AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

  • Topic starter Harfst
  • Startdatum
  • Reacties 175K
  • Weergaven 6M
  • Volgers 1.252

Bezoekers in dit topic

  • We zullen wie de karma bitch is, volgend weekend.

    Hou alsjeblieft op met je gezeik alsof je mister ajax bent, ik kan me nog een aantal posts herinneren dat je vorig jaar einde seizoen geen ééns een kaartje had voor een wedstrijd. Typische ajacied, hoog van de toren blazen maar nooit in het stadion zitten. Als je echt een zoveel van je clubje houd zoek een bijbaantje en tik een seizoenskaart af.

    Mooi voor je :D
    Zie je aan het eind van het seizoen wel !

    Ziet er inderdaad niet best uit, maar dat geeft niet, ik stond in 2010-2011 ook achter mn club, en dit seizoen ook hoor. Zou me eerder zorgen maken om je eigen clubje, zodra jullie geen zicht meer hebben op een prijs is het halve stadion leeg. Of moet ik je even mee terug nemen naar het seizoen 2011-2012 Ajax-Utrecht toen jullie 6e stonden? Er waren geloof ik 20.000 man aanwezig, einde van het seizoen was het weer volle bak in de arena, toen stonden jullie uiteraard met de schaal in handen.
     
    LOL je heb het echt tegen de verkeerde, het zal me echt een worst wezen :)
     
    Hou alsjeblieft op met je gezeik alsof je mister ajax bent, ik kan me nog een aantal posts herinneren dat je vorig jaar einde seizoen geen ééns een kaartje had voor een wedstrijd. Typische ajacied, hoog van de toren blazen maar nooit in het stadion zitten. Als je echt een zoveel van je clubje houd zoek een bijbaantje en tik een seizoenskaart af.



    Ziet er inderdaad niet best uit, maar dat geeft niet, ik stond in 2010-2011 ook achter mn club, en dit seizoen ook hoor. Zou me eerder zorgen maken om je eigen clubje, zodra jullie geen zicht meer hebben op een prijs is het halve stadion leeg. Of moet ik je even mee terug nemen naar het seizoen 2011-2012 Ajax-Utrecht toen jullie 6e stonden? Er waren geloof ik 20.000 man aanwezig, einde van het seizoen was het weer volle bak in de arena, toen stonden jullie uiteraard met de schaal in handen.

    :roflol::roflol::roflol:
    Ohw pls. Kijk naar je zelf.
    A: Ik kan geen bijbaantje vinden. Genoeg gesolliciteerd
    B. Ik moet nu helaas geld lenen voor mijn studie
    C. Ik ga mij niet verder in de schulden werken. Ik ga ook maar 1x per maand uit momenteel
    D. Je gaat zelf niet eens naar de kuip

    Dat ik nu niet naar een wedstrijd kan, ja dat is k*t. Maar dat komt volgend jaar helemaal goed;)
     
    Wakker en de 5 km naar werk gejogd, binnen de tijd ( dus was op tijd aanwezig ) feelsgood :)

    ---------- Post toegevoegd 11 August 2013 om 07:57 ----------


    really hoody yoga?

    moet je stompe ofzo ben de buffste in me groep merendeel zijn huisvrouwen tho
     
    zijn jullie nu serieus aan het discussieren over wie de trouwste supporter (lees: domste schaap) is?:roflol:
     
    :roflol::roflol::roflol:
    Ohw pls. Kijk naar je zelf.
    A: Ik kan geen bijbaantje vinden. Genoeg gesolliciteerd
    B. Ik moet nu helaas geld lenen voor mijn studie
    C. Ik ga mij niet verder in de schulden werken. Ik ga ook maar 1x per maand uit momenteel
    D. Je gaat zelf niet eens naar de kuip

    Dat ik nu niet naar een wedstrijd kan, ja dat is k*t. Maar dat komt volgend jaar helemaal goed;)

    Ik heb al 6 jaar een scc, ben momenteel op vakantie. Heb het gevolgd via een livestream vandaag.

    Werk zat, als je maar goed genoeg zoekt, dan neem je maar een k*tbaantje, even €400 bietsen en wegwezen.

    gtfo
     
    Ik heb al 6 jaar een scc, ben momenteel op vakantie. Heb het gevolgd via een livestream vandaag.

    Werk zat, als je maar goed genoeg zoekt, dan neem je maar een k*tbaantje, even €400 bietsen en wegwezen.

    gtfo

    Je bent wel vaak op vakantie dan

    ---------- Post toegevoegd 11 August 2013 om 17:13 ----------


    Hoe was yoga vanochtend?
     
    haha was lekker man ik begin ook leniger te worden inbed
     
    Lekker daggie weggeweest weer.
    Boot, wandelen en relaxen en boot terug... :) lekker met dit weer.. enkel even 2 buitjes en schuilen... maar daar is overheen te komen. :)
     
    tumblr_static_huehuehueh.jpg
     
    Back
    Naar boven