XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (37 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Kunnen jullie lezen?

    Ik ben het met je eens, als je 1 seconde kijkt dan lijkt er niet veel mee mis. Echter als je wat langer kijkt dan zie je dat die kop van geen kanten klopt :p
     
    Winkel is nu voor 2 weken toe, dus we moesten alles vanachter weggooien of opbergen en alles proper maken. Een hele (rot klus dus). Opeens kwam mijn baas wat magnums brengen. Dus namen kleine pauze en waren aan het praten met het ijsje in ons hand. Opeens kwam die dikke zeug, die nooit wil helpen, haten :roflol::roflol:

    Nadien nog paar glazen wijn gekregen. Dat valt toch niet mee na paar uur niets te eten en te werken :o
     
    Winkel is nu voor 2 weken toe, dus we moesten alles vanachter weggooien of opbergen en alles proper maken. Een hele (rot klus dus). Opeens kwam mijn baas wat magnums brengen. Dus namen kleine pauze en waren aan het praten met het ijsje in ons hand. Opeens kwam die dikke zeug, die nooit wil helpen, haten :roflol::roflol:

    Nadien nog paar glazen wijn gekregen. Dat valt toch niet mee na paar uur niets te eten en te werken :o

    Dat tikt wel lekker aan ja
     
    Winkel is nu voor 2 weken toe, dus we moesten alles vanachter weggooien of opbergen en alles proper maken. Een hele (rot klus dus). Opeens kwam mijn baas wat magnums brengen. Dus namen kleine pauze en waren aan het praten met het ijsje in ons hand. Opeens kwam die dikke zeug, die nooit wil helpen, haten :roflol::roflol:

    Nadien nog paar glazen wijn gekregen. Dat valt toch niet mee na paar uur niets te eten en te werken :o

    Waarom wil je niet gewoon helpen dan?
     
    [Afbeelding niet meer beschikbaar]


    -Mooi vorm hoofd
    -Goeie neus
    -Strong lipstick
    -Dat wenkbrauwen
    -Humongous ogen
    -Hangende tieten
    -Haar in oksel
    -Haar goed geborsteld


    ''Beauty :heart:''
    nfTWd.gif
     
    Ik dacht dat de AAS naar je kop was gestegen en daardoor niet meer fatsoenlijk kon schrijven ... :rolleyes:
    Of dat je Ishit wat raar deed

    Ah nee ik maakte even een amusant grapje

    ---------- Post toegevoegd 17 August 2013 om 19:49 ----------

    Das de alcohol...

    @Arnodsi, was weer een flauw 'je bent dik' mopje van onze forum ecto :rolleyes:

    :roflol:

    Ach hij kan t wel hebben. Echt dikke mensen mag je niet pesten want dat is gemeen.

    Daarom doet iedereen ook zo aardig tegen je sayer :trollface:
     
    Back
    Naar boven