XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (46 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Werd net aangesproken in de gym door een jongen.. flink breed en groot. Zegt hij..
    "niet dat ik op je let ofzo.. maar je pakt aardig wat gewicht voor je postuur..." :D

    en lekker getraind natuurlijk! Benen + abs!

    Jij gelooft ook nog in sinterklaas?
     
    Tentamen ging lekkahh (macro economie)
     
    Werd net aangesproken in de gym door een jongen.. flink breed en groot. Zegt hij..
    "niet dat ik op je let ofzo.. maar je pakt aardig wat gewicht voor je postuur..." :D

    en lekker getraind natuurlijk! Benen + abs!

    dat is mannentaal voor "ik sta al 3 weken elke avond met een verrekijker voor je huis"
     
    Kan eindelijk weer oly lifts doen zonder last te krijgen van mijn pols. Heeft twee maanden geduurd!
     
    nvm, nsfw stond aan :o
     
    Laatst bewerkt:
    Daar wil ik zelfs niet op antwoorden :eek: :mad:

    Aangezien er een gitarist aanwezig is ga ik er vanuit dat dat soort terror en hardcore anders is dan de terror en hardcore die ik wil :')

    In de beschrijving: ''Het is gewoon geen Zweedse Metal of zoiets maar het klinkt gewoon zoals thrash." Terror is altijd zeer succesvol geweest als hardcoreband.''

    Wat ik bedoel: (nu ist geen terror, maar toch; die richting bedoel ik)

     
    • Like
    Waarderingen: mat
    :roflol:

    moet eerlijk zeggen dat ik niet had verwacht dat iemand op die manier positief naar mij zou kijken...:o

    Wanneer doe je die back double biceps pic in je gallerij?
     
    b72b28bc_13836.gif
    b72b28bc_13836.gif


    dat face
     
    Laatst bewerkt:
    Ben bang dat ik helemaal voor je val :o

    Volgende woensdag in Brugge, city of devil worship en kantklossen.
    He wat grappig. Er belde net een vriend om te vragen of ik mee wou.
    Kopje kaal scheren, combats opblinken, m'n rode veters er weer in steken, bretellen en dan old school potenrammen.

    Pepper yer angus!
     
    Back
    Naar boven