AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (38 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Van ons nieuwe forumlid Vonnie:

    "Ik lees net in het topic dat je me een nijlpaard noemt. Omdat ik een buikje heb ben ik een nijlpaard? Heb je weleens om je heen gekeken? Daarnaast je kent me niet eens, dus houd je oordeel lekker voor je. En nogal sneu om iemand af te gaan vallen die tenminste wel gewoon haar gezicht laat zien. Jij hebt niet eens een avatar.

    Dus doe nou maar gewoon lekker normaal en hou die grote bek voor je, niemand is perfect."

    :roflol:

    Strong VP is strong
    50b.jpg
     
    Nope.

    Althans zo claimde een redelijk betrouwbare bron. Je kan altijd b&f vragen waar ze het vandaan halen en of je er een bewijs van mag en vervolgens bij de leverancier controleren voor de zekerheid.

    Had laatst iemand nog aan ze gevraagd. Het is nog steeds Volac alleen ze mogen niet meer met die naam adverteren.
     
    Had laatst iemand nog aan ze gevraagd. Het is nog steeds Volac alleen ze mogen niet meer met die naam adverteren.

    Waarom zouden ze er niet mee mogen adverteren???

    Xxl heeft ook geen merk op de site staan... Ben ook wel benieuwd waarom.

    Inb4 die baby voeding fabrieken in China maken nu non stop whey
     
    Waarom zouden ze er niet mee mogen adverteren???

    Weet niet meer precies, zou je ff in het b&f topic moeten kijken. Maar volgens mij was het vanwege prijsverschil met andere bedrijven die volac gebruikte...

    edit:

    Volac wil geen logo's meer op de website. Omdat andere merken andere prijzen berekenen en of daar op tegen waren hebben ze die beslissing genomen. Mag nationaal en internationaal niet meer. Whey Perfection is 100% Volac. :)

    -Ilco
     
    en ondertussen denken aan Steve Jobs

    Nah, dat doe ik alleen als ik met mezelf plezier maak

    Mijn pa vroeg laatst nog hoe het kwam dat de witte baard van steve groeide op de poster op mijn kamer
     
    Nah, dat doe ik alleen als ik met mezelf plezier maak

    Mijn pa vroeg laatst nog hoe het kwam dat de witte baard van steve groeide op de poster op mijn kamer

    xyzyx had je niet ook eindexamens dit jaar?
     
    xyzyx had je niet ook eindexamens dit jaar?

    Jah, alle vakken gehaald die ik moest halen. Volgend jaar paar vakken en zorgen dat ik via decentrale selectie binnen kom bij tandartsen opleiding.
     
    Danku :p

    Volgend jaar maar 3 dagen per week naar school en eerste half jaar hoef ik geen ruk te doen omdat ik daar alle tentamens voor gehaald had.

    Jij moet wel heel slim zijn
     
    ik ben dom maar niet slim
     
    Danku :p

    Volgend jaar maar 3 dagen per week naar school en eerste half jaar hoef ik geen ruk te doen omdat ik daar alle tentamens voor gehaald had.

    Godver brah dat word echt maximaal gainen dan.
     
    Jij moet wel heel slim zijn

    :o

    Ik had het wel in 1 jaar gered als ik niet vast had gezeten.

    Nouja nu kan ik volgend jaar mooi zorgen dat ik aan eisen voor decentrale selectie voldoe voor opleiding dus elk nadeel heeft zijn voordeel..
     
    Zo hardlopen, daarna een strip diazepam naar binnen werken, dan even douchen en knuffelen met een chick. Ik hou ervan om geknuffeld te worden:o Ik ben nog maar een kleine baby.

    waarom diazepam?
     
    Godver brah dat word echt maximaal gainen dan.

    :roflol:

    Streef is over een jaar 85-90 kilo 8%

    Wordt wel doorpakken denk ik. Volgende week laatste examen en dan knallen, heb schema's bijna klaar:cool:
     
    :roflol:

    Streef is over een jaar 85-90 kilo 8%

    Wordt wel doorpakken denk ik. Volgende week laatste examen en dan knallen, heb schema's bijna klaar:cool:

    Nou dat word wel veel kilometers op de fiets maken brah.
     
    :o

    Ik had het wel in 1 jaar gered als ik niet vast had gezeten.

    Nouja nu kan ik volgend jaar mooi zorgen dat ik aan eisen voor decentrale selectie voldoe voor opleiding dus elk nadeel heeft zijn voordeel..

    #thuklyfe jwz

    Maar maakt niet uit hoor, was op me 19e klaar met havo, 3 x blijven zitten. En zit nu 1e jaar van de uni, en ben net 23 :O

    Cito was wel 550, lazy as **** yo
     
    Back
    Naar boven