MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

  • Topic starter Harfst
  • Startdatum
  • Reacties 175K
  • Weergaven 6M
  • Volgers 1.251

Bezoekers in dit topic

  • Oestrogeen en progestageen. Verder zijn gestodeen en nomegestrolacetaat ook anti-androgeen en nomegestrolacetaat ook een beetje ( lijkt op progesteron )
    Androgene pillen bevatten weer levonorgestrel en norgestimaat. Houdt er rekening mee dat je bij pillen met een androgene werking weer last kan krijgen van een vettere huid en dus pukkels.
    Of je stopt gewoon helemaal met de pil of je laat een koperspiraal zetten.

    GetXXL kloon jij! Wist het wel.
     
    Ligt eraan wat je doelen zijn of je veel gains wil gaan maken etc etc. Voor jezelf afwegen of je het belangrijk genoeg vind om te stoppen met de pil, te veranderen of spiraal te nemen.

    Volgens mij heb ik dezelfde soort als jou en heb no problems. Maybe dat mijn gains zonder nog beter zullen zijn maar helaasch. I will never know:P
     
    Ligt eraan wat je doelen zijn of je veel gains wil gaan maken etc etc. Voor jezelf afwegen of je het belangrijk genoeg vind om te stoppen met de pil, te veranderen of spiraal te nemen.

    Volgens mij heb ik dezelfde soort als jou en heb no problems. Maybe dat mijn gains zonder nog beter zullen zijn maar helaasch. I will never know:P

    Nu is het afvallen, maar dalijk wil ik wel gains maken ja. Mwah aangezien je geen problemen hebt, zal ik er ook niet veel van merken denk ik. Ik had eerst een andere en daarin merkte ik sowieso wel dat ik aankwam en vaker vocht vasthield (wat overigens niks te maken heeft met spiermassa, maar toch).
    Ach, het is niet zo dat het ons tegenhoud om te groeien gelukkig :p ;) dankjewel :D
     
    Een hele zware soort is het niet. Een van de lichtere pillen. En als je verder geen hogere ambities hebt dan zou ik niet stoppen of iets anders proberen. Er zitten ook voordelen aan, je kunt zelf regelen je hebt minder klachten tijdens de menstruatie waardoor je (waarschijnlijk) ook beter zal presteren:P
     
    Stoppen met de pil is geen optie :p koperspiraal zat ik te twijfelen maar ben er zelf niet weg van (gewoon het idee). Ik heb Ethinylestradiol/Levonorgestrel (0,03/0,15 mg)
    Ik weet niet of je dat iets zegt, maar aangezien jij er toch echt meer verstand van hebt dan ik :p

    (als het ingewikkelder is open ik een nieuw topic)

    Levonorgestrel is een progestageen (androgeen dus ) en Ethinylestradiol is een semi-synthetisch oestrogeen. Dosering is in principe niet zo hoog, dus niet perse wereldschokkend.

    Het is sowieso gerommel in de marge en natuurlijk pas relevant als je echt serieus traint en bepaalde doelen wilt optimaliseren.
     
    Levonorgestrel is een progestageen (androgeen dus ) en Ethinylestradiol is een semi-synthetisch oestrogeen. Dosering is in principe niet zo hoog, dus niet perse wereldschokkend.

    Het is sowieso gerommel in de marge en natuurlijk pas relevant als je echt serieus traint en bepaalde doelen wilt optimaliseren.

    Ja precies, en ik ben nu blij met deze pil want ik kon niet tegen die andere (wat zwaardere pillen). Dus voor de komende tijd blijf ik sowieso deze houden haha
     
    Ja precies, en ik ben nu blij met deze pil want ik kon niet tegen die andere (wat zwaardere pillen). Dus voor de komende tijd blijf ik sowieso deze houden haha

    gewoon wachten met coïtus tot aan het huwelijk;)
     
    gewoon wachten met coïtus tot aan het huwelijk;)
    Zoals Sam Gooris ooit zei toen zijn vrouw zwanger was en ze geen coïtus mochten hebben:

    'Als het niet mag in het ene gaatje, is er nog altijd een ander gaatje!'
     
    Dat is humor voor domme mensen dude
     
    Zoals Sam Gooris ooit zei toen zijn vrouw zwanger was en ze geen coïtus mochten hebben:

    'Als het niet mag in het ene gaatje, is er nog altijd een ander gaatje!'

    Gaatje van de buurman? :shrug:
     
    [Afbeelding niet meer beschikbaar]
     
    Het wordt weer tijd voor een nieuw filmpje he Peanuts.
     
    Warme groenten paul
     
    Wat filmpjes van vroeger gevonden :roflol:

    Kijken of er wat boeiends tussen zit
     
    Back
    Naar boven