MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

I will afstudeer they said
Docent will op tijd cijfer invoeren they said



Godsamme.

bijna klaar dus? wat gaj e hierna doen dan?

ik heb eerste week van sept. me verdediging als t goed is.
**** feels goooodddddddddddd
 
bijna klaar dus? wat gaj e hierna doen dan?

ik heb eerste week van sept. me verdediging als t goed is.
**** feels goooodddddddddddd
Morgen eindpresentatie en BSc aanvragen, maar ik mis nog steeds 1 cijfer van 'n docent die maar niet reageert. Heeft tot nu toe niet op zeven mailtjes gereageerd, en krijg hem maar niet te pakken. Vandaag achtste reminder gestuurd.

Begin in september met MSc software engineering.
 
i2ppgo.jpg
Testosteronturk
 
Zo lekker trainen. Dat blijf ik doen totdat ik eraan sterf. Maar dan zul je zien dat je weer wordt gereanimeerd :s
 
Zo lekker trainen. Dat blijf ik doen totdat ik eraan sterf. Maar dan zul je zien dat je weer wordt gereanimeerd :s

De legende gaat dat als je blijft trainen tot je sterft je hart zo gespierd is geworden dat het zichzelf gewoon reanimeerd. Ur shit out of luck mate, je gaat nooit meer dood.
 
Joost: dat mag ik hopen ja. Mensen zien vaak het leven anders na zo'n ervaring, en gaan het leven vaak wat meer waarderen. Maar ik niet. Degenen die mij een hartmassage geven, mogen wat mij betreft echt de ziekte krijgen. Stelletje bemoeials.
 
Bro's ik heb 20min, wat zijn goede redenen om niet bij Hi te verlengen en over te stappen naar een ander.
 
Bro's ik heb 20min, wat zijn goede redenen om niet bij Hi te verlengen en over te stappen naar een ander.

ergens anders lagere prijzen
gras is altijd ergens groener
sneller internet (4g)
betere kwaliteit service
 
ergens anders lagere prijzen
gras is altijd ergens groener
sneller internet (4g)
betere kwaliteit service

Ben ook niet blij met toestellease.

Typte in: Toestellease consumenten bond

Kreeg bijna alleen maar resultaten over Hi :roflol:



Ga trouwens Sony Xperia Z nemen. Galaxy S4 gaat bij iedereen kapot
 
Back
Naar boven