AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (25 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Een nieuwe slet op m'n werk, half Russisch, klein, heerlijke kop en mooie kleding. Zat tijdens het werk te fantaseren hoe ik haar tijdens een drukke vergadering te midden van al het personeel midden op de tafel keihard neuk terwijl al het papierwerk in de rondte vliegt en de kopjes thee, koffie en de bijbehorende smerige koekjes van de thee juffrouw het zwaar moeten ontgelden. Wat lijkt me dat leuk zeg!


    badass.
     
    Gast van reclassering die belde dat mijn ex had gezegd dat ik haar fysiek had lastig gevallen. Dus ik zeg ja klopt geen bal van waarop die kerel zei ja het klopt ook niet want heb al uitgezocht waar je wel was. Enkelband heeft zijn functie bewezen, kijken hoe dit uit gaat pakken.

    [Afbeelding niet meer beschikbaar]
     
    Gast van reclassering die belde dat mijn ex had gezegd dat ik haar fysiek had lastig gevallen. Dus ik zeg ja klopt geen bal van waarop die kerel zei ja het klopt ook niet want heb al uitgezocht waar je wel was. Enkelband heeft zijn functie bewezen, kijken hoe dit uit gaat pakken.

    [Afbeelding niet meer beschikbaar]
    Stay tuned to watch a preview of the next episode of "Jasper en het pedofilieschandaal"...
     
    Gast van reclassering die belde dat mijn ex had gezegd dat ik haar fysiek had lastig gevallen. Dus ik zeg ja klopt geen bal van waarop die kerel zei ja het klopt ook niet want heb al uitgezocht waar je wel was. Enkelband heeft zijn functie bewezen, kijken hoe dit uit gaat pakken.

    [Afbeelding niet meer beschikbaar]

    Wtf is dat voor gestoord wijf joh. :eek:
     
    Die man heeft meer drama in zijn leven dan dat er drama is in jersey shore
     
    :roflol:

    Ze heeft wel het iq van die figuren

    - uses steroids
    - roofies girls
    - illegal fireworks
    - jail
    - ankle trace by justice


    accuses others of low IQ's and being Jersey Shore....

    Seems legit
     
    - uses steroids
    - roofies girls
    - illegal fireworks
    - jail
    - ankle trace by justice


    accuses others of low IQ's and being Jersey Shore....

    Seems legit

    Illegaal vuurwerk is niks mis mee als je anderen er maar niet mee lastig valt.

    En enkelband is op vrijwillige basis, niet verplicht door rechter. Anders had de politie zelf wel gekeken waar ik was en wanneer duidelijk was dat ik het niet gedaan had hadden ze de melding gewoon weggemoffeld. Nu zijn ze zo achterlijk geweest om naar de reclassering te stappen en te zeggen dat ik haar lastig viel.

    ---------- Post toegevoegd 12 June 2013 om 14:52 ----------

    :roflol:
    Je moet toch ergens iets serieus mis gedaan hebben dat ze je zo haat :roflol:

    Ze is gefrustreerd dat ik geld heb en zij een skir leven leid omdat haar pa een postbode is en haar ma niet werkt.

    ---------- Post toegevoegd 12 June 2013 om 14:52 ----------

    Wel markant dat nou uitgerekend jij zo'n dame aantrekt. Omdat je altijd zegt dat je ouders zo welgestelde mensen zijn. :p Ben je het zwarte schaap van de familie?

    T is meer dat mijn pik niet op intelligentie valt maar meer op uiterlijk :o
     
    je had haar toch bedreigd tijdens het brownies bakken:scratch: wie de **** bedreigd er trouwens iemand bij het bakken van brownies:roflol: jij bent echt een badass man
     
    Geloof je je eigen verhaaltjes eigenlijk? :roflol:

    Was t maar zo'n feest :roflol:

    ---------- Post toegevoegd 12 June 2013 om 15:01 ----------

    je had haar toch bedreigd tijdens het brownies bakken:scratch: wie de **** bedreigd er trouwens iemand bij het bakken van brownies:roflol: jij bent echt een badass man

    Nee, dat is wat zij zegt. :o
     
    hoeveelste meid is dit nu waar je door in aanraking komt met de politie xyz?
     
    Back
    Naar boven