MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (37 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Waarom zou ik er een screenshot van maken? Alsof t dan grappiger is? :roflol:

    ---------- Post added 22 August 2013 at 23:59 ----------

    image_zps21be8e3d.jpg


    Rest staat gewoon in citaat

    sinds de rikkert-affaire is zulk bewijs niet meer voldoende :eyes:
     
    over dat onderwerp gesproken... ben je eigenlijk top of bottom?
    Doe bitter weinig aan kontnken eigenlijk en heb niet meteen een voorkeur als het er toch van komt. Hangt af van het moment.

    Nog gay stuff die je wil weten? :eyebrow:
     
    Doe bitter weinig aan kontnken eigenlijk en heb niet meteen een voorkeur als het er toch van komt. Hangt af van het moment.

    Nog gay stuff die je wil weten? :eyebrow:

    hoevaak neuk je dan wijven? lijkt me anders maar lame, een leven waar enkel gepijpt en afgetrokken wordt:o
     
    Cheat meal vandaag, weet alleen nog niet wat..
     
    hoevaak neuk je dan wijven? lijkt me anders maar lame, een leven waar enkel gepijpt en afgetrokken wordt:o
    Geen nood aan. Misschien lijkt jou dat lame, ik kick zelfs op lange bambicoïtus :cool:
     
    Geen nood aan. Misschien lijkt jou dat lame, ik kick zelfs op lange bambicoïtus :cool:

    Bambicoïtus is een neologisme om een vorm van vrijen aan te duiden zonder geslachtsgemeenschap of andere coïtusuele handelingen. De partners uiten hun genegenheid met knuffelen, zoenen, strelen of vrijerig stoeien, vaak met de kleren aan.

    De uitdrukking is afgeleid van het hertje Bambi. In de film van Walt Disney die over dit hertje gaat, wordt het als zacht, lief en knuffelbaar neergezet. In meerdere scènes knuffelt en kust (likt) hij zijn vriendinnetje liefdevol.

    Vooral pubers, maar ook wel jongere kinderen, kunnen op deze wijze hun eerste liefdesgevoelens voor elkaar uiten.

    Bambicoïtus wordt soms gelijkgesteld met vanillecoïtus, bijvoorbeeld door de Vlaamse overheidsinstelling Taaltelefoon die het woord in 2007 koos als woord van de week.[1] Anderen maken een onderscheid, waarbij in het geval van vanillecoïtus wel sprake is van coïtusuele handelingen.

    als jij niet gay was dan was je echt ****ing gay:roflol:
     
    Eet nu al een paar weken ****ing veel vergeleken met mijn cut en vetpercentage blijft nagenoeg gelijk :roflol: strange body is strange.
     
    Bambicoïtus is lekker. Had maanden terug een vriendin waarmee ik dat weleens deed, terwijl zij zich liet nken door echte mannen. Alleen die had gister de politie gebeld, en ze wilt mij nooit meer spreken:(

    Haat aan sociale behoeftes.
     
    decibel 2013 CD.

    vanavond weer is stappen, proberen wat nieuws te vinden ;)
     
    Back
    Naar boven