AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (32 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • En hoe had hij dat moeten doen dan ?
    Het zijn gewoon de details die belangrijk zijn.

    Onmogelijk. De details waren irrelevant. ;)
    BEN JIJ GEK

    Surplus aan voltage is nu niet echt evident te traceren. Moet je al in de bios de waardes gaan checken
    en vergelijken wat standaard is. Sommige overclockers uppen hun voltages zelfs met opzet. Kan tot
    instabieliteit van het systeem leiden. Maar met wat kennis, ook snellere prestaties

    Srs business ;)
     
    Wat een topweertje! En oh wee als mensen weer gaan klagen dat het te warm is. Dat mag alleen als je stratenmaker bent.

    En kap es met die nerd talk hierboven, snap er de ballen van.

    Het is ook heerlijk weer, alleen jammer dat mn sport prestaties wat minder moeten nu haha. Voor de rest: lekker bruinen (hoopk dan op..)
     
    [Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar]
     
    :orly:

    ALLES heeft met het deep web te maken. ;)

    Rl had je stompen te pakken met je deep web...zal je zelf eens in je deep web steken!
     
    Wow! Niet te ver gaan, makker! :(

    104f63c.jpg
     
    Wat een topweertje! En oh wee als mensen weer gaan klagen dat het te warm is. Dat mag alleen als je stratenmaker bent.

    En kap es met die nerd talk hierboven, snap er de ballen van.
    Haha ja man lekker weertje, op m'n thermometer in m'n huis staat 37.5 graden en ik zweet me de tyfus, echt een lekker weertje...

    Wat een lekker weertje man.

    Echt lekker man.
     
    O ja de details nu snap ik het...
    als de voeding BOOM zegt en hele mooie kleurtjes laat zien, dan is ie die stuk zeker ?!



    Als de..... Voeding
    ................moooie kleurtjes
    laat zien


    is het iig te laat voor de bmovl filter :o:(

    Groetjes, ray(mond)
    .
    .
    .


    PS Bismillah als die BOOM zegt...

    az6qtd.jpg
     
    Sorry maar ik probeerde iemand te helpen , ook weer wat geleerd.. hoeft niet..
    maar leuk...
     


    Als de..... Voeding
    ................moooie kleurtjes
    laat zien


    is het iig te laat voor de bmovl filter :o:(

    Groetjes, ray(mond)
    .
    .
    .


    PS Bismillah als die BOOM zegt...

    az6qtd.jpg

    ik krijg absoluut geen hoogte van je :D
     
    Laatst bewerkt:
    Was de enige in de sportschoooool! Lekkaaaaaah!
    Iedereen lag zeker op't strand
     
    Stand was nice, alleen nu mag die hitte ook wel weer weg :P
     
    Haha ja man lekker weertje, op m'n thermometer in m'n huis staat 37.5 graden en ik zweet me de tyfus, echt een lekker weertje...

    Wat een lekker weertje man.

    Echt lekker man.

    Cry me a river.











    Of zweet, sweat me a river.
     
    mail gehad dat officieel men diploma binnen is. nu nog wachten op uitreiking!
     
    Back
    Naar boven