Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (31 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • dat iemand vd leiding van dbb restricties heeft gezet op het zoeken naar topics/pics van missnuke. Klikken op haar gemaakte onderwerpen geeft geen resultaten meer, noch kan je zoeken naar het woord "" als je haar als gebruiker opgeeft...uwe posts en pics om ze nog te gaan opzoeken?
     
    Papier enz hebben we ook van de office center :trollface:

    Macro zit hier niet in de buurt..

    Zal er maar niet over beginnen dat mijn oom en tante een vlees/vis groothandel hebben :trollface:

    in Zwitserland :sad:

    :roflol:
     
    Papier enz hebben we ook van de office center :trollface:

    Macro zit hier niet in de buurt..

    Zal er maar niet over beginnen dat mijn oom en tante een vlees/vis groothandel hebben :trollface:

    in Zwitserland :sad:

    Nee maar je ouders wat voor bedrijf hebben die?
     
    :roflol:
    Ja wat zal het waarheidsgehalte hiervan zijn?

    Het zou best kunnen, hij krijgt de folder want was op de hoogte van de aanbieding, het zou nog kunnen.
    makro kaarten zijn makkelijker maar Sligro circuleren er niet veel plus het is duur bij Ven/Sligro.

    ---------- Post toegevoegd 21 June 2013 om 19:54 ----------



    Waarom :o is toch goed van hun.
    Welke branche?

    Zorg :p

    Pa werkt overigens gewoon in loondienst
     
    Na 5 seconden gevonden wat Angelus wellicht bedoelt.
    Zo speciaal vind ik het nog steeds niet.
     
    En dan noem je dat een fotoshoot of whatever maar geen progressiepics. En over dat laatste ben ik niet akkoord. Ikzelf als beginner heb mezelf al vaak mispakt aan spiegels en donkere, slechte belichting etc. Verder had ik het ook niet over "iets dat er niet zit" maar over "amper definitie" in het algemeen. ;)

    Als de eerste foto dezelfde lichtopstelling heeft als de tweede, zie ik niet in waarom het geen progressie pics kunnen zijn. (wat haar rug-foto's hadden)

    Wat bedoel je met "beginner"? (srs) Fotograaf? Denk dat iedereen in het begin wel eens zijn licht of onderwerp verkeerd heeft geplaatst hoor, no shame there.
    Questie van veel doen, en logisch nadenken. hard licht, zacht licht,. lange of korte schaduwen,. welke richting etc etc,..
    BB kun je als tegenover gestelde zien van beauty,.. waar je bij beauty alle plooien en oneffenheden weg wilt hebben door ze juist op te vullen met zacht licht, wil je bij BB juist overal het detail naar buiten brengen dmv eenzijdig harder licht.

    Ook van "amper definitie" maak je geen veel definitie hoor. Já het wordt wat duidelijker,.. maar wanneer je "heel veel definitie" onder hetzelfde licht fotografeerd zie je een wereld van verschil natuurlijk ;)
    dat er hier weinig fotografen zitten en er dus weinig vergelijkingsmateriaal is qua pics tussen alle telefoonfoto's,.... dat is niet iets waar ik, nuke, of welke andere fotograaf dan iets aan kan doen.
    Ja, wel... Voor 85,- :D :D :p
     
    Post ff pics of facebook van missnuke in mijn karma / PM aub. Reps voor goede link
     
    Vandaag voor t eerst in 6:eek: weken weer kunnen trainen!!
    Zo lekker ondanks dat ik nu echt gesloopt ben en m'n training zwaar ruk ging.

    Was trouwens bij Energiek in Valkenburg, mooie zaak, jammer dat t net ff te ver rijden is.
     
    Laatst bewerkt:
    2zgxhzb.gif
     
    Als de eerste foto dezelfde lichtopstelling heeft als de tweede, zie ik niet in waarom het geen progressie pics kunnen zijn. (wat haar rug-foto's hadden)
    Please... Elke keer met een filter werken (en het was wel degelijk een verschillende, of het nu om een filter of schaduwen ging...) is gewoon om je beter voor te doen dan je bent (voor progressiepics dan)

    Wat bedoel je met "beginner"? (srs) Fotograaf?
    Nee, ik bedoelde gewoon beginner op het vlak van bb/kt. In de spiegel kijken en denken dat je goed vooruit gaat om dat je dit of dat ziet. Maar eigenlijk is de belichting gewoon slecht en zit je meer naar schaduwen te kijken dan wat anders. Ga je dan voor de spiegel staan met "normale belichting" ziet het er opeens een stuk minder goed uit.

    BB kun je als tegenover gestelde zien van beauty,.. waar je bij beauty alle plooien en oneffenheden weg wilt hebben door ze juist op te vullen met zacht licht, wil je bij BB juist overal het detail naar buiten brengen dmv eenzijdig harder licht.
    Het gaat over progressiepics, niet over een fotoshoot.

    En nu hou ik er mee op. Het is een nutteloos onderwerp, no offence.
     
    Back
    Naar boven