AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (4 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Mwah, ik heb meer dan genoeg ervaring in mondelinge communicatie met gebruikers en klanten, lijkt me een goed plan om nu mijn telefonische vaardigheid te verbeteren aangezien dat ook wel een belangrijke competentie is.
    Vooral bij een ISP, als je de verhalen van gebruikers hoort hoe erg het is, en hoe ze tegen die medewerkers tekeergaan lijkt het me toch wel een uitdaging om geirriteerde gebruikers kalm te houden en goed uitleg te geven.

    Gaat je ****ing hard vervelen, is allemaal oplezen-uit-boekjes-werk:roflol:

    Stap 1. Heeft u dit al gedaan?
    Stap 2. Heeft u dit al gedaan?
    Stap 3. Heeft u dit al gedaan?
    Stap 4. Heeft u dit al gedaan?

    Hoop voor je dat ik ongelijk heb, maar dat is eigenlijk altijd hoe het bij ISP's er aan toe gaat. Mensen die annoyed zijn omdat hun internet het al een week niet doet verblijden ben je na 2 dagen ook wel moe kerel. Ik zou wat anders zoeken, waar je ervaring op kunt doen waardoor je makkelijk kunt doorgroeien.
     
    tumblr_m59co7aJl31rpbxguo1_500.gif

    Vandaar dat ik soliciteer naar advanced servicedesk medewerker waar ik partners van solcon met de problemen moet helpen en de servicedeskmedewerkers uit de brand helpen als ze er niet uit komen (:
     
    gaat je ****ing hard vervelen, is allemaal oplezen-uit-boekjes-werk:roflol:

    Stap 1. Heeft u dit al gedaan?
    Stap 2. Heeft u dit al gedaan?
    Stap 3. Heeft u dit al gedaan?
    Stap 4. Heeft u dit al gedaan?

    Hoop voor je dat ik ongelijk heb, maar dat is eigenlijk altijd hoe het bij isp's er aan toe gaat. Mensen die annoyed zijn omdat hun internet het al een week niet doet verblijden ben je na 2 dagen ook wel moe kerel. Ik zou wat anders zoeken, waar je ervaring op kunt doen waardoor je makkelijk kunt doorgroeien.

    +1
     
    Komde uzelf even aandienen bij het loket vrijwilligerswerk. Komen ze af met wat jijzelf voor ogen had. Wel als ik iets in gedachte had stond ik hier niet, k*t. Daar sta jij hier toch voor, mij van info verlenen? Ik weet wat ik wil doen als vrijwilligers werk, loketbediende worden op de afdeling vrijwilligers werk. Potverdomme je moet ook echt alles zelf doen op deze aardkloot. Bied daar mezelf aan men lichaam kapot te werken in een poging mijn uitkering hard te maken is dat zelfs te duur. Zo zie je maar wat jouw positie is in deze maatschappij. Beter begin ik al in mijn handjes te klappen wanneer de gelegenheid zich aandringt ter gewenning van mijn toekomstige hoedanigheid.
     
    Komde uzelf even aandienen bij het loket vrijwilligerswerk. Komen ze af met wat jijzelf voor ogen had. Wel als ik iets in gedachte had stond ik hier niet, k*t. Daar sta jij hier toch voor, mij van info verlenen? Ik weet wat ik wil doen als vrijwilligers werk, loketbediende worden op de afdeling vrijwilligers werk. Potverdomme je moet ook echt alles zelf doen op deze aardkloot. Bied daar mezelf aan men lichaam kapot te werken in een poging mijn uitkering hard te maken is dat zelfs te duur. Zo zie je maar wat jouw positie is in deze maatschappij. Beter begin ik al in mijn handjes te klappen wanneer de gelegenheid zich aandringt ter gewenning van mijn toekomstige hoedanigheid.

    Als je niet goed bent in werken moet je het gewoon niet doen man.
     
    • Like
    Waarderingen: mat
    Komde uzelf even aandienen bij het loket vrijwilligerswerk. Komen ze af met wat jijzelf voor ogen had. Wel als ik iets in gedachte had stond ik hier niet, k*t. Daar sta jij hier toch voor, mij van info verlenen? Ik weet wat ik wil doen als vrijwilligers werk, loketbediende worden op de afdeling vrijwilligers werk. Potverdomme je moet ook echt alles zelf doen op deze aardkloot. Bied daar mezelf aan men lichaam kapot te werken in een poging mijn uitkering hard te maken is dat zelfs te duur. Zo zie je maar wat jouw positie is in deze maatschappij. Beter begin ik al in mijn handjes te klappen wanneer de gelegenheid zich aandringt ter gewenning van mijn toekomstige hoedanigheid.
    :clap:
     
    Komde uzelf even aandienen bij het loket vrijwilligerswerk. Komen ze af met wat jijzelf voor ogen had. Wel als ik iets in gedachte had stond ik hier niet, k*t. Daar sta jij hier toch voor, mij van info verlenen? Ik weet wat ik wil doen als vrijwilligers werk, loketbediende worden op de afdeling vrijwilligers werk. Potverdomme je moet ook echt alles zelf doen op deze aardkloot. Bied daar mezelf aan men lichaam kapot te werken in een poging mijn uitkering hard te maken is dat zelfs te duur. Zo zie je maar wat jouw positie is in deze maatschappij. Beter begin ik al in mijn handjes te klappen wanneer de gelegenheid zich aandringt ter gewenning van mijn toekomstige hoedanigheid.
    Waarom werk je niet?
     
    kan misschien lasser worden bij Drenthea meubels. Zou je denken van ja dat kan je dag goed maken als je werk aangeboden krijgt.


    is het 7.48 bruto.. Verdien er geen k*t mee dus. nja tijdelijk kan het nog wel, paar weekjes.
     
    Net een bod gedaan op zo een:

    [afbeelding niet meer beschikbaar]

    Zeer nieuwschierig naar het antwoordt en of ze nog wat inruil geven voor die bonk Duits krupstaal waar ik nu in rij:rolleyes:
     
    Net een bod gedaan op zo een:

    [afbeelding niet meer beschikbaar]

    Zeer nieuwschierig naar het antwoordt en of ze nog wat inruil geven voor die bonk Duits krupstaal waar ik nu in rij:rolleyes:

    Scirocco.. :heart: vind het echt een prachtige auto inderdaad.
     
    Net een bod gedaan op zo een:

    [afbeelding niet meer beschikbaar]

    Zeer nieuwschierig naar het antwoordt en of ze nog wat inruil geven voor die bonk Duits krupstaal waar ik nu in rij:rolleyes:

    Scirocco? Ofzoiets :p
    Mooie bak, jammer dat hij maar 3 deuren heeft!
     
    Ik ga de antagonist spelen:
    lelijk conservenblik
     
    Mwoah, ligt er erg aan van uit welke hoek je hem bekijkt hoor.
    Gewoon mijn stijl niet dat soort auto's.
    Geef mij maar Ferrari (250) Testa Rossa of een Lamborghini Veneno :roflol:
     
    Scirocco? Ofzoiets :p
    Mooie bak, jammer dat hij maar 3 deuren heeft!

    Ja man, beter heeft die 7 of 8 of misschien wel 10 deuren. Kan je gewoon instappen waar je wilt.
    Best wel handig na legday :p
     
    Ja man, beter heeft die 7 of 8 of misschien wel 10 deuren. Kan je gewoon instappen waar je wilt.
    Best wel handig na legday :p

    Kan je beter zoiets kopen maar dat kan ik nog niet aan:rolleyes:

    volkswagen_touareg_se_sport.jpg
     
    Back
    Naar boven