XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (26 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Als je eens wist hoe die egoïstische stinkwijven over mannen dachten, zou je geen zoon willen. Denk je nou daadwerkelijk dat je zo belangrijk bent voor een wijf? Dat doen ze je laten geloven ja, met dat goedkope gevlei en lief bedoelde gebaren.
    Een beetje man kan dat handelen, vrouwen daarentegen zijn emotionele tijdbommen.
     
    Tablet kost in de winkel 119 euro
    via internet 105 euro.

    Bestel je hem om 11:00 en kan je hem diezelfde dag om 12:00 ophalen in de winkel... hmm... toch wel vreemd...
    maar scheelt wel weer en direct in huis. :)
     
    Een beetje man kan dat handelen, vrouwen daarentegen zijn emotionele tijdbommen.
    Lees je de regionale nieuws weleens? Ook mannen zijn mensen. Vrouwen zie ik niet als emotionele tijdbommen. Eerder als irritante wezens die ik gebruik om orgasmes mee op te wekken. Het is een soort drug voor mij. Al snij ik mijn polsen door als er één positief test op zo'n hoerige klote zwangersschapstest.
     
    Heuptasje gevonden op een parking. 450 euro cash, 2 bankkaarten, eigendomspapieren van bmw x5, sleutel van diezelfde bwm, gsm,...

    Adres opgezocht en teruggegeven. 20 euro gekregen.

    20 is niet veel..maar als dat mijn gerief was zou ik ook willen dat mn dat teruggaf. Wishfull thinking maar ik beklaag me niets..
     
    Ik had die 450 euro meegepakt en de rest achtergelaten bij de dichstbijzijnde politie post..
    Maar toch +karma voor de goede daad
     
    Heuptasje gevonden op een parking. 450 euro cash, 2 bankkaarten, eigendomspapieren van bmw x5, sleutel van diezelfde bwm, gsm,...

    Adres opgezocht en teruggegeven. 20 euro gekregen.

    20 is niet veel..maar als dat mijn gerief was zou ik ook willen dat mn dat teruggaf. Wishfull thinking maar ik beklaag me niets..
    20 is niet veel... wtf had je verwacht dan, 500euro ???
     
    Heuptasje gevonden op een parking. 450 euro cash, 2 bankkaarten, eigendomspapieren van bmw x5, sleutel van diezelfde bwm, gsm,...

    Adres opgezocht en teruggegeven. 20 euro gekregen.

    20 is niet veel..maar als dat mijn gerief was zou ik ook willen dat mn dat teruggaf. Wishfull thinking maar ik beklaag me niets..

    Good guy Sayer :heart:
     
    Heuptasje gevonden op een parking. 450 euro cash, 2 bankkaarten, eigendomspapieren van bmw x5, sleutel van diezelfde bwm, gsm,...

    Adres opgezocht en teruggegeven. 20 euro gekregen.

    20 is niet veel..maar als dat mijn gerief was zou ik ook willen dat mn dat teruggaf. Wishfull thinking maar ik beklaag me niets..

    Brave jongen!

    Moesten er nog meer zijn zoals jou
     
    Lees je de regionale nieuws weleens? Ook mannen zijn mensen. Vrouwen zie ik niet als emotionele tijdbommen. Eerder als irritante wezens die ik gebruik om orgasmes mee op te wekken. Het is een soort drug voor mij. Al snij ik mijn polsen door als er één positief test op zo'n hoerige klote zwangersschapstest.
    De helft van de mannen zijn dan ook meer wijf dan man.
     
    Heuptasje gevonden op een parking. 450 euro cash, 2 bankkaarten, eigendomspapieren van bmw x5, sleutel van diezelfde bwm, gsm,...

    Adres opgezocht en teruggegeven. 20 euro gekregen.

    20 is niet veel..maar als dat mijn gerief was zou ik ook willen dat mn dat teruggaf. Wishfull thinking maar ik beklaag me niets..
    hahaha kansloos ben jij
     
    20 is niet veel... wtf had je verwacht dan, 500euro ???

    en nee als je met een bmw x5 rondrijdt ben je volgens mij wel echt gierig als iemand alles komt terugbrengen en je dan maar 20 geeft
     
    :lol::lol::lol:

    450 cash teruggeven, ****in honest people.
    Een paar jaar terug had ik dat ook gedaan, maar nee, nu zeker niet meer. Mijn ervaring is dat als je aardig doet tegen mensen, dat mensen over je heen gaan lopen en met je gaan lopen kloten. Aardig doen loont niet. Nou ja, soms misschien. Een beperkte vorm van sympathie op de juiste momenten:p
     
    Toch hebben cypto zijn posts nog enige vormen van waarheden (sommige delen)

    Sayer had ook de bmw op kunnen halen, dan was die 450 euro niet de grootste zorg geweest van die kerel.
     
    De helft van de mannen zijn dan ook meer wijf dan man.
    Wie is een echte man? De zogenaamde alpha males zijn vaak halve sociopaten, en die vinden drama net zo heerlijk als menig borderline k*twijf. Dus wat is jouw definitie van een echte man?
     
    Back
    Naar boven