AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (42 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • net voor het eerst wat losse dmaa peoder genomen oh lawd zit in een roes heel mn lichaam voelt lichtjes verlamd, pure euforie, langzaam, hard kloppend hart en lekker tintelingen in mn zak en hoofd dit is eerder een drug dan een motivatie voor het trainen

    kan ook zijn dat teveel heb gepakt misschien

    Succes met de crash
     
    [Afbeelding niet meer beschikbaar]

    :roflol:
     
    3 x compliment vandaag. 1 x traps en 2 x algemeen buff
     
    ouders zijn van het weekend weg.

    [Afbeelding niet meer beschikbaar]
     
    ouders zijn van het weekend weg.

    [Afbeelding niet meer beschikbaar]

    Hier ook van vrijdag t/m zondag (komen savonds thuis), alleen mn zus slaapt wel thuis en vrijdag komen er vriendinnen van haar slapen en zaterdag dr vriend, dus helaas geen space weekend

    De volgende slachtoffers zijn gingers. ;)

    :( Als je mij maar met rust laat
     
    Hier ook van vrijdag t/m zondag (komen savonds thuis), alleen mn zus slaapt wel thuis en vrijdag komen er vriendinnen van haar slapen en zaterdag dr vriend, dus helaas geen space weekend



    :( Als je mij maar met rust laat

    :eyebrow:
     
    Hier ook van vrijdag t/m zondag (komen savonds thuis), alleen mn zus slaapt wel thuis en vrijdag komen er vriendinnen van haar slapen en zaterdag dr vriend, dus helaas geen space weekend



    :( Als je mij maar met rust laat

    Gewoon masturberend die kamer binnen lopen terwijl je schuim uit je mond hebt druipen.

    Geloof me, nooit meer last van figuren die bij je zus willen logeren.
     
    Vanavond brownies bakken :D
     
    [Afbeelding niet meer beschikbaar]

    FT926.jpg
     
    iPhone werkt ook een stuk beter dan android. 2 incapabele zusjes waarvan 1 android heeft en de andere iPhone. Het enige positieve aan de android telefoon is dat die schattig is en daar blijft t ook wel bij :roflol: constant problemen er mee.

    Android>apple

    Ik heb een Iphone waarvan:

    - Geluid kapot is
    - Barst in achterkant
    - Stem bediening start automatisch op
    - Home knop kapot ( is al eerder kapot gegaan, geen zin om te repareren en bovendien ook niet nodig met alternatieve home knop die ze nu hebben)
    - connectie maken met Itunes gaat ook verdoet

    Ik wacht op het moment tot die helemaal verrot is en dan koop ik een samsung.

    Goede keuze.

    grootste voordeel dat apple heeft is dat ze gelimiteerde hardware gebruiken. er zijn maar een paar modellen die apple gebruikt, terwijl windows en android op elk device met verschillende hardware gebruikt word.

    Voordeel??? Eerder een nadeel. Al dat gezeik met itunes en synchronisatie, moeite moeten doen eer je een word bestand op je mac kan openen, (..).

    [Afbeelding niet meer beschikbaar]

    kill me pls

    Mandy Coulembourg?
     
    collega was een beetje raar vandaag.
    kwam nog zat binnen, rook behoorlijk naar bier, zette heel hard de muziek aan en zong dan ook nog eens uit volle borst mee.
    best vermakelijk :)
    baas vond van niet
     
    Vandaag collega gesproken die begin dit jaar een ernstig ongeval heeft gehad. :( 1 hand kwijt en andere kan hij een beetje weer gebruiken. Maar hij gaat nu re-integreren! heb er bewondering voor hoe hij zich hieronder heeft gehouden en ook super dat hij deze kans heeft en dit zo doet. Zo zie je wat doorzettingsvermogen kan doen. :)
    Was blij hem zo opgewekt te zien na zo een lange tijd.
     
    Vandaag collega gesproken die begin dit jaar een ernstig ongeval heeft gehad. :( 1 hand kwijt en andere kan hij een beetje weer gebruiken. Maar hij gaat nu re-integreren! heb er bewondering voor hoe hij zich hieronder heeft gehouden en ook super dat hij deze kans heeft en dit zo doet. Zo zie je wat doorzettingsvermogen kan doen. :)
    Was blij hem zo opgewekt te zien na zo een lange tijd.

    Begin van het jaar...
    vuurwerk?
     
    Back
    Naar boven