XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (29 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Hey, verkoop jij hGH?
     
    Zelfde bij mij, oudere toestellen maar veel meer keus en mogelijkheden.
    Oude toestellen doen het prima met de juiste onderhoud.
    Ah een krachthonk, heb er nu al zin in :D
    Klopt ja.. bij fysio hebben ze best moderne apparatuur van air exere.. maar ook dat is vaak stuk. Die oudere apparaten met simpel schijven vind ik ook lekkerder trainen heb ik gemerkt.
    Noh 3 weekjes.. dan ga ik over.:D zin in!
    en ja.. ik heb met alle tips die ik al heb gehad behoorlijk meer spieren gevoeld. :D
     
    2VqlQ.gif

    Haha :p
     
    :roflol: :roflol: :roflol:

    onderstaand verhaal


    Is wel niet vandaag maar overlaatst gebeurt in de gym.

    Er is bij ons in de gym zo een klein Italiaanse jongske, Valerio noemt hij, van een jaar of 13-14. Hij had mij al een paar keer om wat oefeningen gevraagd en omdat hij altijd goed luisterd naar wat ik zeg en ook gemotiveerd is help ik hem wel graag.

    Nu was ik buik aan het trainen, met name hanging knee raises waarbij je je armen door twee leren dingen steekt en die leren 'dingen' hang je dan aan een stang ofzo.

    Na mijn eerste setje kwam Valerio afgewandelt en vroeg mij waarvoor deze oefening was, ik legde hem alles uit en stelde hem voor dat hij met mij mee kon doen.

    Hij is nog redelijk klein dus hij moest een opstapje gebruiken om tot aan de lederen 'dingen' te geraken. Toen hij dan begon deed hij de fout wat veel beginners doen en dat is teveel wiebelen / schommelen. Omdat dit in het begin nog niet zo easy is om onder controle te houden zei ik "Wacht ik zal u wel stabiel houden" en leg één hand op zijn rug en één hand op zijn borst.

    Ondertussen waren een paar kameraden die in de buurt aan het trainen waren zich helemaal pleuris aan het lachen. Na de oefening ging Valerio weer zijn eigen gangetje en ging ik lichtelijk geïrriteerd naar hun toe om te vragen wat hun probleem is. Alsof hun nooit hulp nodig hadden!

    Dus ik vraag wat er zo grappig was en zegt er ééntje "Ja E, binnenkort Pedo pasje aanvragen hé!" waarop ze weer allemaal aan het lachen gaan. Ik zo ??? "Jongens, dat is een jongetje van een 13 jaar ofzo!" waarop een andere kameraard "Neen hoor, dat is mijn buurmeisje Valeria!" :D

    Dus ik ???:eek::o

    Heb ik dus gewoon een klein meisje van 13 of 14 jaar haar 'tetjes' vast gehouden. Toen ik mijn hand daar had voelde het wel al anders als verwacht aan, kleine stevige heuveltjes waren het maar ik dacht gewoon dat zijn borst al goed gegroeid was. Dit waren echter gewoon premature tietjes :(:eek!:



    Nu heb ik Valerio/a nog niet hierover aangesproken maar ik denk dat hij/zij gewoon als jonge behandelt wilt worden. Dit lijdt ik dan toch af dat ik hem altijd aanspoor met "Kom op jong! Doorzetten jongen!" :o en hij hier nooit iets over zegt. Ook heeft hij zichzelf voorgesteld als Valerio. Verder zei hij tijdens mijn 'aanranding' ook helemaal niets dus volgens mij hoopte hij/zij gewoon dat ik niks zou merken ofzo :s
     
    Wtf, doomsday preppers op national geographic.. Kerel laat zn zoontje van 6 met een geweer schieten omdat hij denkt dat de apocalyps uit gaat breken en iedereen voorbereid moet zijn :roflol:
     
    Wtf, doomsday preppers op national geographic.. Kerel laat zn zoontje van 6 met een geweer schieten omdat hij denkt dat de apocalyps uit gaat breken en iedereen voorbereid moet zijn :roflol:
    :roflol::roflol::roflol:
    idd, ik snap die mensen niet.
    Moest ik véél geld op overschot hebben zou ik mss een bunker laten bouwen maar anders nooit.
    In ruil voor een hele kleine kans op langer te leven offeren ze wel een heleboel levenskwaliteit op. Al zal dat schieten wellicht wel nog leuk zijn.:D
     
    :roflol::roflol::roflol:
    idd, ik snap die mensen niet.
    Moest ik véél geld op overschot hebben zou ik mss een bunker laten bouwen maar anders nooit.
    In ruil voor een hele kleine kans op langer te leven offeren ze wel een heleboel levenskwaliteit op. Al zal dat schieten wellicht wel nog leuk zijn.:D

    Hadden vlieglesgeld terug laten boeken, geen kinderen meer genomen en geen vakanties meer om een bunker te kopen.. Only in 'merica, stel mafkezen daar haha :roflol:

    Edit: lol die bunker kost $50k.. Jezus
     
    Hadden vlieglesgeld terug laten boeken, geen kinderen meer genomen en geen vakanties meer om een bunker te kopen.. Only in 'merica, stel mafkezen daar haha :roflol:

    Edit: lol die bunker kost $50k.. Jezus
    :nut:
     
    ik googlede net op LM7790
    best grappig
    :)
     
    Net mail dat mijn gratis samsung tablet onderweg is :D
     
    Back
    Naar boven