XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (52 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • ik eet het liefst eerlijk gezegd de meest gaye druivensoort... de blauwe pitloze...rrrrrr.. no homo
     
    Strong Nederland

    6 vakken vavo, 640 euro scholieren toeslag
    8 vakken vavo 1200 euro scholieren toeslag

    Dus 200 betalen voor 2 vakken er bij, 560 krijgen. Only in the Netherlands.
     
    Strong Nederland

    6 vakken vavo, 640 euro scholieren toeslag
    8 vakken vavo 1200 euro scholieren toeslag

    Dus 200 betalen voor 2 vakken er bij, 560 krijgen. Only in the Netherlands.

    Jij hebt toch geld genoeg zeg je altijd :trollface:
     
    Wel weer te merken dat de scholen zijn begonnen.
    Stond bij de AH in de rij, een meisje voor me wou een blikje passoa halen, maar kreeg het niet mee omdat ze der id was 'vergeten'.
    Vervolgens stond ze bij de balie voor me, om sigaretten te halen, maar die kreeg ze dus ook niet mee.
    Kwartier later stond ik bij het tankstation, en wie staat er voor me in de rij, hetzelfde meisje.
    Ik zei nog tegen der; 3x is scheepsrecht he!
    Maar ook bij het tankstation vroegen ze voor der id, dus stond ze weer te kijken :o
    Toen ik wegliep stond ze buiten met 2 meisjes die nog na me riepen dat ik niet zomaar weg kon lopen nadat ik met der 'geflirt' had ???
    Reageerde maar dat ik niet met kleine meisjes flirt zonder hun id gezien te hebben.


    Inb4 sigaretten halen voor 15 jarige meisjes
     
    Wel weer te merken dat de scholen zijn begonnen.
    Stond bij de AH in de rij, een meisje voor me wou een blikje passoa halen, maar kreeg het niet mee omdat ze der id was 'vergeten'.
    Vervolgens stond ze bij de balie voor me, om sigaretten te halen, maar die kreeg ze dus ook niet mee.
    Kwartier later stond ik bij het tankstation, en wie staat er voor me in de rij, hetzelfde meisje.
    Ik zei nog tegen der; 3x is scheepsrecht he!
    Maar ook bij het tankstation vroegen ze voor der id, dus stond ze weer te kijken :o
    Toen ik wegliep stond ze buiten met 2 meisjes die nog na me riepen dat ik niet zomaar weg kon lopen nadat ik met der 'geflirt' had ???
    Reageerde maar dat ik niet met kleine meisjes flirt zonder hun id gezien te hebben.


    Inb4 sigaretten halen voor 15 jarige meisjes

    Dat vind je wel geil he, 15 jarige meisjes zonder id
     
    Dus geef je het beter uit aan iets zinvols maw je studies :problem:

    ---------- Post added 20 August 2013 at 23:46 ----------



    :roflol:

    Vorig jaar 8000 euro moeten betalen voor volledig pakket.

    Maar goed, door direct toedoen van onschuldig vast zitten niet het hele pakket kunnen halen dus gaan we die 8000 euro als schadepost indienen inclusief een jaar minimum loon voor wanneer ik afgestudeerd ben, schade voor het zitten, advocaatskosten enz enz... Kan de 2e hands lamborghini betaald van belastinggeld al ruiken :trollface:
     
    Vorig jaar 8000 euro moeten betalen voor volledig pakket.

    Maar goed, door direct toedoen van onschuldig vast zitten niet het hele pakket kunnen halen dus gaan we die 8000 euro als schadepost indienen inclusief een jaar minimum loon voor wanneer ik afgestudeerd ben, schade voor het zitten, advocaatskosten enz enz... Kan de 2e hands lamborghini betaald van belastinggeld al ruiken :trollface:

    you cheeky cunt
     
    Vorig jaar 8000 euro moeten betalen voor volledig pakket.

    Maar goed, door direct toedoen van onschuldig vast zitten niet het hele pakket kunnen halen dus gaan we die 8000 euro als schadepost indienen inclusief een jaar minimum loon voor wanneer ik afgestudeerd ben, schade voor het zitten, advocaatskosten enz enz... de 2e hands lamborghini betaald van belastinggeld al ruiken :trollface:

    Annnnnddd..... here we go again:rolleyes:
     
    Back
    Naar boven