus deel van toestel leenprijs zit in die bundels verwerkt om te doen alsof je korting krijgt op toestel.
    Werkelijke prijs die je betaald voor toestel is minstens 30 € pm
    = 720 € in totaal

    -> nog 17 pm voor
    - 500 Mb
    - bel/sms: 75

    Voor het zelfde aan mb en bel/sms betaal ik 10 pm.


    Dus abonnement vs geen abonnement:
    - 70 € extra betalen voor toestel (tot zelfs 150 € extra)
    - 7 € pm extra betalen (168 € over 2 jaar)
    - Toestel na die 2 jaar inleveren
    = 300 € te veel betalen om dan na 2 jaar je toestel gewoon te moeten afgeven. Na 2 jaar zou je toch wel (minstens?) 100€ voor moeten kunnen krijgen.

    Wil je 2 jaar bescherming tegen verlies / stuk gaan van gsm, verzekering is dan nog steeds goedkoper.


    Grappig is nog dat meeste uitrekening en dan als argument gebruiken dat de kosten die ze in 2 jaar betalen midner zijn dan wanneer ze de telefoon nu zouden kopen.

    Niet denkende aan het feit dat die zelfde telefoon een half jaar later al minstens 50% minder waard is. Die S3 is nu ook best goedkoop vergeleken met toen hij uitkwam. Alleen iphone's zijn vrij waarde vast

    ---------- Post added 9 June 2013 at 18:44 ----------

    S3 kost trouwens geen drol meer 2dehands

    http://www.marktplaats.nl/a/telecom...da871b0d84f75c3056cc6db858f31&previousPage=lr

    http://www.marktplaats.nl/a/telecom...da871b0d84f75c3056cc6db858f31&previousPage=lr
     
    Home cooked meal!

    2kj0k4.gif
     
    Mijn telefoon is kapot en wil naar nokia opsturen voor garantie. Alleen kan nergens aankoopbewijs vinden, ook niet in me email of op me hi.nl account.

    Belde ze op en zeiden dat ze me niet verder konden helpe. xD Heb nu bij de bank aangevraagd om hun afschrijvingen te blokkeren en om het afgeschreven geld van de afgelopen 3 maanden terug te boeken (kan max 3 maanden terug). Dat geld staat nu weer op me rekening, eens zien wat die hi phaggots nu gaan doen.

    Denk dat ik nog maandje wacht en dan op marktplaats een s3 koop. Misschien ook wel een s2 of iphone4, vind de s3 eigenlijk te groot.





    Roooiidddraaageee


    [Afbeelding niet meer beschikbaar]

    Let maar op dat je niet geregisteerd word als wanbetaler, kan je nog een hoop zeik gaan krijgen met afsluiten van hypotheek e.d. later..
     
    Mijn telefoon is kapot en wil naar nokia opsturen voor garantie. Alleen kan nergens aankoopbewijs vinden, ook niet in me email of op me hi.nl account.

    Belde ze op en zeiden dat ze me niet verder konden helpe. xD Heb nu bij de bank aangevraagd om hun afschrijvingen te blokkeren en om het afgeschreven geld van de afgelopen 3 maanden terug te boeken (kan max 3 maanden terug). Dat geld staat nu weer op me rekening, eens zien wat die hi phaggots nu gaan doen.

    Denk dat ik nog maandje wacht en dan op marktplaats een s3 koop. Misschien ook wel een s2 of iphone4, vind de s3 eigenlijk te groot.





    Roooiidddraaageee


    [Afbeelding niet meer beschikbaar]


    Zeker raaaaaaggeeeee, wat een klootzakken, ze zien toch in de computer dat je klant bent.
     
    Back
    Naar boven