MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Bezoekers in dit topic

mss komt het omdat ik faggots haat..

en nee heb al een redelijke tijd een relatie met een vrouw.
Wees blij; moest ik hetero zijn, bleven er niet veel vrouwen over!

Van waar dan die homohaat, joost? Hou je niet van mensen die 'anders' zijn of had je een iets te enthousiaste voetbaltrainer?
 
mss komt het omdat ik faggots haat..

en nee heb al een redelijke tijd een relatie met een vrouw.

Dat zegt niks. genoeg mannen de relatie met een vrouw hebben maar eigenlijk bij een man willen zijn maar niet durven toegeven:P
 
  • Like
Waarderingen: mat
Wees blij; moest ik hetero zijn, bleven er niet veel vrouwen over!

Van waar dan die homohaat, joost? Hou je niet van mensen die 'anders' zijn of had je een iets te enthousiaste voetbaltrainer?

heb niet een hekel aan homo's zolang ze het maar voor zich zelf houden, ik haat van die vrouwelijke types
 
heb niet een hekel aan homo's zolang ze het maar voor zich zelf houden, ik haat van die vrouwelijke types

Ik kan er altijd wel om lachen.

Vind t een stuk minder irritant als de gemiddelde voetbalsupporter of Marokkaan.
 
heb niet een hekel aan homo's zolang ze het maar voor zich zelf houden, ik haat van die vrouwelijke types
Ah ja, was vergeten dat elke homo verwijfd doet... ???
En waarom dan? In welk opzicht heb jij daar negatieve gevolgen van? Lijken me altijd wel de meest onzekere kerels te zijn die problemen hebben met homo's.

:roflol: Eerst zien, dan geloven.
Jij wil gewoon mijn derde been zien, geef maar toe ;)
 
Ah ja, was vergeten dat elke homo verwijfd doet... ???
En waarom dan? In welk opzicht heb jij daar negatieve gevolgen van? Lijken me altijd wel de meest onzekere kerels te zijn die problemen hebben met homo's.


Jij wil gewoon mijn derde been zien, geef maar toe ;)

Of zo vol van zichzelf zijn dat ze denken dat gelijk elke homo op ze zou vallen. :eek:
Net of het bij homo's anders zou werken dan bij hetero's wat betreft uitzoeken van een scharrel of relatie oid.
 
4k isolaat en 2kg total protein gekregen van men schatje voor men diploma uitreiking. Dat zijn de cadeautjes haha
 
Ah ja, was vergeten dat elke homo verwijfd doet... ???
En waarom dan? In welk opzicht heb jij daar negatieve gevolgen van? Lijken me altijd wel de meest onzekere kerels te zijn die problemen hebben met homo's.


Jij wil gewoon mijn derde been zien, geef maar toe ;)
Hey, het is roze zaterdag in Utrecht. Kun je lekker verwijfd doen!
 
Hey, het is roze zaterdag in Utrecht. Kun je lekker verwijfd doen!

Het is idd behoorlijk aan de bonte kant hier op de gracht. Allemaal gaylords en butch muffdivers. Ik ga zo ook maar eens naar buiten ^_^
 
Ik ga ook wel langs, even het restant aan hetero mannen daar gay as bieber maken met mijn goddelijkheid.

No homo.



stare.jpg
 
4k isolaat en 2kg total protein gekregen van men schatje voor men diploma uitreiking. Dat zijn de cadeautjes haha

belangrijkste nog vergeten.

dankzij men schoonpa het ultieme vader-zoon dagje gehad haha. In de vipbox recht achter de laatste bocht bij TT assen geweest MET Lopend buffet.. watertanden haha
 
:roflol: Deurbel, staat klein blond jongetje voor. Ik moet plassen, loopt al half naar binnen voordat ie door heeft dat ie niet bij het goede huis is. Arm kind...

Aww verkeerde huis en dan ben jij ook nog s de gene de open doet :roflol:

Hopelijk heb je niet de dumbbell gebruikt :trollface:

---------- Post added 29 June 2013 at 20:54 ----------

Ik ga ook wel langs, even het restant aan hetero mannen daar gay as bieber maken met mijn goddelijkheid.

No homo.



http://1.bp.blogspot.com/_jWNhyMUpjSE/SfYrHUVHVpI/AAAAAAAADXc/dwZP6rDwAV8/s1600/stare.jpg

Inb4 je eindigt in een orgie met 4 brycen en een verkeerde sjors met snor
 
  • Like
Waarderingen: mat
Dankzij ramadan volgende week blijft de gym een hele maan tot 2 uur snachts open.
 
Dankzij ramadan volgende week blijft de gym een hele maan tot 2 uur snachts open.
:o BELACHELIJK dat ze rekening met die gasten houden :mad:
dat is neem ik aan.. de reden toch ?? :p
 
:o BELACHELIJK dat ze rekening met die gasten houden :mad:
dat is neem ik aan.. de reden toch ?? :p

Ik noem dit eerder een voordeel van de multiculturele samenleving. Ik maak er lekker gebruik van, een vrije dag op moslimfeesten voor iedereen lijkt me ook wel wat.
 
:o BELACHELIJK dat ze rekening met die gasten houden :mad:
dat is neem ik aan.. de reden toch ?? :p

Als de eigenaar ook moslim is dan begrijp ik het nog wel, anders slaat het nergens op. Tenzij een aanzienlijk deel van zijn klantenbestand moslim is.
 
Ik noem dit eerder een voordeel van de multiculturele samenleving. Ik maak er lekker gebruik van, een vrije dag op moslimfeesten voor iedereen lijkt me ook wel wat.

ik wou net zeggen dit is gewoon voordelig voor iedereen die er gebruik van wil maken.
 
Back
Naar boven