XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (50 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Dpd van xxl nutrition! Daar kunnen b&f, bol.com.... Nog wat van leren!
    PostNL levert of niet, of laat op de dag!
     
    nee boys, misschien wat teveel detail maar kijk;

    m'n vriendin kan niet tegen de pil, dus spiraaltje, maar daar moet ze eerst rood voor worden voor 't geplaatst kan worden

    alle stress van afstuderen/baan/whatever zorgde ervoor dat 't maar niet zover kwam..

    'k was redelijk zeker van m'n zaak, maar netzoals tijdens je eindexamens ben je pas opgelucht als je 't verlossende telefoontje hebt gehad..

    ben zo ****ing blij eh, kan ook eindelijk weer normaal games doen, 'k kon me maar niet concentreren.
     
    nee boys, misschien wat teveel detail maar kijk;

    m'n vriendin kan niet tegen de pil, dus spiraaltje, maar daar moet ze eerst rood voor worden voor 't geplaatst kan worden

    alle stress van afstuderen/baan/whatever zorgde ervoor dat 't maar niet zover kwam..

    'k was redelijk zeker van m'n zaak, maar netzoals tijdens je eindexamens ben je pas opgelucht als je 't verlossende telefoontje hebt gehad..

    ben zo ****ing blij eh, kan ook eindelijk weer normaal games doen, 'k kon me maar niet concentreren.


    Begrijpelijk man, wel klote dat ze er niet tegen kan..
     
    en nu maar lekker raggen zonder remorse
     
    Weer een fatsoenlijke diesel binnengekomen. kan ik mooi weer wat centen besparen. Wel 80pk achteruit in vermogen maar het zal wel schelen in de portomonnee
     
    Weer een fatsoenlijke diesel binnengekomen. kan ik mooi weer wat centen besparen. Wel 80pk achteruit in vermogen maar het zal wel schelen in de portomonnee

    Wat is het geworden?
     
    Wat is het geworden?

    een 307 2.0 hdi. Voorlopig zal het deze blijven iig. Zet hem gewoon op naam en verzekeren uit de voorraad. ze komen hem als het goed is om 1400 uur brengen.

    Ben eigenlijk zelf opzoek naar een ibiza of leon 130pk dieseltje. Maar als ik geld uitgeef wil ik wel dat er nog op verdiend kan worden. Moet kunnen maar kan lang duren voordat er iets goeds te koop is
     
    een 307 2.0 hdi. Voorlopig zal het deze blijven iig. Zet hem gewoon op naam en verzekeren uit de voorraad. ze komen hem als het goed is om 1400 uur brengen.

    Ben eigenlijk zelf opzoek naar een ibiza of leon 130pk dieseltje. Maar als ik geld uitgeef wil ik wel dat er nog op verdiend kan worden. Moet kunnen maar kan lang duren voordat er iets goeds te koop is

    Nice, fijne auto's heb ik gehoord.

    Dan zou je eens in spanje moeten kijken, daar heb je vaak veilingen waar je voor een fatsoenlijke prijs dat soort auto's kunt krijgen en er ook nog aan kunt verdienen.
     
    gratz! voor?

    ---------- Post toegevoegd 28 August 2013 om 13:14 ----------

    nee boys, misschien wat teveel detail maar kijk;

    m'n vriendin kan niet tegen de pil, dus spiraaltje, maar daar moet ze eerst rood voor worden voor 't geplaatst kan worden

    alle stress van afstuderen/baan/whatever zorgde ervoor dat 't maar niet zover kwam..

    'k was redelijk zeker van m'n zaak, maar netzoals tijdens je eindexamens ben je pas opgelucht als je 't verlossende telefoontje hebt gehad..

    ben zo ****ing blij eh, kan ook eindelijk weer normaal games doen, 'k kon me maar niet concentreren.

    wat een vies verhaal vind ik dit
     
    Master's thesis succesvol verdedigd: 8!!!

    :D
    AWWW YEAAA

    Erna nog promotieonderzoek of gewoon lekker geld verdienen i.p.v. je dagen verslijten tussen de nerds?
     
    Dpd van xxl nutrition! Daar kunnen b&f, bol.com.... Nog wat van leren!
    PostNL levert of niet, of laat op de dag!

    Dpd ook altijd tevreden van geweest :D
     
    Back
    Naar boven