Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (37 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • wat stond er?? het is weg ;)

    Origineel gepost door RobertH
    Ik gebruik Grow en krijg wat side effects waarschijnlijk door het overschot aan test, is het verstandig om er een anti oestrogeen bij te nemen?""

    1 pagina later was hij al gequote, no ninja edit there :D
     
    U phaggots jelly?


    xrser.jpg
     
    Je kan hem gewoon op de pc downloaden en spelen, kun je hem ook nog versnellen, anders ben je 30 jaar bezig eer je je eerste badge hebt noob

    30 jaar langer, 10000 keer meer plezier op deze manier
     
    Coïtus zonder condoom. Was heerlijk:) Liet haar met mijn mond klaarkomen. Daarna een hoge dosis valium, dormicum en xanax tegelijk ingenomen. Vandaag wezen hardlopen. Zo meteen lekker een warme douche nemen. Eerst even een stuk lezen uit een interessant boek. Daarna muziek luisteren terwijl er kaarslicht brand. Daarna even eten en slapen. Ik ben weer bezig met een cut, en dat vind ik altijd erg fijn om te doen.
     
    Laatst bewerkt:
    Coïtus zonder condoom. Was heerlijk:) Hoge dosis valium, dormicum en xanax tegelijk. Vandaag wezen hardlopen. Zo meteen lekker een warme douche nemen. Eerst even een stuk lezen uit een interessant boek. Daarna muziek luisteren terwijl er kaarslicht brand. Daarna even eten en slapen. Ik ben weer bezig met een cut, en dat vind ik altijd erg fijn om te doen.
    Eerste keer? Heb je nog wat geknuffeld?
     

    helemaal niet, het is ondertussen 2013, 9 kansen van de 10 zijn de batterijen in de cartridges die gebruikt worden voor spellen te saven nu op, zijn al je k*tspelletjes dus weggesaved en kan je geen spel meer spelen dat met saven werkt ipv paswoorden:roflol:
     
    Back
    Naar boven