MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (34 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • als in quantum entanglement?
     
    Wat is dat met het forum vandaag? :roflol:
     
    als in quantum entaglement?

    ik betwijfel het ten zeerste (althans ik hoop dat dat de uitleg niet gaat zijn), anders is het een enorme verkrachting van dat fysische verschijnsel:roflol:
     
    ik betwijfel het ten zeerste (althans ik hoop dat dat de uitleg niet gaat zijn), anders is het een enorme verkrachting van dat fysische verschijnsel:roflol:

    het is wel ongeveer de enige fysische verklaring voor teleportatie (maar goed dat aliens er gebruik van kunnen maken tov materie op de aarde is inderdaad onzin, snap ik ook wel anus)
     
    als in quantum entanglement?
    Nee.
    Wat bashar zei is komt ongeveer hier op neer.
    Een object is niet in een bepaalde plek (tijd een ruimte bestaan niet), maar de locatie is een eigenschap van het object. Als je de frequentie van het object zo weet te veranderen dat het dan de frequentie heeft van een 'bepaalde plek' matcht dan verschijnt het daar.
     
    Nee.
    Wat bashar zei is komt ongeveer hier op neer.
    Een object is niet in een bepaalde plek (tijd een ruimte bestaan niet), maar de locatie is een eigenschap van het object. Als je de frequentie van het object zo weet te veranderen dat het dan de frequentie heeft van een 'bepaalde plek' matcht dan verschijnt het daar.

    klopt helemaal niet, wave-particle duality kan enkel verklaart worden door een deeltje te beschouwen als een superpositie van oneindig veel verschillende golven (verschil in frequentie dus).
    Als al deze golven 'constructive interference' ervaren op het punt waar het deeltje gelokaliseerd is, dan omdat er oneindig veel golven van verschillende frequentie zijn annuleren ze elkaar (destructive interference) op alle andere lokaties.

    Een object kan dus niet "vibreren met een bepaalde frequentie", het feit dat je over een object spreekt ipv een golf impliceert namelijk dat het met oneindig veel frequenties vibreert. Vibreren met 1 bepaalde frequentie impliceert dan weer een golfvorm.
     
    Ja dat snap ik niet, maar ik geloof Bashar.

    "Een object kan dus niet "vibreren met een bepaalde frequentie",Een object kan dus niet "vibreren met een bepaalde frequentie","
    Als jij op een kerk klok slaat dan trilt dat ding toch met een bepaalde frequentie
     
    dit is echt ongelooflijk niet normaal, ik tel tot tien en wacht op uitleg!

    Was even de hond aan het uitlaten met een vriend.

    Gingen wat bewoners verhaal halen bij wat tuig volk eindje verder op wat om half 1 nog muziek aan had.

    Dus even toe gekeken. Gingen bijna fittie maken
     
    Back
    Naar boven