MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (46 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • 2ca9m9.jpg
     
    Langeafstandsraket?
     
    Chemtrails, de regering beheerst ons.
     
    is dit de leven?

    Dit is de leven, languit in een zeer aangename ligstoel in de achtertuin liggen, lekker een voetbalwedstijdje kijken en de vogeltjes horen fluiten op de achtergrond. Af en toe dbb checken op mijn iPhone en ondertussen wacht ik op een overheerlijke pizza van domino's.
     
    Ja die kerel met wie ik was zei dat is natty..

    Dus ik zag een jongedame trainen met een blik alsof een dumbbell mijn kringspier zou passeren wanneer ik wat tegen haar zei.

    Maar toen had ik geen idee wie natty op t forum was :p

    Nu ik dat wel weet zou ik zonder problemen gedag zeggen. Uiteraard terwijl ik mijn kevlar slipje aan heb

    Haha kerel......

    ben toch niet zo gevaarlijk als je dacht.
    Maar ff keer samen trainen;)
     
    Dit is de leven, languit in een zeer aangename ligstoel in de achtertuin liggen, lekker een voetbalwedstijdje kijken en de vogeltjes horen fluiten op de achtergrond. Af en toe dbb checken op mijn iPhone en ondertussen wacht ik op een overheerlijke pizza van domino's.
    De leven is alles pakken en niets laten liggen. De vijvers van de leven moet je leegvissen. En vooral genieten. ;)
     
    Dit is de leven, languit in een zeer aangename ligstoel in de achtertuin liggen, lekker een voetbalwedstijdje kijken en de vogeltjes horen fluiten op de achtergrond. Af en toe dbb checken op mijn iPhone en ondertussen wacht ik op een overheerlijke pizza van domino's.

    iPhone
    [Afbeelding niet meer beschikbaar]
     
    Lekker weertje, heerlijke skate sessie.
    Morgen even hard UB aanpakken en hele woensdag weer skaten.
     
    Eindelijk weer getraind vandaag. :)
    ondanks geen zin en moe en niet lekker toch met moeite mijn gewichten van voor de vakantie en ziek zijn eruit geknald. Voelt toch lekker en voel me ondanks alles nu na trainen wat fitter.
     
    Back
    Naar boven