XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (48 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Succes, weet je al een bestemming?

    Had al gekeken naar die appartementjes die je in het andere topic zijn, maar die zijn uitverkocht :o
    Wou daar evt volgend jaar wel naartoe, goede revieuws en zag er prachtig uit!

    Kreta sowieso. Ik wil graag lekker eten voor weinig, zongarantie & gezellige mensen. En ook wil ik wat AAS meenemen naar huis :p

    haha ik ken het!
    alleen de voorpret is al leuk :o

    Echt wel :D
     
    best een lekker weekje kwa trainen achter de rug. nieuw schema gaat lekker. weer ouderwets spierpijn, en een aantal PR's gemaakt.

    ook weer me vp laten meten en deze is gezakt naar 14.6% (zat begin mei op 16.4%)
     
    Blijf toch lekker na wat biertjes in het weekend. dan op de Maandag weer hard trainen zodat alles weer 'goed' zit.
     
    heeft je wasmachine het programma nog kunnen afmaken?

    Nou, ik heb gekeken wat er in zat (zit, want het ligt er nog gewoon in) en het waren paar stuks ondergoed..
    Waarom een hele was draaien..snachts, voor wat ondergoed ???

    Nja, het ligt nog in de wasmachine en ik blijf er mooi vanaf; niet van mij :D
     
    Nou, ik heb gekeken wat er in zat (zit, want het ligt er nog gewoon in) en het waren paar stuks ondergoed..
    Waarom een hele was draaien..snachts, voor wat ondergoed ???

    Nja, het ligt nog in de wasmachine en ik blijf er mooi vanaf; niet van mij :D

    van je zus toch? misschien heeft ze die nodig voor wat onderbroekenlol
     
    van je zus toch? misschien heeft ze die nodig voor wat onderbroekenlol

    Haha ja van mn zus :p ze kan wel wat humor gebruiken (vooral als ze erachter komt dat ik het programma heb gestopt hahaha)
     
    Mooi he, lekker stampe :D

    ---------- Post toegevoegd 24 June 2013 om 12:55 ----------



    Gewoon nieuw programma? :') kan ik wel doen ja :P

    wel weer uitzetten als hij klaar is
     
    Yeahhh!! 8.9 gehaald voor mijn essay op de uni :cool:
     
    • Like
    Waarderingen: Vonk
    Back
    Naar boven