MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (33 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Dat het 2 graden koeler is in mijn huis:D
     
    Lekka, hoeveel weeg je nu?

    OT:
    Epische leg day gehad, PR's, eindelijk weer eens.

    Geen idee :o hoop richting de 80. Moet weer eens weegschaal kopen.. Ach kracht gaat weer goed vooruit dus gains are made :cool:
     
    wat zijn je stats ondertussen dan?

    Gister 3x5x85 gesquat :o

    Rest weet ik zo 123 niet precies, ergens in de 60 bp en dl 110 dacht ik. Krijg nogal snel schouder problemen bij bp en door grip red ik niet meer op de dl :o
     
    Gister 3x5x85 gesquat :o

    Rest weet ik zo 123 niet precies, ergens in de 60 bp en dl 110 dacht ik. Krijg nogal snel schouder problemen bij bp en door grip red ik niet meer op de dl :o

    ok, dl probleem ken ik idd
     
    Traps zijn geen oplossing voor zwakke grip:rolleyes:
     
    15 x 110 deadlift :sd:

    Lekkere training erna nog ook...Gaat goed!
     
    Gister 3x5x85 gesquat :o

    Rest weet ik zo 123 niet precies, ergens in de 60 bp en dl 110 dacht ik. Krijg nogal snel schouder problemen bij bp en door grip red ik niet meer op de dl :o

    Gewoon zware dumbbell pakken, handdoek er in 1-2 lagen omheen en vasthouden dat ding. Gaat je grip erg snel mee vooruit.

    Schouderproblemen waarschijnlijk omdat je ellebogen te veel naar buiten gaan. Zoek dave tate's bench press tutorial.
     
    Gewoon zware dumbbell pakken, handdoek er in 1-2 lagen omheen en vasthouden dat ding. Gaat je grip erg snel mee vooruit.

    Schouderproblemen waarschijnlijk omdat je ellebogen te veel naar buiten gaan. Zoek dave tate's bench press tutorial.


    Waarom handdoek eromheen ???
     
    sinds 6 weken weer goed aan het trainen ( afgelopen steeds aangeklooit 2keer per week)

    meteen 2 pr's

    100x8 incline chest press ( losse stang natuurlijk)
    55x8 barbell curl
     
    De kat van de overburen loopt schilders te terroriseren tijdens hun lunchpauze, hele zeil naar de klote geholpen als ik het goed zie. :heart:
     
    Non-BBC problems :trollface:

    fat gripz misschien wat voor jou? Denk dat zoiets al veel beter is vergeleken met straps :)

    http://www.fitness-seller.nl/fat-gripz/

    Die gebruik ik al, voelt fijner aan en glijd minder snel de barbell uit mijn handen.

    ---------- Post toegevoegd 24 July 2013 om 13:59 ----------

    Gewoon zware dumbbell pakken, handdoek er in 1-2 lagen omheen en vasthouden dat ding. Gaat je grip erg snel mee vooruit.

    Schouderproblemen waarschijnlijk omdat je ellebogen te veel naar buiten gaan. Zoek dave tate's bench press tutorial.

    Denk eerder omdat ik schouderbladen niet goed tegen elkaar kan houden. Maar goed, laatste tijd is t wel minder alleen bp loopt dus nog wat achter
     
    Back
    Naar boven