AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Je moet aankomen.. wat denk je zelf??:rolleyes:

Ik weet niet ik bedoel als ik niet sport is dit dan nog te weinig zonder sporten? Als dat zo is heb ik 6 maanden lang.heel weinig gegeten met sporten.

Ik k dacht zelf dat dit teveel is zonder sport
 
TOP! fijn is dat he! Hier ook een goeie nacht gehad! Dat merk je meteen he! :)
Nou zeker, heb bijna 10 uur geslapen en voel me alsof ik door een vrachtwagen ben aangereden en dat hij daarna nog een keertje teruggereden is om het nog een keer fijntjes over te doen. :(
 
Ik eet al meer zonder sporten. ;)
Dit is weinig ja. Vergeet niet dat je lijf ook moet herstellen.
 
Woow dan eet ik wel heel weinig dan zal ik zo wat meer gaan eten want wat jij zegt lijkt me ongezonder als meer te eten
 
Woow dan eet ik wel heel weinig dan zal ik zo wat meer gaan eten want wat jij zegt lijkt me ongezonder als meer te eten
je bent ook hier omdat je nog dingen moet leren he! ;)
 
Heel erg bedankt alles komt door vroeger ben.heel onzeker wat jullie zeggen dat weinig is lijkt voor mij superveel omdat ik niet wil aannkomrn net als vroeger heb ook verhalen gehoord van eens dik is altijd dik dus je.komt.heel snel weer aan en dat maakt.me nog banger
 
Heel erg bedankt alles komt door vroeger ben.heel onzeker wat jullie zeggen dat weinig is lijkt voor mij superveel omdat ik niet wil aannkomrn net als vroeger heb ook verhalen gehoord van eens dik is altijd dik dus je.komt.heel snel weer aan en dat maakt.me nog banger

lijkt me juist een reden om op onderzoek uit te gaan en alles te lezen wat je tegenkomt :)
 
3.5gr aniracetam. is dit de egte leefen??
 
waarom typ je eigenlijk als een mongool? moet je van aniracetam normaal gezien niet slimmer worden?:scratch:

(no offence)

oke, ik ben dus niet de enige die het ziet.
 
lijkt me juist een reden om op onderzoek uit te gaan en alles te lezen wat je tegenkomt :)

Wat voor onderzoek ik zoek altijf alles op maar zo iets heb ik niet verder gezien dus dan ga ik automatisch geloven dikke blijven dik door de vetcellen die niet helemaal verdwijnen ofzo. Hebben jullie meer info
 
Wat voor onderzoek ik zoek altijf alles op maar zo iets heb ik niet verder gezien dus dan ga ik automatisch geloven dikke blijven dik door de vetcellen die niet helemaal verdwijnen ofzo. Hebben jullie meer info

Tuurlijk niet.
Je vetcellen blijven, maar krimpen en worden als ware leger als je vet verliest. Even simpel gezegd.
 
Nee was dreigmailtje naar ex gestuurd en ze hadden 6 weken nodig om tot de conclusie te komen dat er geen bewijs was.

Het schetst nog steeds mijn verbazing dat met dat dreig gebeuren in leiden ze iemand uit Curaçao traceren en bij mij komen ze niet verder: hij was het wel maar er is geen bewijs omdat die alles verwijderd heeft, zonder enige verdere onderbouwing. Ja ok gebruik gemaakt hebben van andere computer was ook een optie... Maar goed nergens staat ook maar enig bewijs van waar het mailtje überhaupt afkomstig zou zijn, ja wel een mail adres maar verder geen server ip enz enz.

Zou me niet eens verbazen als dat volk dat mailtje gewoon zelf verstuurd heeft en de politie dat verdoezelt zoals ze al de hele tijd dingen verdoezelen :roflol:

Oke da's klote man. Onterecht dus. Heb je nog schadeclaim ingediend?

tumblr_ml26964UNC1r7fmk4o1_500.jpg


---------- Post toegevoegd 5 July 2013 om 10:20 ----------



3 jaar bijna.

Die psychopaat heeft niks beters te doen.

Volgende keer dat ik zo'n wijf tegen kom die vals aangifte doet sla ik met een knuppel haar vol in het gezicht. Paar uur schoffelen maar dan ben je ook echt van het probleem af en blijft ze niet nog 3 jaar doorzieken omdat ik toch niets doe.

Moet wel zeggen dat toen iemand t complete raam met kozijn er uit geblazen had met explosieven het wel een jaar rustig geweest is.

SWIM? :roflol:
 
Back
Naar boven