Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (33 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Lekkere training gehad! wat gewichten omhoog en nu al thuis van werk! :D
     
    Ik ben niet veroordeeld dus dan hoef je dat niet aan te vragen.
    "Bent u ooit aangehouden of veroordeeld wegens een overtreding of misdrijf waarbij sprake was van een moreel schandelijke daad"
     
    2e dag van Sheiko # 29 ; deadlift dag.
    ****in' brute workout, benen waren nog stijf van squats en good mornings op woensdag en dan moet je ff 9 sets paused deadlifts en 8 sets rack pulls doen.
     
    "Bent u ooit aangehouden of veroordeeld wegens een overtreding of misdrijf waarbij sprake was van een moreel schandelijke daad"

    Elke dag dat hij wakker wordt begaat hij een moreel schandelijke daad :roflol:
     
    Ik ben niet veroordeeld dus dan hoef je dat niet aan te vragen.

    ---------- Post toegevoegd 9 August 2013 om 13:06 ----------



    Haha :p kleine doen minder zeer wil je zeggen? :eek:

    Ik zal maar geen brood mee nemen dan :trollface:

    :roflol: Doe maar niet
     
    "Bent u ooit aangehouden of veroordeeld wegens een overtreding of misdrijf waarbij sprake was van een moreel schandelijke daad"

    Voor 6 weken heb je dan ook geen visum nodig

    ---------- Post added 9 August 2013 at 13:36 ----------

    Elke dag dat hij wakker wordt begaat hij een moreel schandelijke daad :roflol:

    Moet je stompen vetzak :mad:

    ---------- Post added 9 August 2013 at 13:36 ----------

    :roflol: Doe maar niet

    Hou toch niet van brood dus wees gerust :sad:
     
    Right, dat mocht niet wegens meldplicht maar een visum zou je zeker wel zonder problemen krijgen (want zoals je weet, jij als geharde crimineel, moet je die aanvragen voor de VS indien je in aanraking bent geweest met justitie)

    Geloof er geen hol van! Je claimt ook dat je zusjes lelijk zijn maar van wat ik heb gezien kunnen ze er nog best mee door :trollface:
    Pics van niet zo heel lelijke zus?
     
    hmm moet sollicitatiebrief schrijven voor accountants kantoor.
    Ben super slecht in die dingen en mijn spelling is ook fokked up na 3 weken niks doen.

    Iemand tips voor sollicitatiebrief?
     
    Net naar nieuwe manuele fysio geweest, voel me een stuk beter
    + vrije dag vandaag
    + refeed

    Yeeeeaaaah buddy
     
    Net naar nieuwe manuele fysio geweest, voel me een stuk beter
    + vrije dag vandaag
    + refeed

    Yeeeeaaaah buddy

    had ik gister ook na fysio. voelde me epic nice. me rug was extreem gekraakt (stond helemaal scheef, 5 cm verschil). snachts wel wakker gelegen van de spierpijn die ik nu heb.
     
    had ik gister ook na fysio. voelde me epic nice. me rug was extreem gekraakt (stond helemaal scheef, 5 cm verschil). snachts wel wakker gelegen van de spierpijn die ik nu heb.

    Ik zit al 2 jaar met verkrampte traps/nekpijn, eindelijk een fatsoenlijke fysio gevonden dus ben in goeie mood :roflol:
     
    Ik zit al 2 jaar met verkrampte traps/nekpijn, eindelijk een fatsoenlijke fysio gevonden dus ben in goeie mood :roflol:

    ik heb jaren bij de fysio gelopen omdat me bekken scheef zouden staan. dat wijf deed niks anders dan een beetje duwen en masseren. nu heb ik een andere fysio en die verhelpt binnen 15 minuten al me klachten
     
    chill dat alles weer soepel en gekraakt en wel is ;)

    vrijdag begint voor mij het weekend een uurtje eerder! Dadelijk komt mn pc terug van reparatie en vanaaf knallen in the gym! :)
     
    chill dat alles weer soepel en gekraakt en wel is ;)

    vrijdag begint voor mij het weekend een uurtje eerder! Dadelijk komt mn pc terug van reparatie en vanaaf knallen in the gym! :)
    Knal ze ! ;)
     
    Vanavond BBQ cheat meal :D
     
    Zaterdag refeed, +1000kcal :D

    Ik heb er nu al zin in, epic vreten gewoon
     
    Back
    Naar boven