Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (47 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Dan zou ik als ik jou was, bij de top hardlopers gaan soliciteren .
    dam tot dam loop snelste tijd, is rond de 50minuten...

    Dat is toch 20k?
     
    Oom geworden van een jongen.
     
    Zeker skills.. rest van zijn filmpjes zijn ook vet goed.
     
    Haha mijn hondje kan de trap op, en loopt dan vaak naar de eerste verdieping en gaat daar rondsnuffelen en komt weer beneden. Nu zit onze tussendeur altijd dicht dus dit doet ze alleen als ik naar boven ben (tweede verdieping) en de deur openlaat, alleen ze gaat nooit naar mij toe.

    Toenstraks, heeft zij (of de andere hond) de deur open gemaakt (?) of iemand vergeten dicht te doen, want ze was naar de zolder gelopen, heeft mijn kamer gevonden en stond ineens bij me :')

    Ze wilde vandaag per se vroeg haar eten hebben (de vreetzak).

    Dit heeft mijn dag wel goed gemaakt :D

    Foto van mn hondje:

    9d7dbb57-0bda-4418-bb13-f0746177c778_zps45d167fb.jpg
     
    16.9km als ik het goed heb.
    maar die gasten lopen echt hard :o ik heb een jaar geprobeerd mee te lopen de eerste km was ik al helemaal stuk...

    Nope 10 Engelse mijlen = 16,1 km.
    Ooit in iets meer dan een uur gelopen, maar zou t nou op halve snelheid al zwaar hebben vrees ik.
     
    Na twee dagen lang bezig te zijn geweest om een server te recoveren is het dan uiteindelijk gelukt.

    de server had 3 schijven, in raid 1. (2 in raid, 1 hotspare). alle 3 de disks hadden bad blocks (logisch vanwege raid). uiteindelijk bleken gewoon alle 3 de schijven kapot te zijn. backup gemaakt, vervolgens een nieuwe raid gemaakt met nieuwe disken en geprobeerd de backup terug te zetten. gaf telkens errors dat de backup corrupt zou zijn. gisteravond zelfs langer gebleven op het werk om het op te lossen. ging steeds minder werken, toetsenbord stopte ermee, muis kapte ermee. vanochtend nieuwe poging gedaan, alles werkte, backup was niet corrupt

    :dunno:
     
    [Afbeelding niet meer beschikbaar]

    :roflol:
     
    Dinner for Schmucks :D
     
    Papa dag, ik heb mezelf gekloond en lach me de tering iedere x. Hij eet slaapt schijt en groeit en voor de rest doet ie ook geen tyfus:p O ja bij hem hoor ik soms nog wat zinnigs uit z'n mond komen :D
     
    vanavond ff met Natty bezig in de gym :eyebrow:
     
    vanavond ff met Natty bezig in de gym :eyebrow:

    Imagination level over 9000!

    Ot:
    gisteren Diploma auto mechanica / carrosorie technieken behaalt,
    tevens ook attest "basiskennis van bedrijfsbeheer" behaalt

    So much win.jpg
     
    Back
    Naar boven