XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (35 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Net een hardcore training afgerond, waarbij ik mijzelf lekker heb afgestraft:wanker: Op de terug weg kwam ik langs een mooie vlinderstruik, en de vlinders vlogen mooi voor mij. Op dat moment omarmede ik het leven.....Als een klein mietje:wanker: O ja, ik wil die hardcore trainingen naar een hoger level tillen, en voortaan sprinten in de Sahara. Om mij heen zag ik allemaal mietjes, met hun lichte gewichten en gepraat over broodjes & drankjes. Ik HAAT health centers. Maar de hardcore sportscholen in het noorden zijn klote, omdat telkens alles bezet is en ik haat wachten, want ik heb geen geduld. En dan loop ik mijn hoerige flat binnen, denkt een chick dat ik een deur voor haar open ga houden:o Dacht het niet. Dus dat werd een botsing. Ze moest de deur voor mij open doen. Wat denkt ze wel niet. En dat maakte mijn dag goed.

    http://www.youtube.com/watch?v=PE9Qm8mShik
     
    Net een hardcore training afgerond, waarbij ik mijzelf lekker heb afgestraft:wanker: Op de terug weg kwam ik langs een mooie vlinderstruik, en de vlinders vlogen mooi voor mij. Op dat moment omarmede ik het leven.....Als een klein mietje:wanker: O ja, ik wil die hardcore trainingen naar een hoger level tillen, en voortaan sprinten in de Sahara. Om mij heen zag ik allemaal mietjes, met hun lichte gewichten en gepraat over broodjes & drankjes. Ik HAAT health centers. Maar de hardcore sportscholen in het noorden zijn klote, omdat telkens alles bezet is en ik haat wachten, want ik heb geen geduld. En dan loop ik mijn hoerige flat binnen, denkt een chick dat ik een deur voor haar open ga houden:o Dacht het niet. Dus dat werd een botsing. Ze moest de deur voor mij open doen. Wat denkt ze wel niet. En dat maakte mijn dag goed.

    Ze had beter de prullenbak voor je open kunnen houden om daar in de kruipen.
     
    God heeft geluisterd.
    Paar maandjes terug m'n Sennheiser CX300-II's kapot gegaan, rechteroortje van m'n apple 5 in-ears kapot..

    http://www.ibood.com/nl/nl/

    Monster Gratitude's voor 50 ekkies!
    Meteen maar meegenomen, monster is natuurlijk overpriced. maar de kwaliteit van monster is keigoed.
    Helemaal in de 0-100 prijscategorie blazen deze jongens alles weg.

    Ik blij.
     
    God heeft geluisterd.
    Paar maandjes terug m'n Sennheiser CX300-II's kapot gegaan, rechteroortje van m'n apple 5 in-ears kapot..

    http://www.ibood.com/nl/nl/

    Monster Gratitude's voor 50 ekkies!
    Meteen maar meegenomen, monster is natuurlijk overpriced. maar de kwaliteit van monster is keigoed.
    Helemaal in de 0-100 prijscategorie blazen deze jongens alles weg.

    Ik blij.

    gister m´n oortjes van 10 euro kapot gaan, al de zoveelste keer..
    Zijn deze Gratitude's echt zo goed? Ben van plan om ze te bestellen
     
    gister m´n oortjes van 10 euro kapot gaan, al de zoveelste keer..
    Zijn deze Gratitude's echt zo goed? Ben van plan om ze te bestellen

    In het goede oordopjes topic zei ik;

    Op reviews scoren ze 8/10 voor een prijs van $220
    Kortom, ze zijn de 220 dollar waard. Laat staan 50 euro'tjes.
    Op what-hifi vinden ze zelfs dat deze in-ears bijna gelijk staan aan klipsch Image X10i's wat huidig de beste in-ears op de markt zijn.

    En je hebt er ook 2 jaar garantie op.
     
    [Afbeelding niet meer beschikbaar]

    #dochter #nooit #willen #hebben
     
    Alsof een zoon zoveel beter is. Een dochter is tien keer schattiger dan zo'n irritant jochie. Maar dat is een kwestie van smaak, en smaak is subjectief. Dus ja, hihihihihhihihi
     
    • Like
    Waarderingen: Tsn
    Als mijn dochter er zo bij zou lopen zou ik haar een paar flinke klappen op de bil geven

    [Afbeelding niet meer beschikbaar]

    Echt zo'n stereotype meid die achter alle negers aanloopt en aan elke pik zuigt.
     
    Als dat haar natuur is, kun je haar als vader zijnde beter in een bordeel knallen en er geld aan verdienen. Het zijn vaak de moeders die de vaders tegenhouden.
     
    Alsof een zoon zoveel beter is. Een dochter is tien keer schattiger dan zo'n irritant jochie. Maar dat is een kwestie van smaak, en smaak is subjectief. Dus ja, hihihihihhihihi
    Schattig hoe je dochter keihard gedoet wordt door een neger. Pas als je een man bent en weet hoe mannen denken over vrouwen zou je geen dochter willen hebben :roflol:
     
    Als je eens wist hoe die egoïstische stinkwijven over mannen dachten, zou je geen zoon willen. Denk je nou daadwerkelijk dat je zo belangrijk bent voor een wijf? Dat doen ze je laten geloven ja, met dat goedkope gevlei en lief bedoelde gebaren.
     
    Schattig hoe je dochter keihard gedoet wordt door een neger. Pas als je een man bent en weet hoe mannen denken over vrouwen zou je geen dochter willen hebben :roflol:

    Exactly.
    Zoon mag erop los nken wat die wil daarentegen :roflol:
    Dochter komt na 8 uur niet meer weg!
     
    Back
    Naar boven