XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (40 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Die Crypto heeft echt een serie-moordenaar blik, doet me een beetje denken aan de ogen van Calyptus.
     
    [Afbeelding niet meer beschikbaar]


    -Mooi vorm hoofd
    -Goeie neus
    -Strong lipstick
    -Dat wenkbrauwen
    -Humongous ogen
    -Hangende tieten
    -Haar in oksel
    -Haar goed geborsteld


    ''Beauty :heart:''
     
    [Afbeelding niet meer beschikbaar]


    -Mooi vorm hoofd
    -Goeie neus
    -Strong lipstick
    -Dat wenkbrauwen
    -Humongous ogen
    -Hangende tieten
    -Haar in oksel
    -Haar goed geborsteld


    ''Beauty :heart:''

    nog steeds doenbaar toch?
     
    Zie niet echt wat er mis is met haar, lelijk is ze niet.
     
    Haar gezicht doet mij denken aan het gezicht van een trol. Zou absoluut geen moeite voor haar doen, laat staan 30,- euro tussen haar BH stoppen.

    Edit: dit meen ik overigens echt. Haar neus is te groot, haar gezicht is asymmetrisch en ze oogt nogal goedkoop.
     
    Laatst bewerkt:
    Haar gezicht doet mij denken aan het gezicht van een trol. Zou absoluut geen moeite voor haar doen, laat staan 30,- euro tussen haar BH stoppen.

    De vraag is eerder of zij überhaupt naar jou omkijkt.( Al zou ze in principe niet hoeven omkijken, aangezien haar ogen aan de zijkant van haar schedel zitten)
     
    De vraag is eerder of zij überhaupt naar jou omkijkt.( Al zou ze in principe niet hoeven omkijken, aangezien haar ogen aan de zijkant van haar schedel zitten)

    Ik durf zulke dames niet eens aan te kijken, daar ben ik te min voor.:(
     
    Ik durf zulke dames niet eens aan te kijken, daar ben ik te min voor.:(

    Tijdens de DBB meet had je er anders genoeg aangesproken, als ik me jouw report goed herinner:rolleyes:
     
    De vraag is eerder of zij überhaupt naar jou omkijkt.( Al zou ze in principe niet hoeven omkijken, aangezien haar ogen aan de zijkant van haar schedel zitten)
    Je probeert mij nu te kwetsen, een doorn door mijn hart te steken. Gelukkig is mijn hart van steen. En nee, ik denk niet dat zij veel interesse zou hebben. Alhoewel, misschien na een babbel wel. Al zijn het vaak de wat oudere en volwassene types die ik aantrek. Geen idee waarom. Misschien omdat ik nog een klein jongetje ben in een echte mannenlichaam met een brede, sexy kop.
     
    Je probeert mij nu te kwetsen, een doorn door mijn hart te steken. Gelukkig is mijn hart van steen. En nee, ik denk niet dat zij veel interesse zou hebben. Alhoewel, misschien na een babbel wel. Al zijn het vaak de wat oudere en volwassene types die ik aantrek. Geen idee waarom. Misschien omdat ik nog een klein jongetje ben in een echte mannenlichaam met een brede, sexy kop.

    Helemaal niet. Al kan ik begrijpen dat het zo overkomt.
     
    Je probeert mij nu te kwetsen, een doorn door mijn hart te steken. Gelukkig is mijn hart van steen. En nee, ik denk niet dat zij veel interesse zou hebben. Alhoewel, misschien na een babbel wel. Al zijn het vaak de wat oudere en volwassene types die ik aantrek. Geen idee waarom. Misschien omdat ik nog een klein jongetje ben in een echte mannenlichaam met een brede, sexy kop.

    Hoe train jij je kop?
    Maar srs, waarom is iedere post van jou minstens 3 volle regels groot? Nodigt niet echt uit om te lezen
     
    Omdat ik mijn innerlijke wereld met ericr wil delen.
     
    Back
    Naar boven