MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (41 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • scoop in de nieuwe pot whey zit bovenin yeah so much win :roflol:
     
    Voor Oestrogeen? :dunno:

    Testosteron (7-28, had 34) en vrije test (70-200, had 240).
    Oestrogeen vergeten te vragen, maar hij zou me de waardes nog per mail toesturen :).
     
    Wat gebeurd er eigenlijk als je (als vrouw zijnde eigenlijk) oestrogeen slikt, in combinatie met trainen. (oke, noem me maar weer dom..maar aangezien trainen en voeding wel wat met hormonen te maken heeft toch?..SERIEUS ANTWOORDEN aub <-- ik heb het erbij gezet Tatt :roflol:
     
    Testosteron (7-28, had 34) en vrije test (70-200, had 240).
    Oestrogeen vergeten te vragen, maar hij zou me de waardes nog per mail toesturen :).
    Je gear is nog steeds ondergedoseerd zo te zien. :trollface:

    ---------- Post toegevoegd 31 July 2013 om 11:03 ----------

    Wat gebeurd er eigenlijk als je (als vrouw zijnde eigenlijk) oestrogeen slikt, in combinatie met trainen. (oke, noem me maar weer dom..maar aangezien trainen en voeding wel wat met hormonen te maken heeft toch?..SERIEUS ANTWOORDEN aub <-- ik heb het erbij gezet Tatt :roflol:
    Geen idee. (srs) :o
     
    Je gear is nog steeds ondergedoseerd zo te zien. :trollface:

    ---------- Post toegevoegd 31 July 2013 om 11:03 ----------


    Geen idee. (srs) :o

    Nu wel écht serieus :p ?
    Jammer :(

    OT: Vandaag de hechtingen eruit :D :banana:
     
    Wat gebeurd er eigenlijk als je (als vrouw zijnde eigenlijk) oestrogeen slikt, in combinatie met trainen. (oke, noem me maar weer dom..maar aangezien trainen en voeding wel wat met hormonen te maken heeft toch?..SERIEUS ANTWOORDEN aub <-- ik heb het erbij gezet Tatt :roflol:

    Bedoel je trainen icm met de pil?
     
    Wat gebeurd er eigenlijk als je (als vrouw zijnde eigenlijk) oestrogeen slikt, in combinatie met trainen. (oke, noem me maar weer dom..maar aangezien trainen en voeding wel wat met hormonen te maken heeft toch?..SERIEUS ANTWOORDEN aub <-- ik heb het erbij gezet Tatt :roflol:

    Anabolen, not even once
     
    Wat gebeurd er eigenlijk als je (als vrouw zijnde eigenlijk) oestrogeen slikt, in combinatie met trainen. (oke, noem me maar weer dom..maar aangezien trainen en voeding wel wat met hormonen te maken heeft toch?..SERIEUS ANTWOORDEN aub <-- ik heb het erbij gezet Tatt :roflol:

    Hangt er vanaf welke pil je slikt. Een sterk anti-androgene pil zoals bijv Diane35 heeft enorm veel invloed.
    Bye bye gains.
     
    Bedoel je trainen icm met de pil?

    Ja :p

    Sjors26

    Hangt er vanaf welke pil je slikt. Een sterk anti-androgene pil zoals bijv Diane35 heeft enorm veel invloed.
    Bye bye gains.

    Sterk anti-androgene pil, is dat met veel oestrogeen? Zo ja, dan is het dus een tip om een pil te nemen met een lage oestrogeen waarde?
     
    Ja :p



    Sterk anti-androgene pil, is dat met veel oestrogeen? Zo ja, dan is het dus een tip om een pil te nemen met een lage oestrogeen waarde?

    Oestrogeen en progestageen. Verder zijn gestodeen en nomegestrolacetaat ook anti-androgeen en nomegestrolacetaat ook een beetje ( lijkt op progesteron )
    Androgene pillen bevatten weer levonorgestrel en norgestimaat. Houdt er rekening mee dat je bij pillen met een androgene werking weer last kan krijgen van een vettere huid en dus pukkels.
    Of je stopt gewoon helemaal met de pil of je laat een koperspiraal zetten.
     
    Ik heb weer internet, en heb direct een hoop zware slaappillen besteld. Straks kan ik lekker weer dagenlang slapen, en als een zombie door het centrum wandelen met mijn lange slurf hangend uit mijn gulp. Vanzelfsprekend word ik dan weer ergens wakker in een cel of in een steeg in mijn eigen kots, bloed en een rubber dat half uit mijn kont steekt.
     
    Oestrogeen en progestageen. Verder zijn gestodeen en nomegestrolacetaat ook anti-androgeen en nomegestrolacetaat ook een beetje ( lijkt op progesteron )
    Androgene pillen bevatten weer levonorgestrel en norgestimaat. Houdt er rekening mee dat je bij pillen met een androgene werking weer last kan krijgen van een vettere huid en dus pukkels.
    Of je stopt gewoon helemaal met de pil of je laat een koperspiraal zetten.

    Stoppen met de pil is geen optie :p koperspiraal zat ik te twijfelen maar ben er zelf niet weg van (gewoon het idee). Ik heb Ethinylestradiol/Levonorgestrel (0,03/0,15 mg)
    Ik weet niet of je dat iets zegt, maar aangezien jij er toch echt meer verstand van hebt dan ik :p

    (als het ingewikkelder is open ik een nieuw topic)
     
    Stoppen met de pil is geen optie :p koperspiraal zat ik te twijfelen maar ben er zelf niet weg van (gewoon het idee). Ik heb Ethinylestradiol/Levonorgestrel (0,03/0,15 mg)
    Ik weet niet of je dat iets zegt, maar aangezien jij er toch echt meer verstand van hebt dan ik :p

    (als het ingewikkelder is open ik een nieuw topic)

    Spiraal zou ik niet aan beginnen.
     
    Hell93, stop mij in uw baarmoeder en gij zult niet zwanger worden.
     
    Back
    Naar boven