Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (4 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Iedereen is hier wel te vinden, zeker als je een paar fotos van jezelf hebt gepost of naar meets bent geweest of ook maar enige info over jezelf of je locatie hebt gepost. En als je deze username dan ook nog eens op andere plekken gebruikt is het enkel het punt van hoe graag wil je iemand vinden.


    Ja eens, het maakt me ook niet uit of iemand mij vind of niet.
     
    Ziet er naar uit dat ik aan de ketting lig :o
     
    Jep, tijdens het nken dus even je stopwatch zetten en na 15m je partner inlichten dat het tijd is voor een nieuwe condoom. Ze zeggen ook wel 'ieder kwartier 'n nieuw condoom om de staaf van plezier'.

    Doet iedereen dit serieus? Was twee uur bezig met dezelfde en eigenlijk nooit nagedacht over dat hij vervangen moest worden..
     
    Ja trek je zo hard ja?

    :trollface:
    Yup.
    smug.png
     
    Jep, tijdens het nken dus even je stopwatch zetten en na 15m je partner inlichten dat het tijd is voor een nieuwe condoom. Ze zeggen ook wel 'ieder kwartier 'n nieuw condoom om de staaf van plezier'.

    Ik neem altijd wel oordoppen en een wasknijper mee. Oordoppen tegen het gegil en de wasknijper tegen de geur van smeulend rubber. Alles behalve langzamer aan doen, is mijn motto.
     
    Ik neem altijd wel oordoppen en een wasknijper mee. Oordoppen tegen het gegil en de wasknijper tegen de geur van smeulend rubber. Alles behalve langzamer aan doen, is mijn motto.

    Lekker scheuren
     
    Doet iedereen dit serieus? Was twee uur bezig met dezelfde en eigenlijk nooit nagedacht over dat hij vervangen moest worden..
    Gebruik gewoon nog steeds varkensdarmen zoals vroeger, stukken steviger.
     
    Gebruik gewoon nog steeds varkensdarmen zoals vroeger, stukken steviger.

    Dat is wel heel oud, moslims hebben die techniek allang verfijnt door schapen darmen te gebruiken zonder dat het dier daarvoor gedood hoefde te worden.
     
    Een condoom is sowieso niet prettig.

    Ik neuk nog liever helemaal niet dan met condoom, wat een klote dingen zijn dat zeg.
    Ik neuk ook liever niet. Dat vind ik te menselijk.
     
    Laatst bewerkt:
    Is dat prettig voor beide partijen???

    Nou...niet voor het varken.

    ---------- Post toegevoegd 17 August 2013 om 15:01 ----------

    OT: Kickass eerste MMA training sinds de vakantie, 2KG afgevallen ondanks vakantie en meerdere mensen die het zagen - vandaag en eerder deze week. Ego++
     
    Wie kan me helpen. Wat is de DMU (decision making unit) van een rusthuis? -> Inkoper?
     
    Back
    Naar boven