AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (4 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Als ik er aan denk hoe lang t wel niet gaat duren om al die Chinese tekens en shit te moeten leren denk ik echt bij mezelf.. gaat em niet worden.
    Alles kost tijd, ik zie het meer als een leuke uitdaging.
     
    10 daag gratis world of warcraft spelee huehehuehea
     
    sws
    tumblr_m0l9wba9W61rnompgo1_r2_500.gif
     
    Knoop doorgehakt, heb me net ingeschreven voor een cursus chinees. Verveel me kapot de laatste tijd, geen zin in nieuwe ict cursussen of zinloos te internetten. It's on!

    Gemiddelde chinees spreekt toch pas 50% van de taal rond zijn 10de oid? (wild gokje op iets wat ik ooit heb gelezen)
     
    Gemiddelde chinees spreekt toch pas 50% van de taal rond zijn 10de oid? (wild gokje op iets wat ik ooit heb gelezen)
    Denk zelfs minder. Het gaat mij er meer om mezelf verstaanbaar te kunnen maken of bijv. een chinese film te kunnen volgen zonder ondertiteling.
     
    Knoop doorgehakt, heb me net ingeschreven voor een cursus chinees. Verveel me kapot de laatste tijd, geen zin in nieuwe ict cursussen of zinloos te internetten. It's on!
    Lijkt me op zich ook wel wat. Onze tweede fabriek staat in China. Mijn collega zit er 8 x per jaar... wie weet kom ik er ooit ook nog wel eens. Zou wel wat zijn als je in ene wat mee kan praten. :D
     
    Lijkt me op zich ook wel wat. Onze tweede fabriek staat in China. Mijn collega zit er 8 x per jaar... wie weet kom ik er ooit ook nog wel eens. Zou wel wat zijn als je in ene wat mee kan praten. :D
    Wat houd je tegen? ;)
     
    B&F heeft me bedankt. :)

    :):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):)
     
    B&F heeft me bedankt. :)

    :):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):)
    juhhhh waaarom omdat je bent gestopt met kritiek leveren op hun producten?

    of heb je een of andere massive slimme formule voor ze uitgedacht :P
     
    Wat houd je tegen? ;)
    op t moment het hele gebeuren van tegenvallers nu waardoor ik elke dag/avond na het werk van alles moet regelen. Maar als het weer wat rustiger is niets. Dus misschien doe ik het ook wel ook! :)
     
    juhhhh waaarom omdat je bent gestopt met kritiek leveren op hun producten?

    of heb je een of andere massive slimme formule voor ze uitgedacht :P
    http://forum.dutchbodybuilding.com/f266/bodyenfitshop-nl-191196/index2407.html#post7808227

    Ze mogen me inhuren hoor, krijgen ze de kritiek voordat ze het uberhaupt op de markt gooien en dan kunnen ze daar wat mee. Veel flexibeler.

    Je gaat voor de gratis sample?
    Ik krijg 5 gr glutamine toegestuurd!!!!!!!!!!!!!!!!!!
     
    Laatst bewerkt:
    ben je beetje goed met die tekens enzo dan maat?
    Ik kan wel een beetje Japans, maar dat is meer katakana en hiragana(alfabet), kanji(chinese tekens) beheers ik zeer beperkt. Chinees is qua uitspraak al veel moeilijker imo.
    op t moment het hele gebeuren van tegenvallers nu waardoor ik elke dag/avond na het werk van alles moet regelen. Maar als het weer wat rustiger is niets. Dus misschien doe ik het ook wel ook! :)
    Zou leuk zijn, kunnen we elkaar overhoren. :p
     
    Back
    Naar boven