Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (30 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Hee jongens beetje offtopic maar vond.het beetje.ontnodig.om een topic aantemaken hiervoor Maar ik heb vanaf maandag tot en met donderdag gesport waarvan dinsdag.dus beetje calisthenics was gewoon eigen gewicht dus.heb dit week 1x cardio en 3x kracht maar vanaf vrijdag tot zondag kan ik niet sporten maandag pas weer , moet ik dan nog steeds eten wat ik eet of dit eet ik nu wanneer ik niet sport
    Totaal 8 sneetjes brood
    2 appels
    Avond eten
    En soms.nog 250gr kwark moet ik zo doorgaan of verminderen omdat ik deze 3 dagen niet kan sporte.

    Dat is te weinig ja. maak er 500gr kwark van en doe bijv 3 boterhammen met ei (3 stuks ofzo) en ff overzicht maken van je totalen. Op 59 kilo gok ik dat je rond de 2000-2300kcal moet eten op rustdagen.

    ---------- Post toegevoegd 6 July 2013 om 18:16 ----------

    3.5gr aniracetam. is dit de egte leefen??

    Wat merk je ervan? Merkte zelf na 2gr nog niks

    a fancy way of trying not to drown in any given water :roflol:

    xD
     
    Oke da's klote man. Onterecht dus. Heb je nog schadeclaim ingediend?



    SWIM? :roflol:

    Kijk die verklaring ik ben echt niet zo retarded dat ik ga wachten tot iets ontploft is.

    Ik zou op zijn minst zorgen dat ik ver uit de buurt was voor er iets ontplofte.

    Daarnaast ben ik te lui om te rennen dus zou wel met de auto voor de deur gaan staan :o

    Maar goed, ik was t niet. Voor zover ik weet wordt zulke schade door de verzekering gedekt dus zijn er veel effectievere manieren om een gat in hun potomonnee te slaan.


    Schade claims is pas sprake van bij vrijspraak maar zodra er een verklaring ligt dat er geen enkel bewijs is dat ik er ook maar iets mee te maken heb gaan we vragen de hele zaak te schrappen en daarna gaan we inderdaad enkele tienduizenden euro's aan schade vergoeding verhalen :o .
     
    Kijk die verklaring ik ben echt niet zo retarded dat ik ga wachten tot iets ontploft is.

    Ik zou op zijn minst zorgen dat ik ver uit de buurt was voor er iets ontplofte.

    Daarnaast ben ik te lui om te rennen dus zou wel met de auto voor de deur gaan staan :o

    Maar goed, ik was t niet. Voor zover ik weet wordt zulke schade door de verzekering gedekt dus zijn er veel effectievere manieren om een gat in hun potomonnee te slaan.

    Ok :cool:

    Schade claims is pas sprake van bij vrijspraak maar zodra er een verklaring ligt dat er geen enkel bewijs is dat ik er ook maar iets mee te maken heb gaan we vragen de hele zaak te schrappen en daarna gaan we inderdaad enkele tienduizenden euro's aan schade vergoeding verhalen :o .

    opzich wel logisch als er later bijv wel belastend bewijsmateriaal wordt gevonden. Dan hebben ze onterecht schadevergoeding betaald. Maar hopen op die vrijspraak dan, maar dat zit er wss niet in?
     
    Volwassen kerel eruit lopen op yoke. Ik kan aan dat gevoel wennen denk ik.
     
    Back
    Naar boven